شنبه 15 اردیبهشت 1403

سعید پورصمیمی

سعید پورصمیمی

وب‌گاه خبر آنلاین

با اعلام سازمان سینمایی، اکران نوروز 1403 از 23 اسفندماه با هفت فیلم «تمساح خونی»، «پرویزخان»، «بی‌بدن»، «آپاراتچی»، «آسمان غرب»، «نوروز» و «ایلیا، جستجوی قهرمان» آغاز می‌شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

سال 1402 می‌توانست سالی درخشان از هنرنمایی یک بازیگر کهنه‌کار روی پرده سینما باشد ولی توقیف و بعد هم قاچاق فیلم «برادران لیلا» مانع از این درخشش شد، با این حال در آخرین روزهای سال قرار است یک نقش متفاوت، این بازیگر را دوباره به سینماها بیاورد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

اکران نوروزی 1403 فقط یک فیلم کمدی دارد که از حالا می‌توان گیشه را به نامش سند زد. اما جز این فیلم، 6 فیلم دیگری روی پرده می‌روند می‌توانند برای سینماروها جذاب باشند؟ درحالی‌که به‌نظر می‌رسید ترکیب اکران نوروزی حداقل با 2 کمدی پرامید گیشه بسته شود، در نهایت تصمیم بر این شد که فقط یک کمدی در نوروز 1403 روی پرده برود. براساس آنچه مدیرکل اداره نظارت بر نمایش فیلم سازمان سینمایی اعلام کرده...

وب‌گاه الف

ترکیب اکران نوروز یکی از مهم‌ترین بسته‌های سینمای ایران برای مخاطب است، اکرانی که با اعلام سازمان سینمایی با 7 اثر همراه است.

وب‌گاه خبر آنلاین

جشنواره فیلم فجر امسال در نگاه مدافعانش یک رخداد استثنایی و کاملا مثبت است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در حاشیه اختتامیه جشنوراه فیلم فجر ادعا عجیبی برای برنده شدن بهترین بازیگر مرد مطرح شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در حاشیه اختتامیه جشنوراه فیلم فجر ادعا عجیبی برای برنده شدن بهترین بازیگر مرد مطرح شده است.

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه خبر آنلاین

آیین پایانی چهل‌ودومین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر در حالی برگزار شد که «تابستان همان سال» بیشترین جایزه را به خود اختصاص داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، چهل و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر تا ساعاتی دیگر به یکی از هیجان‌انگیزترین بخش‌های خود می‌رسد و آن اهدای سیمرغ‌های بلورین به برگزیدگان است. آئین اختتامیه فجر چهل و دوم قرار است طبق روال همه ساله از ساعت 18 عصر امروز مصادف با 22 بهمن، سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در سالن همایش‌های برج میلاد برگزار شود. بر این اساس، اسامی کاندیداهای دریافت...

خبرگزاری تسنیم

چهل و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر تا ساعاتی دیگر به یکی از هیجان‌انگیزترین بخش‌های خود می‌رسد و آن اهدای سیمرغ‌های بلورین به برگزیدگان است.

وب‌گاه خبر آنلاین

علی ثقفی که امسال با فیلم اولش، «پرویزخان»، در جشنواره چهل و دوم فجر حضور داشت می‌گوید اگر همه فکر کنند ساخت فیلم‌هایی مانند «پرویزخان» سخت است و فقط نتیجه مهم است، همه می‌روند در آپاراتمان فیلم می‌سازند. بالاخره باید فضاهای تازه‌ای در سینمای ایران تجربه شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

شصت‌ویکمین قسمت از برنامه «نقد سینما»، شب گذشته 20 بهمن در نهمین شب جشنواره فیلم فجر 42 روی آنتن رفت.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - فیلم سینمایی «پرویز خان» با بازی سعید پورصمیمی و کارگردانی علی ثقفی با ارزش‌گذاری میانگین 3.71 ستاره توسط 14 منتقد و خبرنگار سینما به عنوان فیلم برتر چهلمین و دومین جشنواره فیلم فجر در سال 1402 انتخاب شد و «مجنون»، «باغ کیانوش»،«تمساح خونی» و «آپاراتچی» در رده دوم تا پنجم این جدول قرار گرفتند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، مجتبی امینی دبیر چهل و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر در آخرین نشست خبری این رویداد که شامگاه شنبه - 21 بهمن - در خانه جشنواره در برج میلاد برگزار شد، اسامی نامزدهای بخش‌های مخلف و داوران این بخش را اعلام کرد. امینی قبل از معرفی نامزدها از اهالی رسانه برای پوشش خبری رویدادهای جشنواره و اکران فیلم ها و نشست های خبری تشکر کرد و گفت: دقایقی پیش...