شنبه 15 اردیبهشت 1403

سعید پورصمیمی

سعید پورصمیمی

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه الف

از امروز 23 اسفندماه، ویترین نوروزی سینماها کامل‌تر می‌شود، کدام فیلم در این رقابت فاتح گیشه‌ها خواهد بود؟

خبرگزاری دانشجو

به گزارش فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از به نقل از روابط عمومی فیلم، در آستانه اکران فیلم سینمایی «پرویز خان» به نویسندگی و کارگردانی علی ثقفی و تهیه کنندگی عطا پناهی از پوستر این فیلم سینمایی با طرحی از وحید عبدالحسینی رونمایی شد. این فیلم سینمایی که از چهارشنبه 23 اسفند ماه اکران خود را در سینما‌های سراسر کشور آغاز می‌کند، در چهل و دومین جشنواره فیلم فجر توانست نظر منتقدان و اهالی...

خبرگزاری تسنیم

پوستر فیلم سینمایی «پرویزخان» به نویسندگی و کارگردانی علی ثقفی منتشر شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

رضا بابک همزمان با زادروزش آرزو می‌کند زمین و آسمان نفسی بکشند و در کارها هم گشایشی رخ بدهد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

علی نصیریان در آیین نمایش نسحه اصلاح‌شده فیلم سینمایی «ناخدا خورشید» این اثر را معرفی خردمندانه‌ای از سینمای ایران دانست.

خبرگزاری تسنیم

نسخه اصلاح و مرمت شده فیلم «ناخدا خورشید» ساخته ناصر تقوایی با همکاری فیلمخانه ملی ایران و با حضور علی نصیریان بازیگر، هارون یاشایی تهیه کننده، سعید قطبی زاده نویسنده و منتقد سینما و جمعی از هنرمندان و علاقه‌مندان به سینمای ایران اکران شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

تلویزیون امروز و فردا، 17 و 18 اسفند ماه 31 فیلم سینمایی و تلویزیونی از شبکه‌های سیما به روی آنتن خواهد برد.

وب‌گاه خبر آنلاین

نسخه اصلاح و مرمت شده فیلم سینمایی «ناخدا خورشید» ساخته ناصر تقوایی با همکاری فیلمخانه ملی ایران و با حضور علی نصیریان بازیگر، هارون یاشایی تهیه کننده، سعید قطبی زاده نویسنده و منتقد سینما و جمعی از هنرمندان و علاقه‌مندان به سینمای ایران در سالن فردوس موزه سینما به نمایش درآمد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

در روزهای پایانی سومین هفته از آخرین ماه سال فیلم های سینمایی و تلویزیونی مختلفی از شبکه‌های سیما پخش می‌شود.

خبرگزاری تسنیم

شبکه‌های تلویزیونی با چند نوستالژی و چند فیلم جدید همچون «باغ رز»، «شبی در میامی» و «قتل‌های پمبروک شایر» به استقبال آخرین هفته‌های سال 1402 می‌رود.

وب‌گاه خبر آنلاین

زنده‌یاد پرویز دهداری از مهاجمان مطرح تیم شاهین و نخستین سرمربی تیم پرسپولیس است که پایبندی‌اش به اخلاق در حافظه تاریخ باقی مانده. او در دو مقطع هدایت تیم ملی فوتبال ایران را برعهده داشت و اتفاقاتی خاص را تجربه کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی سیما، فیلم سینمایی «پرسی» به کارگردانی «کلارک جانسون»، پنج‌شنبه 17 اسفند ماه ساعت 23:30 از شبکه یک سیما پخش خواهد شد. در خلاصه داستان فیلم با بازی کریستوفر واکن، روبرتا ماکسول و کریستینا ریچی آمده است: پرسی اشمایزر کشاورزی است که در شهر کوچکی در کشور کانادا زندگی می‌کند. او که کانولا می‌کارد محصول خوب و سالمی درو می‌کند، اما...

وب‌گاه عرشه آنلاین

پوستر «تمساح خونی» جواد عزتی در آستانه اکران عمومی از چهارشنبه 16 اسفندماه، رونمایی شد. همزمان با مشخص شدن زمان اکران کمدی اکشن «تمساح خونی» اولین ساخته سینمایی جواد عزتی به تهیه‌کنندگی کامران حجازی و نویسندگی پدرام افشار، از پوستر رسمی این فیلم با طرحی از عرفان بهکار رونمایی شد. به گززارش ایسنا، «تمساح خونی» که با بیشترین سانس فوق‌العاده و استقبال مردمی، پرمخاطب‌ترین فیلم چهل‌ودومین...

وب‌گاه خبر آنلاین

جواد نوروزبیگی، تهیه‌کننده فیلم «برادران لیلا» درباره کلیت پرونده این فیلم و اتفاقاتی که در این یک‌سال از سر گذرانده و همه حواشی آن نکاتی را یادآور شده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

یکی از آثار مهم و شاخص ناصر تقوایی پس از اصلاح و مرمت در موزه سینما به نمایش در می آید.