پنج‌شنبه 6 اردیبهشت 1403

سعید پورصمیمی

سعید پورصمیمی

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، فیلم سینمایی «پرویز خان» به نویسندگی و کارگردانی علی ثقفی و تهیه کنندگی عطا پناهی از جمعه 7 اردیبهشت ماه ساعت 8 صبح در بخش سینما آنلاین فیلم نت اکران خواهد شد. «پرویزخان» از 23 اسفندماه در سینما‌های سراسر کشور اکران خود را آغاز کرده بود که با استقبال مخاطبان رو به رو شد. این فیلم سینمایی در چهل و دومین جشنواره فیلم فجر توانست نظر منتقدان و اهالی...

وب‌گاه عرشه آنلاین

ابوالفضل موسوی بازیگر نقش جوانی احمدرضا عابدزاده در 47 روز در فیلم «پرویز خان» 42 کیلو وزن کم کرد. ابوالفضل موسوی بازیگر نقش جوانی احمدرضا عابدزاده در 47 روز در فیلم «پرویز خان» 42 کیلو وزن کم کرد. به گزارش عرشه آنلاین ابوالفضل موسوی بازیگر نقش جوانی احمدرضا عابدزاده در فیلم سینمایی «پرویز خان» درباره چالش‌های خود برای کاهش وزن 42 کیلویی در این فیلم سینمایی توضیح داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

دختر پرویز دهداری، که این روزها فیلمی درباره پدرش با عنوان «پرویزخان» روی پرده سینماست، می‌گوید: «این فیلم را خیلی دوست دارم؛ فیلم نشان می دهدچگونه پدرم با اقتدار، عشق، فداکاری و تمام وجود در آن برهه و مقطع زمانی باعث موفقیت تیم ملی می‌شود. اما باید بگویم این فیلم اثری درباره شخصیت پدرم نیست.»

وب‌گاه خبر آنلاین

اکران نوروزی به‌عنوان «اکران طلایی» شناخته می‌شود و فیلم‌ها و فیلم‌سازان همواره بر سر دریافت جواز این نوبت نمایش بر سر رقابت و چالش بودند. غالباً فیلم‌های برگزیده آخرین جشنواره فیلم فجر، گزینه‌های انتخابی برای اکران نوروزی‌اند؛ به‌ویژه کمدی‌ها که با حال و هوای عید و فضای اجتماعی این اکران تناسب بیشتری دارند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - تدوین‌گر فیلم سینمایی «پرویزخان» گفت: در پشت‌صحنه‌ای از فیلم «پرویزخان» با محوریت پرویز دهداری، سعید پورصمیمی بازیگر این نقش، گریه‌اش گرفته بود و می‌گفت من پرویزخان را نمی‌شناختم و امروز که او را شناخته‌ام، می‌فهمم چقدر بزرگ بوده است.

وب‌گاه الف

طراح لباس فیلم سینمایی «پرویزخان» که این روزها روی پرده سینماهاست با ارائه توضیحاتی درباره چالش‌های این فیلم و گفت: در روز ممکن بود 100 هنرور حضور داشته باشند که به 50-60 دست لباس نیاز داشتند که مربوط به دهه 60 می‌شد، باید تمامی آنها در همان روز آماده می‌شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

سال 1402 در تئاتر ایران هنرمندان مختلفی به فعالیت پرداختند که از میان چهره‌های مختلف 5 هنرمند تئاتر را در سال گذشته به عنوان چهره‌های تئاتر سال برگزیدیم.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

یک کارشناس سینما گفت: فیلم سینمایی «پرویز خان» بسیار خوش ساخت است و می‌توان آن را یکی از بهترین فیلم‌های ورزشی چند سال اخیر دانست.

خبرگزاری تسنیم

مرور فیلم‌های سینمایی اکران شده در نوروز 1403 حاکی از تنوع ژانر و دست باز تماشاگران برای انتخاب فیلم مورد علاقه‌شان است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

اکران نوروزی 1403 فقط یک فیلم کمدی دارد که از حالا می‌توان گیشه را به نامش سند زد. اما جز این فیلم، 6 فیلم دیگری روی پرده می‌روند می‌توانند برای سینماروها جذاب باشند؟ یکی از فیلم‌های پرفروش و پرتماشاگر نوروز امسال «تمساح خونی»، نخستین ساخته سینمایی جواد عزتی است که بازگشت این بازیگر موفق به سینمای کمدی محسوب می‌شود. اما چرا باید به دیدن این فیلم رفت و چرا دیدن آن ممکن است برای بعضی‌ها...

خبرگزاری تسنیم

کیومرث هاشمی، وزیر ورزش و جوانان گفت: پیشنهاد می‌کنم جامعه ورزشی کشور به خصوص فوتبالیست‌ها فیلم «پرویزخان» را تماشا کنند که در آن شرایط سخت و بدون امکانات با همه وجود تلاش کردند.

وب‌گاه خبر آنلاین

چهار فیلم جدید «پرویزخان»، «نوروز»، «ایلیا جستجوی قهرمان» و «آپاراتچی» در افتتاحیه خود موفق شدند تا 900 میلیون تومان به گیشه سینما واریز کنند.

وب‌گاه الف

جواد زرینچه بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال ایران بیان کرد که موضوعات فیلم سینمایی «پرویزخان» به کارگردانی علی ثقفی عین واقعیت است.

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه الف

از امروز 23 اسفندماه، ویترین نوروزی سینماها کامل‌تر می‌شود، کدام فیلم در این رقابت فاتح گیشه‌ها خواهد بود؟

خبرگزاری دانشجو

به گزارش فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از به نقل از روابط عمومی فیلم، در آستانه اکران فیلم سینمایی «پرویز خان» به نویسندگی و کارگردانی علی ثقفی و تهیه کنندگی عطا پناهی از پوستر این فیلم سینمایی با طرحی از وحید عبدالحسینی رونمایی شد. این فیلم سینمایی که از چهارشنبه 23 اسفند ماه اکران خود را در سینما‌های سراسر کشور آغاز می‌کند، در چهل و دومین جشنواره فیلم فجر توانست نظر منتقدان و اهالی...