پنج‌شنبه 3 آبان 1403

سنندج

سنندج

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان کردستان گفت: آتش‌سوزی در منطقه کانی میران مریوان با وجود تلاش های زیاد همچنان ادامه دارد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، بهزاد شریفی پور با بیان این که آتش‌سوزی منطقه کانی میران سومین روز خود را پشت سر می‌گذارد، اظهار کرد: متاسفانه مساحت دقیقی از جنگل‌های سوخته به دلیل ادامه آتش‌سوزی در دست نیست و باید منتظر ماند که بعد از بررسی‌های فنی، آمار دقیقی به دست آید. وی با اشاره به تداوم آتش‌سوزی منطقه کانی میران، پیله، سلسی و سعدآباد برای سومین روز افزود: اطفاءحریق در...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

به گفته مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان کردستان، آتش‌سوزی در منطقه کانی میران مریوان با وجود تلاش های زیاد همچنان ادامه دارد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - نماینده شرکت بازرگانی دولتی کردستان گفت: میزان خرید تضمینی دانه روغنی کلزا در سال زراعی جاری در استان نسبت به مدت مشابه در سال ماقبل آن 44 درصد رشد یافت.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - مسابقات چندجانبه کشتی آزاد، یادواره مرحوم عباس خاکی با حضور 120 ورزشکار در سقز برگزار و تیم میزبان قهرمان شد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - 2 شرکت اقتصادی داخلی روز جمعه در نشست با استاندار کردستان پیشنهاد اجرای 2 طرح سرمایه گذاری در استان را دادند و نماینده عالی دولت هم با استقبال از این اقدام بر تسریع در فرآیند بررسی کارشناسی آنها تاکید کرد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - روزهای های جمعه استاندار کردستان، به ملاقات مردمی شهروندان استان اختصاص دارد که خواسته امروز بیشتر مراجعه کنندگان از نماینده عالی دولت دریافت تسهیلات مسکن و اشتغال‌زایی بود.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - فرماندار مریوان گفت: آتش‌سوزی که از ظهر روز پنجشنبه در جنگل‌های "به‌رده‌ره‌شه" مریوان شروع شد هنوز ادامه دارد و امروز نیز هفت نفر که قصد کمک برای اطفای آن داشتند، دچار آسیب و در بیمارستان مداوا شدند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

ستاره فصل پیش تیم بسک تیروژ حیات کردستان با پیوستن به تیم افرودیت عراق، بهترین قرارداد تاریخ لیگ بسکتبال زنان عراق را به خود اختصاص داد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - همایش بزرگ شیرخوارگان حسینی روز جمعه همزمان با روز جهانی حضرت علی اصغر (ع) و همگام با سراسر کشور در بقاع متبرکه و مساجد شهرهای استان کردستان برگزار شد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - استاندار کردستان جایگاه و منزلت معلولان را بسیار بلندمرتبه عنوان کرد و گفت: معلولان استان تاج سر ما هستند و ما به نوکری این مخدومین عزتمند افتخار می کنیم.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - مدیر عامل جمعیت هلال احمر کردستان گفت: اردوی انگیزشی آموزشی کارآفرینی کسب و کارهای خانگی ویژه دختران (طرح ملی یاس) توسط این جمعیت در حال برگزاری است و در 11 استان کشور برگزار خواهد شد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - مدیرعامل شرکت گاز کردستان گفت: در سه ماهه ابتدایی سال جاری، 890 میلیون و 546 هزار و 82 متر مکعب گاز طبیعی در استان مصرف شد که نسبت به مدت مشابه پارسال، سه درصد بیشتر بود.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - مدیر ستاد اقامه نماز کردستان گفت: دومین جشنواره فرهنگی و ادبی نماز با عنوان"فجر تا فجر" در راستای ترویج و تعمیق فرهنگ اقامه نماز در بین آحاد جامعه بویژه کودکان و نوجوانان در سنندج برگزار می شود.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - استاندار کردستان گفت: احساس نیاز به نخبگان در میان مدیران دستگاه‌ها باید نهادینه شود؛ چراکه در واقع ما نیازمند توجه نخبگان به مدیریت استان هستیم.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - معاون بازرسی، نظارت و برنامه‌ریزی سازمان تعزیرات حکومتی کشور گفت: رویه نادرست افزایش قیمت‌ها با تغییر سال در کشور نیاز به اصلاح دارد و امیدواریم این مهم مورد توجه قرار گیرد تا برای رفع آن چاره‌اندیشی شود.