جمعه 4 آبان 1403

سنندج

سنندج

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان گفت: بنا به تاکیدات رهبر معظم انقلاب مبنی بر فرزندآوری و جوانی جمعیت، کارگاه های آموزشی با این موضوع و با حضور حجت الاسلام محمد مسلم وافی از صاحب نظران و اندیشمندان عرصه جوانی جمعیت و برکات آن در آینده ایران در چند شهر استان برگزار می شود.

خبرگزاری مهر

کتاب «خروج از سایه؛ روایتی از اقدامات تروریستی گروهک کومله (1357_1358)» نوشته زینب مرادی‌پور توسط انتشارات موسسه مطبوعاتی ایران منتشر و راهی بازار نشر شد.

خبرگزاری دانشجو

به مناسبت چهل و یکمین سالگرد ربایش چهار دیپلمات ایرانی، مروری داریم بر زندگی و فعالیت‌های سردار احمد متوسلیان فرمانده لشکر 27 محمد رسول‌الله (ص). احمد متوسلیان در سال 1332 در جنوب تهران به دنیا آمد. دوره ابتدایی تحصیلی را در دبستان اسلامی «مصطفوی» تمام کرد. ضمن تحصیل، در بازار به پدرش کمک می‌کرد. احمد از همان سال‌های نوجوانی، شوق و رغبت خاصی به شرکت در کلاس‌های مذهبی و قرآن از خود نشان...

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: مسوولان یک جایزه ادبی جدید که برای نویسندگان کم‌سن تاسیس شده است، فهرست برگزیدگان را اعلام کردند.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - رئیس کل دادگستری استان کردستان گفت: سال 1401، تعداد سه هزار و 720 حکم قضایی مربوط به اراضی ملی و منابع طبیعی در شعب دادگستری استان صادر و اجرا شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بررسی‌های مبتنی بر آمار رسمی منتشرشده در رسانه‌ها از قتل حداقل 165 زن در کشور توسط مردان خانواده‌شان در دو سال گذشته خبر می‌دهد

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - استاندار کردستان گفت: از ظرفیت مرز برای رونق تجارت و کار اصناف و بازاریان و توسعه اقتصادی استان استفاده می‌شود.

وب‌گاه عصر ایران

بررسی‌ها نشان می‌دهد که در دو سال گذشته و از میان 165 زن به قتل رسیده، 41 زن در استان تهران کشته شده‌اند؛ بیخ گوش پایتخت. لازم به تأکید است که این آمار صرفا مبتنی بر «زن کشی» به تعبیر صریح آن رسانه‌های رسمی است و موارد متعدد خودکشی زنان که برخی از آن‌ها به اجبار خانواده انجام شده و برخی برای فرار و خلاصی از خشونت خانگی، کودک‌همسری و... به هیچ عنوان لحاظ نشده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بررسی‌های «شرق» مبتنی بر آمار رسمی منتشرشده در رسانه‌ها از قتل حداقل 165 زن در کشور توسط مردان خانواده‌شان در دو سال گذشته خبر می‌دهد

وب‌گاه فرارو

بررسی‌ها نشان می‌دهد که در دو سال گذشته و از میان 165 زن به قتل رسیده، 41 زن در استان تهران کشته شده‌اند؛ بیخ گوش پایتخت. لازم به تأکید است که این آمار صرفا مبتنی بر «زن‌کشی» به تعبیر صریح آن رسانه‌های رسمی است و موارد متعدد خودکشی زنان که برخی از آن‌ها به اجبار خانواده انجام شده و برخی برای فرار و خلاصی از خشونت خانگی، کودک‌همسری و... به هیچ عنوان لحاظ نشده است.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - استاندار کردستان ضمن انتقاد از تعلل در اجرای نهضت ملی مسکن در استان، خواستار سرعت در روند انجام کار شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا نوشت: تیر ماه و نخستین فصل تابستان، تهران و برخی شهرهای کشور میزبان کنسرت‌هایی از گونه‌های مختلف موسیقی هستند اما همچنان پاپ پیشتاز است.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کردستان گفت: در سه ماهه اول امسال، 27 میلیون و 228 هزار و 748 مترمکعب آب شرب در استان مصرف شد که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته حدود یک درصد بیشتر است.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - معاون امور اقتصادی استاندار کردستان تاکید، کرد: باید با نظارت کامل و صحیح از فراهم شدن زمینه ایجاد تخلف در نانوایی‌ها جلوگیری و زمینه رضایتمندی مردم را فراهم کرد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - مشاور وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: اجرای طرح هوشمندسازی یارانه آرد و نان که در دولت سیزدهم اجرایی شده است بدنبال ترمیم و ارتقای اقتصاد نانوایی‌ها است.