جمعه 4 آبان 1403

سنندج

سنندج

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - مدیرکل حج و زیارت کردستان گفت: سومین حاجی کردستانی پس از انجام اعمال حج در مکه مکرمه درگذشت.

خبرگزاری ایرنا

کرمانشاه - ایرنا - ماموران انتظامی استان کرمانشاه طی 24 ساعت گذشته قاتل فراری را در شهرستان سنندج دستگیر، محموله‌های هشت میلیارد ریالی پوشاک تاناکورا و حدود چهار هزار لیتر سوخت قاچاق در قصرشیرین را کشف کردند.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - رییس هیات والیبال کردستان گفت: امسال و سال گذشته والیبال کردستان موفقیت‌های خوبی کسب کرد و توانست نمره قبولی را از فدراسیون بگیرد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان از آغاز ثبت نام تعاونی‌های استان در هجدهمین جشنواره تعاونی‌های برتر کشور خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - استاندار کردستان با اعلام دومین خبر خوش در حوزه فرش کردستان از ثبت فرش سنندج در سند رسمی سازمان جهانی مالکیت فکری وایپو (WIPO) خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت اداره کل صنعت، معدن و تجارت کردستان گفت: افزون بر 987 میلیون دلار ترانزیت کالا از مرزهای استان در سه ماهه نخست سال جاری انجام شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

ماموستا سید عارف عنایتی شامگاه شنبه در پیامی اظهار کرد: حاج صالح باقدم اهل مریوان بر اثر شدت گرما در مکه مکرمه دار فانی را وداع گفت.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا -، دبیر مدرسه حج کردستان گفت: زائر 75 ساله کاروان 25017 مریوان بعد از انجام اعمال حج درگذشت.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - مدیرکل بهزیستی کردستان با اشاره به آغاز پویش"عید تا عید" (قربان تا غدیر) در راستای کمک به نیازمندان همزمان با عید سعید قربان، گفت: این پویش با هدف جلب و جذب مشارکت‌های مردمی در استان آغاز شده و تا عید سعید غدیر ادامه دارد.

وب‌گاه خبر آنلاین

رئیس پلیس آگاهی استان از دستگیری قاتل 29 ساله ای خبر داد که پس از ارتکاب قتل جوان 31 ساله ای در کرمانشاه به شهر سنندج گریخته بود.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - بر اساس اعلام مرکز مدیریت راه‌های سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کردستان، جاده سنندج - دیواندره فردا یکشنبه از ساعت 12 تا 17 عصر به صورت کامل بسته می‌شود.

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - استاندار کردستان گفت: آمادگی کامل برای حمایت از فعالیت‌های دانش‌بنیان وجود دارد و باید از همه ظرفیت استان برای انجام کارهای فناورانه در شهرستان‌ها استفاده کرد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - مدیرعامل شرکت لاستیک بارز کردستان گفت: میزان گردش مالی این شرکت در بانک های استان از پنج درصد در سال گذشته به 30 درصد در سال جاری رسید.

خبرگزاری تسنیم

در حالیکه بر اساس بخشنامه بانک مرکزی کتابفروشان نیز معاف از پرداخت کارمزد کارتی هستند، برخی بانک‌ها و پی‌اس‌پی‌ها زیربار این بخشنامه نرفته و کتابفروشان را معاف از پرداخت کارمزد کارتی نمی‌دانند. این موجب سردرگمی این صنف در روزهای اخیر شده است.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - رییس پارک علم و فناوری کردستان گفت: هزار میلیارد ریال در سفر رییس جمهور به پارک علم و فناوری اختصاص یافته ولی تاکنون مبلغی تخصیص نیافته است.