جمعه 4 آبان 1403

سنندج

سنندج

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - برداشت گندم در کردستان از 10 تیرماه آغاز می شود و 82 مرکز خرید این محصول استراتژیک در استان آمادگی خود را برای خریداری گندم مازاد بر نیاز کشاورزان را اعلام کردند.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - استاندار کردستان گفت: هیچ شعبه بانک کشاورزی در کردستان حق برداشت بدهی کشاورزان از محل بهای خرید تضمینی گندم را ندارد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - بر اساس نتایج رتبه‌بندی موسسه علمی تایمز، در جدیدترین رتبه‌بندی تاثیر دانشگاه‌ها 2023، دانشگاه علوم پزشکی کردستان در حوزه های سلامت و بهزیستی رتبه 200-101 و در زمینه کیفیت آموزشی رتبه 300-201 را در میان دانشگاه های دنیا کسب کرد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - رئیس سازمان جهاد کشاورزی کردستان گفت: براساس آخرین برآورد انجام شده امسال افزون بر یک میلیون تن گندم در استان تولید می شود.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - مدیر مخابرات منطقه کردستان گفت: علاوه بر سامانه 20117 روش های جدید و آنلاین دیگری در راستای ثبت خرابی تلفن ثابت به صورت شبانه روزی آماده اعلام و ثبت خرابی تلفن ثابت برای مشتریان شده است.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان گفت: سهم امسال استان از کاروانهای راهیان نور 21 هزار زائر است که تاکنون سه هزار نفر به مناطق عملیاتی شمالغرب کشور اعزام شده‌اند.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - استاندار کردستان گفت: مدیران اجرایی در حوزه تکالیفی که در زمینه فرهنگ دفاع مقدس بر عهده دارند یا تعهد ندهند یا به تعهد خود عمل کنند و اگر کسی اعتقاد به موضوعات فرهنگی دفاع مقدس ندارد، تکلیف خود را روشن کند.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - هفته سوم لیگ برتر فوتبال بزرگسالان استان کردستان با درخشش "کوردان سقز" و ادامه صدرنشینی این تیم در جدول رده‌بندی به کار خود پایان داد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - سنت گلاب گیری در روستای امروله یا «هه مروله» از توابع شهرستان سنندج در حال گسترش است و حال در مسیر «قمصر» پایتخت گلاب گیری کشور قرار گرفته است مردمان این دیار عزم خود را جزم کرده اند تا عطر گل محمدی و بوی گلاب آن را در همه جای کشور پخش کنند.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - معاون توسعه منابع و نیروی انسانی استاندار کردستان گفت: شوراها و دهیاران در کنار خدمت شایسته به مردم، در راستای روشنگری و امیدواری جامعه گام بردارند.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان گفت: سومین جشن گلاب گیری روستای «ههمروله» سنندج با توجه به استعدادها و ظرفیت موجود در سطح ملی برگزار می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - مسابقات تنیس روی میز هوپس منطقه چهار کشور با قهرمانی پینگ‌پنگ کردستانی در سنندج به کار خود پایان داد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - نهضت ملی مسکن به عنوان یکی از ابتکارات دولت سیزدهم راهی برای خانه‌دار شدن اقشار ضعیف و فاقد مسکن جامعه به شمار می رود اما این طرح در استان کردستان با مشکلاتی از جمله تامین زمین مواجه است.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - بارش پراکنده باران در برخی از نقاط استان کردستان آغاز شد و بررسی و تحلیل آخرین نقشه‌ها و خروجی مدل‌های پیش یابی هواشناسی نشان می دهد این وضعیت تا اواخر امشب ادامه دارد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

هشتم الی سیزدهم خرداد ماه جاری، چهار زن و دختر قربانی کودک همسری و مسائل خانوادگی شده‌اند. این در حالی است که بررسی‌ها نشان می‌دهد؛ از ابتدای سال جاری تاکنون «10 زن و دختر» به این بهانه جان‌شان را ازدست داده‌اند. بررسی‌ها نشان می‌دهد که از میان چهار زن و دختری که در خرداد ماه جاری جان باختند یکی را برادرش کشته و دیگری را شوهرش به دلایلی نامشخص خفه کرده است.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کردستان گفت: طرح مولد سازی دارایی های دولت راهکاری مناسب برای تکمیل پروژه‌های نیمه تمام و حل مشکلات متعدد آموزش و پرورش استان است.