جمعه 4 آبان 1403

سنندج

سنندج

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان گفت: سپاه پاسداران در چند روز گذشته در یک عملیات، بخش عمده ای از ارتفاعات منطقه کوسالان سرواباد را از دست گروهک‌های ضدانقلاب خارج کرد و تلفات بسیاری را نیز بر آنان وارد کرد و عملیات تا پاکسازی کامل این عناصر تروریستی ادامه خواهد داشت.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان گفت: محمد مهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی فردا پنجشنبه در قالب یک سفر کاری مهمان مردم استان کردستان خاست.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - جانشین فرمانده انتظامی کردستان گفت: عوامل قتل مرد 69 ساله قروه‌ای در کمتر از 24 ساعت دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند.

وب‌گاه مشرق نیوز

در راستای عملیات پاکسازی ارتفاعات شهرستان سروآباد کردستان از لوث اشرار گروهک پژاک، مقابله و تیراندازی این گروه به سمت نیروهای خودی با پاسخ سنگین رزمندگان اسلام مواجه شد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - رئیس اداره ترویج دانش و فناوری سازمان جهاد کشاورزی کردستان گفت: زنبورهای پارازیتوئید براکون در 300 هکتار از مزارع نخود شهرستان سقز رهاسازی شد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - استاندار کردستان گفت: بحث اجرای طرح مسکن ملی مختص به راه و شهرسازی نیست و همه دستگاه‌ها برای تسریع در روند اجرای این مهم باید احساس مسئولیت کنند.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) گفت: پاکسازی کامل ارتفاعات کوسالان در شهرستان سروآباد از وجود عناصر وابسته به گروهک‌های ضد انقلاب در قالب رزمایشی انجام شد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - پروژه تعاونی مسکن رزمندگان (ارتش) در کردستان که بیش از 2 دهه از عمر آن می گذرد و به گره کوری تبدیل شده بود، با پیگیری‌های استاندار، ارتش و سایر مسئولان و دولتمردان در دولت سیزدهم باز شد و امید خانه دار شدن را در دل شهروندان بلاتکلیف زنده کرد.

خبرگزاری تسنیم

155 دفتر بسیج دانشجویی به رئییس جمهور در نامه‌ای به رئیس جمهور اعلام کردند: وزارتین و دانشگاه‌های مربوطه؛ ساختمان‌های مازاد و ساختمان‌های بلااستفاده دانشگاهی خود را به خوابگاه متأهلی اختصاص دهند.

خبرگزاری دانشجو

155 دفتر بسیج دانشجویی به رئییس جمهور در نامه‌ای به آیت الله رئیسی، رئیس جمهور اعلام کردند: وزارتین و دانشگاه‌های مربوطه؛ ضمن برداشتن گام‌های اولیه برای تدوین برنامه اجرایی بلند مدت خوابگاه سازیِ متأهلی، ساختمان‌های مازاد و ساختمان‌های بلااستفاده دانشگاهی خود را به خوابگاه متأهلی اختصاص دهند.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - مدیر فرودگاه‌های استان کردستان گفت: با پیگیری های مسئولان ارشد استان از جمله استاندار کردستان، در حال حاضر پروازهای فرودگاه سنندج در سه روز هفته برقرار است.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - خانه هلال شهر شویشه واقع در 45 کیلومتر سنندج مرکز استان کردستان روز سه شنبه همزمان با آیین افتتاح پروژه های امدادی و عمرانی هلال احمر جمهوری اسلامی در سراسر کشور به بهره برداری رسید.

وب‌گاه عرشه آنلاین

جزئیات جدید در خصوص افزایش حقوق بازنشستگان و همسان‌سازی حقوق بازنشستگان اعلام شد.

وب‌گاه گسترش

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کردستان با تاکید بر بهره برداری از طرح ارتقا تصفیه خانه فاضلاب سنندج تا پایان شهریور ماه و همزمان با هفته دولت، خواستار تسریع در اجرای این طرح شد.