پنج‌شنبه 3 آبان 1403

سنندج

سنندج

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - استاندار کردستان گفت: به مناسبت گرامیداشت هفته دولت 51 هزار میلیارد ریال پروژه در بخش های صنعتی کشاورزی، آموزشی و ورزشی افتتاح می شود.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - دبیر اجرایی سی‌امین دوره جشنواره هنرهای تجسمی جوانان ایران معتقد است برگزاری این جشنواره بستری برای بروز خلاقیت جوانان و نوجوانان هنرمند است.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - ادامه موفقیت‌های صدرنشین جدول و پیروزی پرگل شهرداری مریوان مقابل تیم سروآباد، مهمترین اتفاقات هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال بزرگسالان استان کردستان بود.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: با احتساب 42 سفر در دور اول (38 استانی و 4 پروژه‌ای) و 16 سفر در دور دوم (6 استانی و 10 پروژه‌ای)، رئیس دولت سیزدهم در این 730 روز از آغاز به کارش با اعضای کابینه خود، در مجموع 58 سفر به نقاط مختلف کشور انجام داده که به طور متوسط تقریبا هر 13 روز یک سفر خواهد بود.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - 13 پروژه ارتباطی با اعتباری افزون بر 390 میلیارد ریال در نخستین روز از هفته دولت به طور همزمان از طریق ویدیو کنفرانس با حضور استاندار کردستان در شهرستان سنندج به بهره برداری رسید.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: اولین قدم‌ها برای پاکسازی دانشگاه‌های کشور از نیمه دوم سال 1384 آغاز شد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - برگزاری چهار کارگاه آموزشی در حاشیه نهمین دوره نمایشگاه تخصصی کشاورزی سنندج آغاز شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مراسم افتتاحیه سی‌امین جشنواره هنر‌های تجسمی در پارک جنگلی آبیدر سنندج برگزار شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بر اثر برخورد یک اتوبوس حامل مهاجران و پناهجویان ونزوئلایی با یک تریلر در بزرگراهی در مکزیک، حداقل 15 نفر کشته شدند.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - سی امین جشنواره هنرهای تجسمی جوانان ایران روز چهارشنبه در جوار سردیس های مشاهیر کُرد در پارکی به همین نام در سنندج کار خود را آغاز کرد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - بیست و دومین کنفرانس شیمی معدنی ایران با حضور اساتید برجسته و دانشجویان این حوزه از امروز چهارشنبه در دانشگاه کردستان آغاز و تا سوم شهریور ماه ادامه دارد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کردستان گفت: در راستای تفاهم‌نامه این نهاد با آموزش و پرورش، 360 دانش آموز نیازمند استان از طرح مدارس همدل بهره مند و به صورت رایگان ثبت نام شدند.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - مدیرکل حفاظت محیط زیست کردستان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون یک هزار و 367 مورد مجوز ترانزیت ضایعات فلزی در استان صادر شد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - معاون امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: 85 مرکز جامع خدمات سلامت شهری روستایی در مسیر تردد زائرین اربعین حسینی، در حالت آماده باش برای ارائه خدمات سلامت است.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - استاندار کردستان گفت: تسریع در ساماندهی مرز رسمی باشماق مریوان در اولویت قرار دارد و در این راستا عملیات اجرای فاز توسعه این مرز بزودی آغاز می شود.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - رییس کل دادگستری کردستان از تشکیل شعبه ویژه و استقرار قاضی کشیک در پایانه مرزی باشماق در ایام اربعین برای ارائه خدمات قضایی به زائران خبر داد.