سه‌شنبه 17 مهر 1403

سن ازدواج

سن ازدواج

وب‌گاه مشرق نیوز

یک نماینده مجلس گفت: اگر در کشورهای اروپایی جریان سالمندی طی 100 سال به تدریج اتفاق افتاد، ما طی 30 سال آینده کشوری با جمعیت پیر خواهیم شد.

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری تسنیم

یک نماینده مجلس گفت: اگر در کشورهای اروپایی جریان سالمندی طی 100 سال به تدریج اتفاق افتاد، ما طی 30 سال آینده کشوری با جمعیت پیر خواهیم شد.

خبرگزاری دانا

سید حسن موسوی چلک گفت: اگر آنچه قوه قضائیه در قالب لایحه "حمایت از اطفال و نوجوانان"پیشنهاد داده است در مجلس تصویب شود یکی از پیشروترین کشورها در زمینه حمایت از کودکان خواهیم بود.

خبرگزاری مهر

معاون امور جوانان گفت: اگر دختر یا پسر زیر 18 ساله‌ای ازدواج کرد، باید امتیاز وام ازدواج آنها محفوظ بماند تا در سن 18 سالگی قادر به دریافت وام باشند.

خبرگزاری ایسنا

معاون امور جوانان در خصوص دستور رئیس جمهوری مبنی بر اصلاح ضوابط سنی متقاضیان وام ازدواج گفت: حرف ما این نیست که حقوق دختران و پسران زیر 18 سال از بین برود بلکه معتقدیم اتفاقا این حق و امتیاز وام ازدواج آنان باید محفوظ بماند تا زمانی که خودشان بتوانند به‌درستی در موردش تصمیم بگیرند.

خبرگزاری تسنیم

یک نماینده مجلس با انتقاد از قانون تسهیل ازدواج تصریح کرد: باید نگاهمان را به موضوع خانواده تغییر دهیم.

خبرگزاری ایرنا

اصفهان - ایرنا - مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری اصفهان گفت: تغییر الگوها، افزایش سطح مصرف خانوار اگرچه باعث بروز مشکلات در این نهاد اجتماعی شد ولی دولت به توسعه و کیفیت خانواده توجه خاصی و ویژه‌ای دارد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام شجاعی در نشست فرصت‌ها و چالش‌های ازدواج که امروز به همت معاونت مطالبه گری بسیج دانشجویی برگزار شد، گفت: موضوع خانواده موضوع تاریخی است وقتی در دوره‌های مختلف تاریخ کنش‌های اجتماعی بشر را ملاحظه می‌کنیم عملکرد هوشمندتری را نسبت به آنچه که امروز در جامعه می‌بینیم، مشاهده می‌کنیم. اگر قبل از دوران معاصر را ملاحظه کنیم، هوشمندی در کنش...

خبرگزاری دانا

ابراهیمی روانشناس بالینی گفت: خانواده هایی که دارای تک فرزن هستند در آینده فرزند این کودکان نه عمو، نه خاله و نه دایی خواهند داشت و اینها همه مسائلی است که باعث می شود تا فرزندان از ارتباط عاطفی با اقوام محروم شوند و این برای جامعه باعث خسران و ضرر خواهد بود.

وب‌گاه تابناک

خبرگزاری مهر

نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: پیشنهاد تشکیل کمیسیون جمعیت و خانواده در مجلس یازدهم را داده ایم تا قادر بر نظارت بیشتر بر عملکرد مجریان این حوزه باشیم.

خبرگزاری میزان

جوانب قضیه را بسنجید، ببینید چه چیز‌هایی است که موجب میشود جامعه‌ی ما دچار میل به کم‌فرزندی بشود. این میل به کم بودن فرزند، یک عارضه است؛ والا انسان به‌طور طبیعی فرزند را دوست میدارد.

وب‌گاه مشرق نیوز

محمدرضا بورونی: دفاع برخی مسئولان از موضوعات ضد خانواده اتفاقی نیست بلکه طرحی برای تغییر ایران است.

خبرگزاری دانا

مریم پورآدینه با اشاره به اینکه بارداری در ایام کرونایی هیچ منافاتی ندارد، گفت: زنان باردار باید فاصله گذاری اجتماعی، بهداشت فردی، استفاده از ماسک، عدم حضور در تجمع ها، مسافرت به مناطق قرمز رعایت ها را ویژه در نظر داشته باشند.