دوشنبه 16 مهر 1403

سپاه پاسداران

سپاه پاسداران

وب‌گاه خبر آنلاین

فرمانده کل سپاه گفت: توانسته‌ایم اقتدار با شکوه یک ملت را بر یک جهان دشمن آرایش یافته، تحمیل کنیم.

خبرگزاری تسنیم

نماینده ولی فقیه در سپاه عنوان کرد: برقراری نظام ولایی استقامت و توجه می‌خواهد. 8 سال به دشمن لبخند زدید، قهوه خوردید و مذاکره کردید، کدام تحریم را برداشتید؟ آخر چه شد؟ فروش نفت چه شد؟

وب‌گاه خبر آنلاین

سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با حضور در منزل شهید امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه فقید کشورمان، با خانواده وی دیدار و گفت‌وگو کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

فرمانده کل سپاه با اشاره به علاقه‌مندی وافر خود به شهید «امیرعبداللهیان» گفت: من با ایشان در جلسات شورای عالی امنیت ملی کنار یکدیگر می‌نشستیم و علاقه زیادی به این وزیر شهید داشتم.

خبرگزاری تسنیم

فرمانده کل سپاه گفت: یکی از ویژگی‌های مثبت شهید امیرعبداللهیان این بود که دیپلماسی کلاسیک و متعارف و از سوی دیگر دیپلماسی مقاومت را نیز به خوبی می‌شناخت و آن را راهبری می‌کرد.

خبرگزاری تسنیم

شصت و نهمین شماره از فصلنامه علمی - تخصصی مطالعات جنگ ایران و عراق با عنوان «نگین ایران» منتشر شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، سردار جوانی در نشست وبیناری با بیش از 300 نفر از مسئولان کانون‌های بسیج اساتید دانشگاه‌های کشور گفت: در دنیا کشور‌های محدودی هستند که انتخابات‌شان زیر ذربین است و یکی از این کشور‌ها جمهوری اسلامی ایران است. از آنجایی که بعد از پیروزی انقلاب اسلامی یک آرایش جهانی برای نابودی انقلاب شکل گرفت، انتخابات در کشور نقش تعیین کننده دارد و پیشبرد آرمان‌های...

وب‌گاه خبر آنلاین

سردار سلامی با اشاره به اتفاقات سال 1401 و با بیان این‌که در پی آن تحولات دشمنان به دنبال این بودند که ایران را منزوی کنند و فشار بر ایران را افزایش دهند، تصریح کرد: در آن مقطع ترمیم چهره کشور و خنثی کردن این فشارها بسیار مهم بود و دستگاه سیاست خارجی در این زمینه تلاش زیادی کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: شهید امیرعبداللهیان یک شخصیت بسیار جذاب و معیار و الگو داشت که قابلیت تکثیر در وجود و شخصیت کسانی که می خواهند در آینده سکاندار سیاست خارجی باشند داشت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: شهید امیرعبداللهیان یک شخصیت بسیار جذاب و معیار و الگو داشت که قابلیت تکثیر در وجود و شخصیت کسانی که می خواهند در آینده سکاندار سیاست خارجی باشند داشت.

خبرگزاری تسنیم

فرمانده کل سپاه گفت: شخصیت جناب امیرعبداللهیان یک شخصیت جامع‌الاطراف و کامل بود. یک شخصیت جذاب، معیار بود و الگویی با قابلیت تکثیر بود در وجود و شخصیت کسانی را که می‌خواهند در آینده هدایت‌گر و سکان‌دار عرصه دیپلماسی کشور باشند.