دوشنبه 16 مهر 1403

سپاه پاسداران

سپاه پاسداران

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا از تصمیم دولت کانادا برای قرار دادن نام سپاه پاسداران در فهرست سازمان‌های تروریستی این کشور استقبال کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا در نشستی خبری از تصمیم دولت کانادا برای قرار دادن نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در فهرست سازمان‌های تروریستی این کشور استقبال کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در پی اقدام خصمانه دولت کانادا در تروریستی توصیف کردن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، روز پنجشنبه سفیر ایتالیا در تهران که مسئولیت حفاظت از منافع کانادا را بر عهده دارد، توسط مدیرکل آمریکا به وزارت امور خارجه فراخوانده شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در پی اقدام خصمانه دولت کانادا در تروریستی توصیف کردن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، روز پنجشنبه سفیر ایتالیا در تهران که مسئولیت حفاظت از منافع کانادا را بر عهده دارد، توسط مدیرکل آمریکا به وزارت امور خارجه فراخوانده شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: دادستان کل کشور از تفاهم‌نامه‌های همکاری دادستانی با دادستانی روسیه خبر داد و بر شناسایی ظرفیت‌های مشترک در حوزه‌های حقوقی و قضایی به ویژه در زمینه مبارزه با فساد و جرایم سازمان‌یافته، تأکید کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

نماینده لارستان در مجلس گفت: باید به گونه مناسبی پاسخ دولت کانادا برای انجام اقدام غیرمنطقی و غیرقانونی و برخلاف همه موازین بین المللی علیه سپاه پاسداران را داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، علی باقری کنی، سرپرست وزارت امور خارجه ایران در واکنش به اقدام خصمانه کانادا در تروریستی اعلام کردن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد که عواقب این تصمیم بر عهده دولت کانادا خواهد بود. وی در حساب رسمی خود در برنامه ایکس نوشت: اقدام غیرقانونی کانادا در تروریستی توصیف کردن بخش لاینفک نیروی رسمی نظامی جمهوری اسلامی ایران که نقشی بی بدیل در دفاع...

وب‌گاه خبر آنلاین

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: مسئولین کانادا وابستگی و نوکر صفتی خود را به کشورهای غربی بزرگتر خود نشان دادند؛ چرا که اروپایی‌ها خودشان سپاه را تحریم نکردند و آن را در لیست گروه‌های تروریستی قرار ندادند اما کانادا این کار را انجام داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سردار محمد پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران در حاشیه آیین بهره‌برداری از پروژه آبرسانی مجتمع روستایی کهنه‌جلگه در خراسان شمالی نسبت به گسترش همه‌جانبه مشارکت جهادی نیروی زمینی سپاه در پیشرفت و سازندگی کشور تأکید کرد. فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران در این باره بیان کرد: در کنار انجام شبانه‌روزی رسالت مهم و مأموریت بزرگ حفظ و پاسداری از...

وب‌گاه مشرق نیوز

خبرگزاری تسنیم

دبیر ستاد حقوق بشر اقدام خصمانه دولت کانادا در تروریستی خواندن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را محکوم کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصاد نیوز: سرپرست وزارت امور خارجه ایران امروز اقدام دولت کانادا در تروریستی خ‌اندن سپاه را ناقض اصول و قواعد حقوق بین‌الملل خواند

وب‌گاه مشرق نیوز

سرپرست وزارت امور خارجه اقدام خصمانه کانادا در تروریستی اعلام کردن سپاه را تحرکی بدسگالانه و ناقض اصول و قواعد حقوق بین‌الملل و هدیه‌ای به رژیم صهیونیستی دانست.