دوشنبه 16 مهر 1403

سپاه پاسداران

سپاه پاسداران

خبرگزاری میزان

نایب رئیس مجلس گفت: هیچ کشوری نمی‌تواند سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که نماد مردمی و حق طلبانه و نماد شهادت طلبی برای حقیقت است را این چنین مورد هجمه قرار دهد. ان شاءالله نمایندگان ما پرقدرت این حرکت را محکوم می‌کنند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مجتبی بخشی‌پور عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (یکشنبه 3 تیرماه) قوه مقننه بیانیه بیش از 250 نماینده در محکومیت دولت کانادا در پی تروریستی اعلام کردن سپاه پاسداران را قرائت کرد.

خبرگزاری تسنیم

عضو هیأت رئیسه مجلس بیانیه 250 نماینده در محکومیت دولت کانادا در پی تروریستی اعلام کردن سپاه پاسداران را قرائت کرد.

خبرگزاری میزان

عضو هیئت رئیسه مجلس بیانیه بیش از 250 نفر از نمایندگان در محکومیت دولت کانادا در پی تروریستی اعلام کردن سپاه پاسداران را قرائت کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

تصویری از دقایقی قبل از سقوط بالگرد حامل رئیس جمهور شهید را مشاهده می کنید.

وب‌گاه خبر آنلاین

اگر کسی از کارنامه سعید جلیلی خواست بداند، بهتر است وضعیت اقتصادی و معیشتی عامه مردم و نه برخی طیف‌ها و حلقه‌های خاص را ارزیابی کند؛ آنها بانیان وضع موجود هستند با کارنامه‌ای پر از تورم‌های سرسام‌آور، تولید شده در تشکیلات دولت سایه.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، روز سه‌شنبه هجدهم ژوئن مقاومت اسلامی لبنان با انتشار بیانیه رسمی از پرواز موفقیت آمیز پهپاد ایرانی «هدهد» یا همان «مهاجر -4» بر فراز آسمان سرزمین‌های اشغالی و عکس برداری از مناطق حساس رژیم صهیونیستی خبر داد. این پهپاد پیشرفته علاوه بر پرواز بر فراز مراکز نظامی، از نقاط حساس امنیتی نیز اقدام به عکس - فیلم برداری کرده است. یکی از شاهکارهای «هدهد»...

خبرگزاری تسنیم

افشین علا در تازه‌ترین مطلبی که در صفحه شخصی خود منتشر کرده، خطاب به جاستین ترودو از پیشینه تمدنی ایران و سابقه نگاه استعماری کانادا گفته است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سخنگوی وزارت امور خارجه با اشاره به اقدام دولت کانادا علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: از کارگزاران و هم‌پیمانان رژیم صهیونیستی دور از انتظار نیست که در اوج نسل‌کُشی فلسطینیان و کشتار زنان و کودکان فلسطینی توسط این رژیم جنایتکار در غزه، بزرگترین نیروی ضد تروریستی جهان را تروریستی بنامند.

وب‌گاه مشرق نیوز

سخنگوی وزارت امور خارجه ایران امروز ضمن مردود خواندن اقدام ضد ایرانی کانادا در تروریستی خواندن سپاه گفت که سپاه هر روز مقتدرتر و سربلندتر از قبل و خار چشم دشمنان ایران و اسلام باقی خواهد ماند.

وب‌گاه عصر ایران

سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا در نشستی خبری از تصمیم دولت کانادا برای قرار دادن نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در فهرست سازمان‌های تروریستی این کشور استقبال کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا از تصمیم دولت کانادا برای قرار دادن نام سپاه پاسداران در فهرست سازمان‌های تروریستی این کشور استقبال کرد. سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا از تصمیم دولت کانادا برای قرار دادن نام سپاه پاسداران در فهرست سازمان‌های تروریستی این کشور استقبال کرد. به گزارش عرشه آنلاین؛ در پی اقدام ضدایرانی دولت کانادا با قرار دادن نام سپاه پاسداران ایران در فهرست تروریستی این...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا از تصمیم دولت کانادا برای قرار دادن نام سپاه پاسداران در فهرست سازمان‌های تروریستی این کشور استقبال کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا در نشستی خبری از تصمیم دولت کانادا برای قرار دادن نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در فهرست سازمان‌های تروریستی این کشور استقبال کرد.