دوشنبه 16 مهر 1403

سپاه پاسداران

سپاه پاسداران

وب‌گاه خبر آنلاین

معاون سیاسی سپاه گفت: در گذشته گروه‌ها و احزابی بوده‌اند که در جایگاه قدرت آنگونه که باید حرکت انقلاب را شتاب نبخشیند و به دنبال تغییر ریل بودند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، این اندیشکده در تحلیلی نوشت: «انتخابات ریاست‌جمهوری ایران به دلیل سانحه بالگرد ابراهیم رئیسی در 28 ژوئن برگزار می‌شود. براساس قانون اساسی ایران، انتخابات زودهنگام برای جانشین باید ظرف 50 روز پس از فوت یا استعفای رئیس‌جمهور قبلی برگزار شود. از پنج کاندیدای اصولگرا، محمدباقر قالیباف 62 ساله، سرتیپ بازنشسته سپاه پاسداران انقلاب اسلامی،، شهردار سابق...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، طی حکمی از سوی آرش زینال خیری؛ رئیس سازمان بسیج هنرمندان و دبیر نخستین رویداد ملی وعده‌ی صادق در آئینه هنر که پیشتر فراخوان آن در فرودین ماه سال جاری منتشر شده بود، انتخاب شدند. در بخش ادبیات و سرود که شرکت‌کنندگان در بخش‌های سرود، شعر و متن ادبی کوتاه در آن حضور دارند، رضا مهدوی؛ موسیقی دان و پژوهشگر هنر، علی داوودی؛ شاعر و طنزپرداز و کوثر دانش؛...

وب‌گاه مشرق نیوز

اندیشکده آمریکایی کوئینسی ابراز امیدواری کرد نامزد اصلاح‌طلبان در انتخابات ایران پیروز شود.

خبرگزاری تسنیم

دستیار معاون علمی گفت: دبیرخانه برنامه ملی آبادیران آمادگی خود را برای تعامل حداکثری با شرکت‌ها و اتصال آنها به نهادهای ذیربط اعلام کرد. از فردا شرکت‌های فعال در این حوزه می‌توانند برای دریافت بسته‌های حمایتی، از جمله وام‌های کم‌بهره، اقدام کنند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، سردار حزنی در بازدید از دومین دوره نمایشگاه آبادیران، هرگونه اقدامی در جهت نمایش توانمندی‌های کشور را بسیار مهم برشمرد. وی حل مشکلات و مسائل مردم مناطق محروم و پیشرفت و آبادانی این مناطق را از احتیاجات کشور عنوان کرد و برگزاری این نمایشگاه را زمینه‌ساز انجام وظیفه تمام نهاد‌ها در راستای کمک به توسعه آبادانی و محرومیت‌زدایی مناطق محروم کشور و...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، حمیدرضا شکری در آیین اختتامیه دومین نمایشگاه ایادیران، این نمایشگاه را بزرگترین نمایشگاه در حوزه محرومیت زدایی دانست و گفت: اینکه در این رویداد 45 نهاد حضور دارد، کار کمی نیست و با توجه به شرایط کشور که در شرایط خاص انتخاباتی قرار دارد، توانست با بهترین کیفیت و شیوه برگزار شد. وی موضوع ابادیران موضوع مهم برای همه نهاد‌ها دانست و ادامه داد:...

وب‌گاه عصر ایران

الفیاض گفت: حشد الشعبی برای عراق و عراقی‌هاست نه برای یک طایفه یا گروه خاص. ما شهید سردار قاسم سلیمانی، فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران و حمایتش و فداکاری‌هایش را فراموش نخواهیم کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

سرلشکر سلامی گفت: دشمنان از هر زاویه‌ای تلاش دارند جوامع را با ترویج اعتیاد و ابتذال و دور نگه‌داشت از حقیقت زندگی، زوال و فروپاشی را در شخصیت جوانان ایجاد و آنها را با بحران شخصیت روبه‌رو کنند و خانواده را سست و فرپاشند و نعمت زندگی شیرین را از مردم بگیرند.

وب‌گاه مشرق نیوز

سردار اسماعیل قاآنی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران در مراسم بزرگداشت همسر شهید صیاد شیرازی در مسجد جامع ارتش حضور پیدا کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: هیچکس در این سرزمین بدون احساس آرامشِ مردم احساس آرامش ندارد و همه ما در مقابل این مخاطرات مسوول هستیم و باید مسئولانه عمل کنیم.

وب‌گاه خبر آنلاین

محسن رضایی کاندیدای 1403 نیست اما تلاش دارد از جایگاه «ریش سفیدی» ردپایی از خود در این انتخابات برجای بگذارد، از همین روست که اتاق کار او این روزها محل بروبیای آنهایی شده که تلاش شان راضی کردن برخی کاندیداها برای انصراف است. اما کدامیک؟

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه مشرق نیوز

نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران گفت: همت و تلاش همه دوستداران انقلاب و کشور باید شکل‌گیری انتخاب درست و دقیق با مشارکت حداکثری باشد که ضامن پیشرفت و تحقق آرمان‌های انقلاب است.