شنبه 7 مهر 1403

سگ گردانی در البرز مظهر هویت زدایی است / سکوت وزارت ارشاد در برخورد با فساد قابل درک نیست

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
سگ گردانی در البرز مظهر هویت زدایی است / سکوت وزارت ارشاد در برخورد با فساد قابل درک نیست

آیت الله حسینی همدانی گفت: نباید اجازه داد عده ای بدنام آرمان ها و ارزش های انقلاب را از چشم مردم بیاندازند و از امکانات این کشور هم استفاده کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتریک، آیت الله حسینی همدانی امام جمعه کرج در خطبه های نماز جمعه گفت: افرادی که به ساحت مقدس امام رضا (ع) توهین کردند به زودی نتیجه عمل خود را می بییند.

آیت الله حسینی همدانی با اشاره به اینکه دشمن به این مسئله پی برده است که امام رضا (ع) محور اسلامیت است، افزود: آنها به دنبال کم کردن قداست این جایگاه هستند. امام جمعه کرج اظهار داشت: سرود سلام فرمانده نشان داد عشق به امام معصوم (ع) در دل ها جاری بوده و دشمن در زمینه از بین بردن این عشق و محبت ناکام مانده است. آیت الله حسینی همدانی با اشاره به اینکه سکوت متولیان فرهنگی در شرایط کنونی قبل درک نیست، تصریح کرد: وزارت ارشاد باید جدی ورود کرده و مصلحت اندیشی نکند. امام جمعه کرج با طرح این سوال که چرا مسئول فرهنگی به یک بیانیه نصفه و نیمه بسنده کردند، گفت: با تاکید رهبر معظم انقلاب با فساد اخلاقی و فرهنگی نباید تعارف کرد. رئیس شورای فرهنگی البرز افزود: نباید اجازه داد عده ای بدنام آرمان ها و ارزش های انقلاب را از چشم مردم بیاندازند و از امکانات این کشور هم استفاده کنند. آیت الله حسینی همدانی اظهار داشت: چرا اجازه سگ گردانی با این کیفیت زننده در مجامع استان البرز داده می شود؟ این اقدام مظهر هویت زدایی در کشور است. وی با اشاره به اینکه اگر قانونی درباره برخورد با رانندگان دارای سگ وجود ندارد باید قانونی با این مضمون تصویب شد، تصریح کرد: تظاهر به غرب گرایی ممنوع است. امام جمعه کرج گفت: تجمل گرایی و مصرف گرایی هم از منکرات بوده و باید به اندازه ای مذمت شود که دیگر کسی جرات انجام آن را نداشته باشد. آیت الله حسینی همدانی افزود: تبلیغات صدا و سیما دل افراد را می سوزاند و زندگی هایی نشان داده می شود که مردم در حسرت آن هستند. وی با اشاره به اینکه منازل و ساختمان های خطرآفرین در شهر یک شبه ساخته نشده است، اظهار داشت: دستگاه های نظارتی مسئول بوده و باید جلوی خلاف را بگیرند. امام جمعه کرج گفت: دولت و مسئولان بر حفظ منافع کشور پا برجا هستند و با این قطعنامه ها ملت و دولت ایران عقب نشینی نمی کند. انتهای پیام /