پنج‌شنبه 19 مهر 1403

سیاست خارجی

سیاست خارجی

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: تحولات کنونی خاورمیانه و بازتعریف ائتلاف و اتحادهای تازه، پرسش های بسیاری را به دنبال داشته است. گروهی بر این باورند که انفعال واشنگتن نسبت به پویایی منطقه موجب شده تا بازیگران خاورمیانه، خود زمینه را برای کاهش تنش ها هموار کرده و به دنبال قدرت های دیگری جهت جایگزینی آمریکا باشند؛ کنش هایی که یادآور روایت جنگ سرد یا جنگ های جهانی اول و دوم هست.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیر خارجه با انتشار مطلبی در فضای مجازی به عملیات تروریستی در حرم شاهچراغ (ع) واکنش نشان داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: نایب رییس کمیسیون امنیت و سیاست خارجی مجلس به تشریح جزییات حمله تروریستی در حرم شاهچراغ پرداخت و گفت که این کمیسیون فردا در جلسه ای به بررسی این حمله تروریستی می پردازد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

نایب رییس کمیسیون امنیت و سیاست خارجی مجلس به تشریح جزییات حمله تروریستی در حرم شاهچراغ پرداخت.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی از رسیدگی فوری این کمیسیون به حادثه تروریستی شاهچراغ (ع) و اعزام هیأت بررسی به محل حادثه خبر دادند.

وب‌گاه خبر آنلاین

تسنیم نوشت: نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی از بررسی فوری حمله تروریستی شاهچراغ در کمیسیون امنیت ملی مجلس خبر داد.

وب‌گاه عصر ایران

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: طبق اخرین اخباری که کسب کرده ام داعش حمله تروریستی به حرم شاهچراغ را برعهده گرفته است و همچنین این حمله تاکنون 1 شهید و 7 مجروح داشته است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون پارلمانی رئیس‌جمهوری گفت: خبرنگاری جهادی سخن درستی است تا بتوانیم در نبرد رسانه‌ای مقاومت کنیم و به تبیین پیشرفت‌های کشور مشغول باشیم.

خبرگزاری تسنیم

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی از بررسی فوری حمله تروریستی شاهچراغ در کمیسیون امنیت ملی مجلس خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

جمهوری اسلامی در یادداشتی به مذاکرات اخیر ایران وآمریکا پرداخت و نوشت: اولین اثر مثبت داخلی توافق ایران و آمریکا در زمینه تبادل زندانیان و آزاد شدن طلب ایران از کره جنوبی این بود که همان روز انتشار خبر با اینکه جمعه و تعطیل بود قیمت دلار به میزان قابل توجهی سقوط کرد. این واقعه نشان داد برخلاف نظر مسئولین که بارها گفته‌اند ما زندگی مردم را به مذاکره گره نمی‌زنیم، چه آنها بخواهند و چه...

وب‌گاه خبر آنلاین

در انتخابات مجلس ابتدا انتخاب شوندگان، باید افرادی متخصص باشند، به نحوی که کاندیدا عمر گذاشته تا ابعاد پیچیده یک موضوع را درک بکند. دومین شاخص تسلط بر یک زبان خارجی است. با توجه به این دو شاخص باید انتخابات با گزینش نیروهای تخصصی همراه باشد. به میزانی که یک نفر جهان را بهتر می شناسد بهتر می تواند حوزه کاری خودش را در شبکه جهانی درک بکند

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، ابوالفضل عمویی در تشریح جلسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، گفت: جلسه امروز کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی به بررسی طرح "دیپلماسی اقتصادی" اختصاص داشت. این طرح که قبلاً یک فوریت آن در صحن مجلس تصویب شده، برای بررسی تخصصی به کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی ارجاع شده است. وی متذکر شد: بررسی اولیه این طرح در کمیته مربوطه با حضور...

وب‌گاه مشرق نیوز

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از بررسی طرح دیپلماسی اقتصادی با حضور دستگاه‌های مربوط در این کمیسیون خبر داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مراسم گرامیداشت سالگرد شهدای دپپلمات مزار شریف، ظهر امروز در محل وزارت امور خارجه برگزار شد.

خبرگزاری تسنیم

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از بررسی کلیات طرح "دیپلماسی اقتصادی" در در جلسه عصر امروز کمیسیون متبوعش خبر داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از تصویب کلیات طرح دیپلماسی اقتصادی در جلسه امروز این کمیسیون خبر داد.