پنج‌شنبه 19 مهر 1403

سیاست خارجی

سیاست خارجی

وب‌گاه خبر آنلاین

رویداد 24 نوشت: غلامعلی رجایی فعال سیای اصلاح‌طلب می‌گوید: رئیسی رقیب ندارد و خیالش از انتخابات 1404 هم راحت است، بنابراین آن‌طور که باید تلاش نمی‌کند. دولت در شرایطی خیالش راحت است که اگر افکار عمومی تصمیم‌گیر بود، رئیسی نباید تا پایان دوره هم باقی می‌ماند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بهادری جهرمی، سخنگوی دولت گفت: رییس جمهور در دیدار رسانه‌ها گفتند، اگر پروژه‌ای به اتمام رسیده سهم دولت‌های قبل را هم باید دید باید حواسمان جمع باشد و کنار هم جمع شویم.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، در آستانه سالگرد اغتشاشات در برخی شهر‌های ایران و بن‌بست در مذاکرات احیای برجام، سفر اخیر «رونالد مولتری»، معاون وزیر دفاع آمریکا به سرزمین‌های اشغالی و دیدار او با مقامات ارشد رژیم صهیونیستی و هم‌زمان اعلام خبر اعزام 3 هزار نیروی نظامی آمریکا به غرب آسیا، برخی تحلیل‌گران را به این سمت سوق داده است که تحرکات جدید، در راستای هدف شوم واشنگتن برای...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از اسپوتنیک، جوزف بورل، مسئول سیاست خارجی اتحادیه با تکرار درخواست خود مبنی بر آزادی محمد بازوم، رئیس جمهور معزول نیجر و خانواده‌اش، نسبت به شرایط بازداشت او ابراز نگرانی کرد. بورل در پستی در در شبکه اجتماعی «ایکس (توییتر سابق)» نوشت: آخرین اطلاعات نشان می‌دهد که او (بازوم) چندین روز است که از غذا، برق و درمان محروم شده است. وی در ادامه...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: همزمان با روز خبرنگار، سخنگوی دولت بعد از ظهر سه شنبه 17 مرداد 1402 با حضور در پایگاه خبری جماران از بخش‌های مختلف این رسانه بازدید کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سخنگوی دولت گفت به نظر می‌رسد بخشی از سیاست‌های غلط به لج و لج بازی‌ها بر می‌گردد، گفت: ما باهم سیاسی حرف می‌زنیم و جزو عادت و اخلاق‌های بدی است که به وجود آمده است و به نظر من تحت تأثیر سنت‌های انتخاباتی در کشور ما شکل گرفته است.

وب‌گاه خبر آنلاین

جماران نوشت: بهادری جهرمی گفت: در هر حال، تمرکز اصلی ما بر مذاکرات رفع تحریم ها است و، چون تحریم‌ها ظلم به مردم و غیرقانونی است، هرگز آن را رها نمی‌کنیم. تحریم‌ها باید رفع شود. در مذاکرات مصمم و جدی هستیم، اما روی خنثی سازی حساب می‌کنیم و معطل نمی‌مانیم. اگر برای رشد و پیشرفت معطل دیگری بمانیم حتماً ضرر می‌کنیم.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سفیر ایران در کویت اعلام کرد، در سال آینده ریاست مجمع گفتگو‌های آسیایی به تهران منتقل می‌شود.

وب‌گاه عصر ایران

بهادری جهرمی: در هر حال، تمرکز اصلی ما بر مذاکرات رفع تحریم ها است و، چون تحریم‌ها ظلم به مردم و غیرقانونی است، هرگز آن را رها نمی‌کنیم. تحریم‌ها باید رفع شود. در مذاکرات مصمم و جدی هستیم، اما روی خنثی سازی حساب می‌کنیم و معطل نمی‌مانیم. اگر برای رشد و پیشرفت معطل دیگری بمانیم حتماً ضرر می‌کنیم.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

قرارداد جدید صادرات گاز از ایران به ارمنستان با حضور معاون وزیر نفت و رئیس شرکت ملی گاز ایران در ارمنستان امضا شد.

وب‌گاه فرارو

سخنگوی دولت درباره این جمله‌اش که «رییسی وقتی کالایی گران می‌شود شب خوابش نمی‌برد»، گفت: من یکی از شب‌های محرم در یکی از کوره‌های آجر پزی جنوب تهران به هیاتی محلی در آنجا رفتم. یک شب میهمان آنجا بودم. بعد از مراسم اصرار کردند که درباره مسائل و مشکلات معیشتی صحبت کنیم. می‌گفتند شما مشکلات ما را که می‌بینید، به دولت خبر بدهید. من که در پاسخ به این مساله صحبت کردم و گفتم که «الحمدلله امروز...

خبرگزاری تسنیم

بعد از عملکرد قابل توجه سیاست تثبیت ارزی در 6 ماه گذشته و ریزش قابل توجه قیمت‌ها در بازارهای سفته بازانه، حالا با عقب نشینی آمریکایی‌ها شاهد گشایش‌های جدید و آزادسازی 6 میلیارد دلار از منابع ارزی کشور در کره جنوبی هستیم.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، سیاستمداران و شخصیت‌های حزب جمهوری‌خواه به شدت جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا که عضو حزب دموکرات است را به دلیل توافق مبادله زندانیان با ایران مورد انتقاد قرار دادند. برخی منابع ایرانی ساعاتی قبل‌تر گزارش‌های قبل‌تر منتشرشده مبنی بر توافق تهران و واشنگتن برای مبادله زندانیان را تأیید کردند. ابتدا روزنامه نیویورک‌تایمز گزارش داده بود پنج زندانی...

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی پیام دعوت محمد باقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی ایران از همتای لبنانی را برای سفر به ایران به وی ابلاغ کرد.