پنج‌شنبه 19 مهر 1403

سیاست خارجی

سیاست خارجی

وب‌گاه مشرق نیوز

توافق آمریکا و ایران برای آزادی 6 میلیارد دلار از اموال بلوکه شده ایران در کره جنوبی، با واکنش متفاوت روزنامه‌های داخلی مواجه شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

در میان انبوه اخبار مربوط به توافق ایران و آمریکا بر سر تبادل زندانیان، سوالات درباره ملاحظات اجرای این توافق و آینده مذاکرات بی‌پاسخ نمی‌ماند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: بیش از 300 نوع مشتقات سنگین داریم که هر گرم از آن گاهی ده‌ها هزار دلار می‌ارزد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

نماینده مردم تهران در مجلس گفت: برخی‌ها در پستو‌ها می‌نشینند برای یک ملت تصمیم می‌گیرند لذا باید نورافکن در راهرو‌ها و کمیسیون‌های مجلس تابیده شود.

وب‌گاه مشرق نیوز

فعال اصلاح‌طلب: مردمی که برای حضور در انتخابات لحظه شماری می‌کردند اکنون اقبالی به اصلاح‌طلبان ندارند، همانطور که در انتخابات 1400 و 98 مشاهده کردیم!

خبرگزاری خبرنگاران جوان

جلال زاده گفت: در دیدار با مسئولان لبنانی وضعیت کلی این کشور، منطقه، روابط دوجانبه میان تهران و بیروت به ویژه در زمینه قانون‌گذاری نیز بررسی شد.

وب‌گاه عصر ایران

«یاکوب المان جنسن» وزیر دفاع دانمارک مسئول امور خارجی وزارتخانه خود را پس از انتقاد از نحوه خرید تسلیحات توپخانه ای از اسرائیل برکنار کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سفیر ایران در قطر گفت: دو هفته گذشته، هشت مقام و هیات ایرانی به پاویون فرودگاه دوحه وارد و خارج شده‌اند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رضازاده گفت: کشور‌های آفریقایی ظرفیت‌های اقتصادی خوبی دارند و تعامل با آن‌ها می‌تواند برای ایران ارز آوری داشته باشد

خبرگزاری مهر

رئیس سابق کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: ما در کشوری زندگی می‌کنیم که بیشترین تعداد انتخابات را در طول عمر نظام خود برگزار کرده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، هیات پارلمانی ایران به ریاست وحید جلال زاده، رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی ایران که به لبنان سفر کرده است، با حضور در محل ساختمان جدید سفارت جمهوری اسلامی ایران در بیروت میزبان احزاب فلسطینی در لبنان بود. در این دیدار دو طرف درباره موضوع فلسطین گفتگو کردند و آخرین تحولات سرزمین فلسطین نیز بررسی شد. مجتبی امانی سفیر جمهوری...

خبرگزاری مهر

هیئت پارلمانی ایران در ادامه دیدارهای خود با مقامات و گروه‌های سیاسی در لبنان، با احزاب فلسطینی دیدار و گفتگو کرد.

خبرگزاری مهر

هیئت پارلمانی ایران در ادامه دیدارهای خود در بیروت، با دبیرکل حزب‌الله لبنان دیدار و درباره آخرین تحولات و اوضاع لبنان، فلسطین و منطقه گفتگو کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، محمد لاهوتی امروز در یک نشست خبری که در کنفدراسیون صادرات برگزار شد، با اشاره به رکورد صادرات 50 میلیارد دلاری در سال گذشته، گفت: از عوامل موثر بر این موضوع پویایی و سرعت بخشی به تجارت در سازمان توسعه تجارت بود که با تغییر مدیریت اتفاق افتاد و برگزاری جلسات کمیته اقدام ارزی که مشکلات را تک تک احصا و برطرف می‌کرد. رئیس کنفدراسیون صادرات بیان داشت:...