جمعه 20 مهر 1403

سیاست خارجی

سیاست خارجی

وب‌گاه دنیای اقتصاد

ایران تنها به یک خط قرمز برای کشور امارات اشاره کرد و آن هم عدم حضور نظامی اسرائیل در خلیج فارس بوده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه پروژه انزوای ایران توسط غرب را با توسعه روابط با کشورهای منطقه، آفریقا و آمریکای لاتین شکست خورده، عضویت جمهوری اسلامی در شانگهای را نمونه‌ای از خنثی‌سازی نقشه‌های غرب علیه کشورمان دانست.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: آنتونی بلینکن، وزیر امور خارجه آمریکا روز پنجشنبه مقابل شورای امنیت سازمان ملل، روسیه را به «باج گیری» در مورد توافق غلات دریای سیاه که در ماه ژوئیه از آن خارج شد متهم کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

حسین امیرعبداللهیان در آخرین مرحله ملاقات‌های رسمی خود در اسلام‌آباد، پنجشنبه شب با ژنرال «عاصم منیر» فرمانده ارتش پاکستان ملاقات کرد.

وب‌گاه عصر ایران

در حالی که بیشتر کشور‌های خاورمیانه، سیاست «چند جانبه گرایی» را در پیش گرفته اند، ایران با سرعت تمام عقب گرد کرده و به دنبال اجرای سیاست دو دهه‌ای «نگاه به شرق» است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

نخست وزیر پاکستان ابراز امیدواری کرد بعد از تحولات مربوط به انتخابات این کشور، رئیس جمهور ایران نخستین رئیس دولتی باشد که به پاکستان سفر می‌کند.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت گفت: دولت برای آواربرداری از 8 سال گذشته تعطیلی ندارد. هرگاه نتوانیم به وعده‌ای که داده شده عمل کنیم صادقانه با مردم در میان می‌گذاریم.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سفیر ایران در دیدار با وزیر محیط زیست، جنگلداری و شیلات آفریقای جنوبی درباره نهایی شدن و امضای یادداشت تفاهم همکاری دوکشور در زمینه محیط زیست گفتگو کردند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیر امور خارجه در ادامه دیدار‌های خود با مقامات پاکستانی، با رییس مجلس نمایندگان این کشور دیدار و رایزنی کرد.

خبرگزاری مهر

رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت گفت: دولت برای آواربرداری از 8 سال گذشته تعطیلی ندارد. هرگاه نتوانیم به وعده‌ای که داده شده عمل کنیم، صادقانه با مردم در میان می‌گذاریم.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیر امور خارجه در ادامه دیدار‌های خود با مقامات پاکستانی با «محمد صادق سنجرانی» رییس مجلس سنای این کشور دیدار و گفتگو کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سفیر جدید ایران در کویت در دیدار با شیخ «سالم عبدالله الجابر الصباح» وزیر امور خارجه کویت، رونوشت استوارنامه خود را تقدیم این مقام کویتی کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سند برنامه راهبردی همکار‌های تجاری پنج ساله میان دو کشور ایران و پاکستان به امضای مقامات دو کشور رسید.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا نوشت: سپهر خلجی رییس شورای اطلاع رسانی دولت گفت: دولت قول داد که ارتباطش با مردم قطع نخواهد شد و این انجام شد. به کارگیری نیروی های انقلابی که وعده دولت بود اجرایی شد و این امر ادامه دار است، ارتباط با گروه‌های نخبگانی نیز صورت گرفت که رییس جمهور جلسات متعدد با جوانان و متخصصین و نخبگان دارند. در بخش مسکن دولت وعده هایی داد و این در دستور کار دولت است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیر امور خارجه گفت: ایران و پاکستان مصمم هستند که از امنیتی ماندن مرز‌های دو کشور فاصله بگیرند و این مرز‌ها را به مرز‌های تجاری و اقتصادی تبدیل کنند.