پنج‌شنبه 19 مهر 1403

سیاست خارجی

سیاست خارجی

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رسانه های ژاپنی روز جمعه گزارش دادند که توکیو روز یکشنبه میزبان حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه ایران خواهد بود. به گزارش «ایسنا»، شبکه تلویزیونی بیزینس استاندارد با استناد به اظهارات برخی منابع مطلع اعلام کرد که وزیر امور خارجه ایران قرار است فردا یکشنبه برای دیدار با همتای ژاپنی خود و فومیو کیشیدا، نخست وزیر ژاپن، به این کشور سفر کند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس مجلس ویتنام عازم ایران شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سند همکاری‌های اقتصادی و تجاری میان اتاق بازرگانی ایران و کراچی امضا شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسات علنی هفته آینده خود به بررسی لایحه یک فوریتی حمایت از فرهنگ عفاف و حجاب می پردازند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

نشست فرصت‌های اقتصادی و سرمایه‌گذاری میان ایران و پاکستان در کراچی پاکستان برگزار شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسات علنی هفته آینده خود به بررسی لایحه یک فوریتی حمایت از فرهنگ عفاف و حجاب می پردازند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - نماینده مردم شاهین دژ وعضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: از سرگیری روابط و تقویت ارتباط با کشورهای همسایه، آمریکای لاتین و آفریقایی پروژه منزوی سازی ایران را کمرنگ کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نمایندگان مجلس در جلسات علنی هفته آینده خود به بررسی لایحه یک فوریتی حمایت از فرهنگ عفاف و حجاب می پردازند.

خبرگزاری دانشجو

به گزاش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، بنای دیپلماسی کشور در سال‌های گذشته تنها بر پایه خشت «سیاست» پی‌ریزی و حاصلش فضایی شده بود که چرخ‌دنده‌های کشور در حوزه سیاست خارجی با تکیه بر قهر و لبخند اقلیتی از کشورهای منظومه غرب به حرکت درمی‌آمد، اما دولت سیزدهم پس از آغاز به کار کوشید معماری این دیوار کج را برهم بزند و دیپلماسی اقتصادی را وارد ادبیات رایج دستگاه تصمیم‌گیری کند تا به این ترتیب...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیر امور خارجه کشورمان در بدو ورود به کراچی از خیابان امام خمینی (ره) رونمایی کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

فرمانده ارتش پاکستان گفت: ما امنیت ایران را امنیت خود می‌دانیم و در همکاری با کشور برادر، جمهوری اسلامی ایران، در عرصه مبارزه با تروریسم کاملا جدی هستیم.

وب‌گاه عصر ایران

موضوعی که به نظر می رسد بر خلاف توصیه رهبر انقلاب، نه تنها مشارکت مردم برای پیشبرد اهداف اقتصادی کشور تامین نمی شود بلکه با تزریق التهاب و فشار روانی به مردم با طرح مسائل فرعی و انتخاب راهکارهای غیرمنطقی برای مسائل فرهنگی که نمود برجسته آن در لایحه حجاب مشاهده می شود، روز به روز از مشارکت مردم در اقتصاد کاسته شده و معیشت و امنیت روانی مردم در فعالیت های اقتصادی به مخاطره می افتد.

وب‌گاه خبر آنلاین

فارس نوشت: عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره لایحه مهارت‌ورزی و اشتغال‌پذیری کارکنان وظیفه نیروهای مسلح گفت: این لایحه دارای نکات برجسته مختلفی مانند توجه به اشتغال سربازان بعد از دوره خدمت سربازی است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیر امور خارجه کشورمان از اسلام آباد عازم کراچی شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: طی ماه‌های اخیر خاورمیانه در حال پوست انداختن است و بازیگرانی که تا همین چندی پیش یکدیگر را به چشم خصم نگاه می‌کردند، از در دوستی و آشتی درآمده‌اند. این مسأله‌ای است که بسیاری از تحلیل‌گران را به این دیدگاه سوق داده که این روند آینده خاورمیانه را شکل می‌دهد. با این حال عده‌ای دیگر از ناظران باور دارند که برای ارائه چشم‌اندازی از آینده خاورمیانه و تداوم روند کنونی باید با...