پنج‌شنبه 19 مهر 1403

سیاست خارجی

سیاست خارجی

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی از بازدید اعضای این کمیسیون از سازمان انرژی اتمی خبر داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

وزیر کشور در هفته جاری به منظور بررسی سوال نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه کمیسیون شوراها حضور می‌یابد.

خبرگزاری مهر

وزیر کشور در هفته جاری به منظور بررسی سوال نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه کمیسیون شوراها حضور می‌یابد.

خبرگزاری مهر

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسات علنی هفته جاری خود به بررسی لایحه یک فوریتی حمایت از فرهنگ عفاف و حجاب می‌پردازند.

وب‌گاه فرارو

شقاقی شهری می‌گوید: به صراحت باید بگویم که هنوز تکلیف ما با اقتصاد روشن نیست و همچنان در موج دوم اقتصاد یعنی انقلاب صنعتی، آن هم در فرآیند پایین‌دستی آن یعنی بنگاه‌های صنعتی غیررقابتی، رانتی و بدون بهره‌ور، مانده‌ایم. وقتی لایحه برنامه هفتم که توسط دولت ابراهیم رئیسی ارائه شده را مطالعه کردم واقعاً نگران شدم چراکه تفکر نگارندگان آن همچنان حول محور موج دوم اقتصاد است درحالی‌که جهان پنجاه...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - طرح نحوه واردات، تولید و بهره‌برداری از پرنده‌های هدایت پذیر با کاربرد غیرنظامی این هفته در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی بررسی می‌شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

بررسی سوالات تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی از وزیر کشور در دستور کار هفته جاری کمیسیون‌های عمران و امور داخلی کشور و شورا‌ها قرار دارد.

وب‌گاه عصر ایران

100 میلیارد دلار برای اماراتی‌ها رقمی نیست که نخواهند در خارج سرمایه گذاری کنند؛ به ویژه که تاکنون ارزش سرمایه‌ای سرمایه گذاری‌های امارات در خارج به حدود دو تریلیون دلار رسیده است. اما این رقم به دلایل پیشگفته فعلا نصیب ایران نخواهد شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: رویکرد و شعار دولت سیزدهم از ابتدا تقویت دیپلماسی اقتصادی بوده است و در این رابطه تاکنون تعاملات خوبی با کشورهای آمریکای لاتین، آفریقا و همسایه ایجاد شده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مسیح مهاجری در مطلبی در روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: در تمام 44 سال گذشته، هیچ دولتی به اندازه دولت کنونی از هماهنگی و یکدستی کامل و صد درصد برخوردار نبود.

وب‌گاه خبر آنلاین

اعتمادنوشت: کنشگری دهه هشتادی‌ها و نسل Z در افق پیش روی کشور چگونه خواهد بود؟ آیا امکان دارد این نسل در آوردگاه‌های پیش رو مشارکت کرده و فضا را به نفع خود تغییر دهد؟ اگر قرار باشد نسلZ در انتخابات مشارکت کند چه بسترها و زمینه‌هایی مورد نیاز است؟ رویکردهای سلبی تندروها که در مصوباتی چون قانون جدید انتخابات و مصوبات حجاب و عفاف بروز یافته فضای انتخابات را به چه سمت و سویی هدایت می‌کند؟

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیر خارجه کشورمان در توییتی به پرده‌برداری از بلوار امام خمینی در کراچی پاکستان اشاره کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

جمهوری اسلامی با انتقاد از ادبیات دولت ابراهیم رئیسی نوشت: بعد از گذشت دو سال از تحویل گرفتن دولت، هیچ رئیس جمهوری نمی‌تواند وضع موجود را به گردن دولت قبلی بیندازد.

وب‌گاه عصر ایران

آقای رئیسی گزارش دو سالگی دولت خود را با حضور خبرنگاران آزاد به مردم بدهد تا هم مردم احساس کنند با گزارش واقعی مواجه هستند و هم خود رئیس جمهور از مزایای پاسخ دادن به سؤال‌های واقعی برخاسته از متن مردم برخوردار شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سفیر پیشین ایران در جمهوری آذربایجان گفت: دستاوردهای دستگاه دیپلماسی ایران در دولت سیزدهم بیانگر آن است که سیاست خارجی طی دو سال گذشته با برنامه، هوشمندانه و در راستای تامین حداکثری منافع و امنیت ملی مردم ایران بوده است.