پنج‌شنبه 19 مهر 1403

سیاست خارجی

سیاست خارجی

وب‌گاه مشرق نیوز

این روزها برخی چهره‌ها و رسانه‌های وابسته به دولت قبل سعی دارند بار دیگر بحث مذاکره مستقیم و توافق با آمریکا را داغ کنند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

اکبری گفت: بخش خصوصی ما تا امروز با برخی از موانع نظیر زیر ساخت‌های بانکی برای حضور در سوریه مواجه بوده است که تمامی اینها در حال حل شدن است.

وب‌گاه خبر آنلاین

جمهوری اسلامی در سرمقاله خود به انتقاد از ادبیات دولت ابراهیم رئیسی پرداخت.

وب‌گاه خبر آنلاین

مسیح مهاجری در روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: در تمام 44 سال گذشته، هیچ دولتی به اندازه دولت کنونی از هماهنگی و یکدستی کامل و صد درصد برخوردار نبود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان که برای رایزنی با مقامات پاکستان به این کشور سفر کرده بود دقایقی پیش وارد تهران شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: از منظر منتقدان و معترضان به کودتای قضایی نتانیاهو، سلب اختیارات کلیدی از دادگاه عالی اسرائیل برای محدود کردن قوه مجریه طبیعتا یک شکست تلخ بود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: جمهوری اسلامی در سرمقاله خود به انتقاد از ادبیات دولت ابراهیم رئیسی پرداخت.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

در دیدار سفیر ایران با دادستان کل جمهوری ارمنستان درباره مسائل مرتبط با ایجاد تسهیلات در حوزه‌های قضایی و امور کنسولی برای اتباع دو کشور تبادل نظر شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

حسین امیرعبداللهیان پس از دیدار نهایی با همتای پاکستانی خود و جمع بندی مذاکرات دو روز گذشته، کراچی را به مقصد تهران ترک کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سفیر جمهوری اسلامی ایران در مسکو با «میخائیل پتراکوف» نماینده ویژه رئیس‌جمهور روسیه در امور دریای خزر، دیدار و گفتگو کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیر امور خارجه که به منظور گفتگو با مقامات عالی‌رتبه پاکستان در این کشور به سر می‌برد با وزیر امور خارجه پاکستان به منظور جمع‌بندی نتایج این سفر، دیدار کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیر امور خارجه گفت: حجم تبادلات تجاری ایران و پاکستان در 20 ماه اخیر رشد خوبی داشته است و گام بعدی ما ارتقاء به حجم پنج میلیارد یورو است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

تعدادی از علمای ایرانی به همراه سفیر جمهوری اسلامی ایران در لبنان، با سیدحسن نصرالله دیدار کردند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در روند رو به گسترش روابط ایران با امارات عربی متحده که پس از یک دوره تنش به سطح سفارت ارتقا یافته است، دعوت رسمی رئیس‌جمهور ایران از محمد بن زاید رئیس دولت امارات و حاکم ابوظبی برای سفر به تهران تقدیم مقامات این کشور شد. در تحلیلی از این دعوت و روابط رو به گسترش تهران و ابوظبی پایگاه تحلیلی المانیتور پنج‌شنبه3اوت نوشت: ابراهیم رئیسی از شیخ محمد بن زاید (در رسانه‌های خارجی نام او به...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

به دنبال سفر روز پنج‌شنبه علی باقری، معاون سیاسی وزیر امور خارجه ایران به مسقط و رایزنی با مقامات این کشور از جمله شیخ خلیفه بن علی الحارثی، معاون سیاسی وزارت خارجه این کشور عربی بار دیگر سناریوی فعال شدن محور عمان پررنگ شده است. در یکی دو ماه گذشته این چهارمین دیدار رسمی مقامات تهران و مسقط از کشورهای طرفین است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

دنیای‌اقتصاد: اندیشکده استیمسون در تحلیلی نوشت: در حالی که بیشتر کشور های خاورمیانه، سیاست «چند‌جانبه‌گرایی» (توضیح دنیای‌اقتصاد: مترجم برای واژه multialigned از کلمه چند‌جانبه‌گرایی استفاده کرده است.