سه‌شنبه 24 مهر 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: خودروی معروف و پرماجرایی که امام (ره) در بدو ورود به ایران سوار شد و در روز 12بهمن 1357در محاصره انبوه جمعیت قرار گرفت را حتماً یادتان هست؛ یک بلیزر آبی و سفید رنگ که امام (ره) روی صندلی جلوی آن نشسته بود و محسن رفیق‌دوست که در آن روز تاریخی راننده امام (ره) بود هدایتش می‌کرد.

خبرگزاری تسنیم

پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر مقام معظم رهبری هر ماه بخشی از مهمترین و جدیدترین استفتائات مطرح شده را منتشر می‌کند.

خبرگزاری تسنیم

شبکه‌های تلویزیونی برای آخر هفته، فیلم‌های سینمایی جدیدی همچون «هوشیاری موقت»، «کمک» و «مصادره» و چند فیلم نوستالژی ایرانی و خارجی درنظر گرفته است.

وب‌گاه عصر ایران

اگر بخواهند در مسائل اقتصادی تحول رخ دهد یک شرط آن احیای برجام است. تا تحریم برداشته نشود و رابطه با دنیا بهبود نیابد، سختی‌های اقتصادی برطرف نمی‌شود. برخی فکر می‌کنند با تعامل، نفوذ خارجی ایجاد می‌شود، اما این انزواست که نفوذ ایجاد می‌کند.

وب‌گاه خبر آنلاین

ما بالاتر از امیرالمومنین که نداریم، اگر مدیران و کارگزاران با عرضه وجود نداشته باشد و مردم در صحنه نباشند، شکست قطعی است!

وب‌گاه مشرق نیوز

اندیشکده آمریکایی «ریسپانسیبل استیت کرفت» در گزارشی تاکید کرد: وقت آن رسیده که واشنگتن شکست در جنگ سوریه را بپذیرد و نیروهای خود را خارج کند.

وب‌گاه مشرق نیوز

روزنامه اعتماد نوشت؛ هر زمان که دستاوردهای دولت اعلام می شود، آمارهای هیجان انگیز از فروش نفت می شنویم و هر زمان که دولت باید پاسخگو باشد، معلوم می شود در جنگ اقتصادی هستیم.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سرلشکر باقری گفت: حماسه نهم دی، عینی‌ترین پیوند جمهوریت و اسلامیت نظام بود که پس از یک فتنه تحمیلی 8 ماهه، در تاریخ افتخارات مردم به ثبت رسید.

وب‌گاه خبر آنلاین

در برنامه ملک سلیمان که به مناسبت ساگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی روی آنتن شبکه یک رفت، فیلم منتشر نشده از اشک‌ها و نگرانی‌های حاج قاسم در روز تودیع از فرماندهی سپاه کرمان و معرفی به عنوان فرمانده نیروی قدس، پخش شد.

وب‌گاه 55 آنلاین

امروزه زنان سرزمین ایران و به طور کلی در سراسرجهان به دلیل زن بودن، با آسیب‌های بسیاری مواجه هستند. البته بسیاری از این آسیب‌ها، به خاطر باور‌های غلط یا اشتباهی است که؛ در جامعه وجود دارد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رسانه‌های محلی به نقل از پلیس گزارش دادند که جسد یک تاجر و قانون‌گذار ثروتمند روس در آخر هفته در هند، اندکی پس از مرگ یک تبعه روس دیگر که با او در سفر بود، در همان هتل پیدا شد. به نوشته روزنامه نیویورک‌تایمز، این دو مرد، پاول آنتوف و ولادیمیر بودانوف، بخشی از یک گروه توریستی بودند که از ایالت اودیشای هند بازدید می‌کردند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نخست وزیر مکلف به تشکیل کابینه رژیم موقت صهیونیستی در ادامه گزافه گویی‌های معمول، از تلاش علیه برنامه هسته‌ای ایران سخن گفت.