سه‌شنبه 24 مهر 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

وب‌گاه عرشه آنلاین

قرارداد لوکادیا با باشگاه پرسپولیس یک میلیون و هشتاد هزار دلار بود که چیزی بیش از چهل و سه میلیارد تومان می‌شود. حالا خبر آمده که او حدود 20 میلیاردش را از پرسپولیس گرفته و ایران را ترک کرده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

کسانی که تحت هر شرایطی یارانه خود را دریافت نکردند یا استحقاق دریافت یارانه دارند، می‌توانند به سامانه سازمان هدفمندی یارانه‌ها مراجعه و ثبت نام کنند.

وب‌گاه خبر آنلاین

کیهان نوشت: روزنامه اعتماد نوشت؛ هر زمان که دستاوردهای دولت اعلام می شود، آمارهای هیجان انگیز از فروش نفت می شنویم و هر زمان که دولت باید پاسخگو باشد، معلوم می شود در جنگ اقتصادی هستیم.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رفقای پولدار پوتین یا خودکشی می‌کنند یا تصادف! اما پشت‌پرده مرگ مشکوک تاجران ثروتمند روسی چیست؟

وب‌گاه دنیای اقتصاد

کیهان در مطلبی به سخنان اخیر حسن روحانی رئیس‌جمهوری پیشین در باره موضوعات اقتصادی و واکسن کرونا واکنش نشان داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

حالا نه فقط رسانه‌های داخلی و فارسی زبان خارج از کشور که همه دنیا در حال صحبت پیرامون اتفاقی هستند که برای خانواده علی دایی در پرواز به سمت دوبی رخ داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

نخست وزیر مکلف به تشکیل کابینه اسرائیل در توییتی نوشت: کابینه جدید اسرائیل به کار بر حذف برنامه هسته‌ای ایران ادامه خواهد داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مصطفی هاشمی طبا فعال سیاسی میانه‌رو در یادداشت امروز خود در روزنامه شرق به نوسانات اخیر قیمت دلار در بازار پرداخت.

وب‌گاه خبر آنلاین

خراسان نوشت: سردار شهید قاسم سلیمانی از مهم ترین شخصیت‌های نظامی تاریخ معاصر که در لحظه شهادت، حدود 40 سال مبارزه در عمر پربارش داشت، در سه مقطع اصلی جنگ با رژیم بعث در دفاع مقدس، مقابله با ناامنی در شرق کشور و مبارزه با تروریست‌های تکفیری در سوریه و عراق، کارنامه درخشانی از جهاد را به جا گذاشت که می‌تواند تا سال‌ها، منبع آثار هنری مستند و داستانی فراوانی شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

محققان در یک پژوهش جدید، ضمن بازبینی نظریه ادب، توصیه‌هایی برای نحوه برقراری ارتباط محترمانه بین افراد ارائه کردند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

از اردوی پرسپولیس خبر می رسد که یک بازیکن تاثیرگذار این تیم با پیشنهاد از یک تیم خارجی مواجه بوده و احتمال دارد از این تیم جدا شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: چندی قبل یک زوج جوان به پلیس فتا پایتخت مراجعه کردند و مدعی شدند فرد یا افرادی ناشناس در فضای مجازی اقدام به انتشار تصاویر خصوصی آنان کرده و باعث بروز مشکلات زیادی در زندگی آنها شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: کیهان در مطلبی به سخنان اخیر حسن روحانی رئیس‌جمهوری پیشین در باره موضوعات اقتصادی و واکسن کرونا واکنش نشان داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نیم قرن با اقتصاد ایران روایتی است از تحولات، شخصیت‌ها و شاخص‌های اقتصاد ایران و موضوعاتی که به نوعی با اقتصاد ایران ارتباط پیدا می‌کنند. شرایط فعلی اقتصادی ارتباط مستقیمی با گذشته آن دارد.

وب‌گاه خبر آنلاین

مصطفی هاشمی طبا در روزنامه شرق نوشت: سال‌هاست مسئولان کشور مانند رئیس مجلس شورای اسلامی در برابر افزایش نرخ ارز در بازار آزاد اظهار نارضایتی می‌کنند و سال‌هاست رؤسای بانک مرکزی می‌گویند قیمت دلار پایین می‌آید و بلافاصله اسکناس‌های دلار را به بهانه‌های مختلف به بازار سرازیر می‌کنند.