سه‌شنبه 24 مهر 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

وب‌گاه عرشه آنلاین

ستادکل نیروهای مسلح در بیانیه‌ای به مناسبت فرارسیدن «نهم دی» و سالروز شهادت سردار سلیمانی، بیانیه داد.

وب‌گاه عصر ایران

اصل بازجویی در نقطه دیگری بود. آنجا بود که شکنجه‌ها شروع شد. پلاستیک آب‌شده و آب‌جوش روی بدن‌مان می‌ریختند. برق وصل می‌کردند و تا سرحد مرگ کتک می‌زدند. می‌خواستند اعتراف کنیم که جاسوس هستیم.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نمای جدید از محل شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس نزدیک فرودگاه بغداد را ببنید.

وب‌گاه عرشه آنلاین

معاون رئیس‌جمهور با تاکید بر اینکه سفره مردم حساس‌ترین مساله برای رئیس‌جمهور است، گفت: من هم معتقدم اصلی‌ترین اقدامی که دولت باید انجام دهد، کنترل علمی و منطقی تورم است که طبیعتا حتی کسانی که توانسته‌اند در این خصوص خوب عمل کنند هم حدودا سه الی چهار سال طول کشیده است تا موفق شوند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس سازمان خصوصی سازی گفت: اجرای مصوبه هیات عالی مولدسازی دارایی‌های دولت، فرصتی برای خروج این دارایی ها از انجماد و افزایش بازدهی آنها است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیسی گفت: ستاد ملی زن و خانواده باید پیگیری کند تا مشاوران بجای خط گرفتن از برخی سازمان‌ها و محافل بیگانه، بر اساس موازین اسلامی مشاوره دهند و وکلای خانواده نیز به جای صلح و سازش، زوجین را به طلاق دعوت نکنند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

با شکسته شدن حکم قصاص پسر جوان که به خاطرخرید کتانی گران قیمت، دوستش را کشته بود، وی بار دیگر در دادگاه کیفری یک استان تهران پای میز محاکمه ایستاد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

ستادکل نیروهای مسلح در بیانیه‌ای به مناسبت فرارسیدن «نهم دی» و سالروز شهادت سردار سلیمانی، به دشمنان هشدار داد به هرگونه خطای احتمالی آنان در هر مکان و زمان با قاطعیت پاسخ و مبدا آن را مورد حمله خود قرار خواهد داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بعضی از غذاها و خوراکی‌ها علی‌رغم طعم لذیذ و ظاهر خوش آب و رنگشان خیلی برای بدن ما مفید نیستند. اما گاهی تغییر فصل باعث می‌شود که ضرر این خوراکی‌ها بیشتر هم بشود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو. هند برای میزبانی بازی‌های المپیک 2036 در شهر احمدآباد در ایالت گجرات در غرب این کشور نامزد خواهد شد. به نقل از روزنامه تایمز، ایندیا انوراگ سینگ تاکور، وزیر ورزش و جوانان هند اعلام کرد این کشور نامزد میزبانی بازی‌های المپیک 2036 خواهد شد. او در این زمینه گفت: هند ریاست گروه 20 را بر عهده دارد و من مطمئن هستم که دولت به همراه کمیته المپیک هند می‌توانند...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

نمایی جدید از محل شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس نزدیک فرودگاه بغداد را ببنید./ مشرق

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، ستادکل نیرو‌های مسلح چهارشنبه شب در این بیانیه ضمن گرامیداشت حماسه ماندگار ملت بزرگ ایران در نهم دی ماه سال 1388 و سالروز شهادت پرچمدار جبهه مقاومت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی این مناسبت تاریخی را فرصتی مغتنم برای پرداختن به جهاد تبیین در جهت بصیرت افزایی و مقابله با توطئه‌ها و انواع فتنه‌های دشمنان در جنگ ترکیبی و رسانه‌ای دانست. بر اساس اعلام...

وب‌گاه عرشه آنلاین

مشاور فرمانده کل سپاه گفت: آمریکا و اسرائیل خودشان فهمیده‌اند که اشتباه کرده‌اند و اکنون پیغام خصوصی می‌دهند که به مذاکرات برگردید.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح در بیانیه‌ای به مناسبت فرارسیدن یوم‌الله 9 دی بر شکست خورده بودن تلاش‌های نافرجام و مفتضحانه برای جداسازی ملت از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تأکید کرد. متن این بیانیه به شرح ذیل است: ماه دی همواره برای ملت فهیم، بصیر، زمان‌شناس و شجاع ایران اسلامی، ماه تجلی عنایت و اراده الهی و حماسه‌آفرینیِ مردمی است. ماهی...

وب‌گاه خبر آنلاین

بررسی 10 موضوع از نگاه حاج قاسم و گفتگو پیرامون مسائل و حواشی روز از جمله محورهای برنامه تلویزیونی ملک سلیمان را ببینید. منبع: تسنیم