سه‌شنبه 24 مهر 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

وب‌گاه اقتصاد نیوز

ستادکل نیروهای مسلح در بیانیه‌ای به مناسبت فرارسیدن «نهم دی» و سالروز شهادت سردار سلیمانی، بیانیه داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

محمد خاکپور یک پست جدید منتشر کرده و از علی دایی حمایت کرده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

جماران نوشت: استاد خارج فقه و اصول حوزه علمیه قم گفت: با توجه به این‌که دولت کاملا یک‌دست شده است و همه امور در اختیار یک گروه و جناح خاص قرار گرفته است، برای این‌که مطالبات مردم به اعتراضات خیابانی تبدیل نشود دولت باید پیشاپیش برنامه‌ریزی کند و امور را تسهیل کند و برای مطالبات مردم چاره اندیشی کند

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - ستادکل نیروهای مسلح در بیانیه‌ای به مناسبت فرارسیدن «نهم دی» و سالروز شهادت سردار سلیمانی، به دشمنان هشدار داد به هرگونه خطای احتمالی آنان در هر مکان و زمان با قاطعیت پاسخ و مبدا آن را مورد حمله خود قرار خواهد داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اگرچه بایدن در اوایل سال 2021 اقدامات زیادی برای خشمگین کردن ریاض انجام داده بود؛ اما در سال گذشته دولت آمریکا اقدامات متعددی را برای راضی‌کردن پادشاهی سعودی انجام داد، درحالی‌که عربستان سعودی درخواست آمریکا برای افزایش تولید نفت را رد کرد.

خبرگزاری دانا

شهید سلیمانی هم شاگرد مکتب تربیتی امام خمینی (ره) و امام خامنه ای بود و هم خود او با توجه به نقش تزکیه و تهذیب در شکل دهی به تمدن نوین اسلامی در جهان، معتقد به تربیت اهل معرفت و اصحاب قلوب و انسان های سالک الی الله، در مسیر آزادی از بند انیت و انانیت بود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

وزیر صمت گفت: خودروهای ارزان قیمت هم وارد کشور خواهد شد.

خبرگزاری دانا

در این رویکرد و عاملیت توحیدی، شهید عزیز سردار سلیمانی در مبارزات استکبار ستیزانه به شدت با عنصر حکمت، نبوت، امامت و ولایت گره می خورد و بر مبنای آیه «أَشِدَاءُ عَلَی الکُفَارِ رُحَمَاءُ بَینَهُم؛ در برابر کفار سرسخت و شدید، و در جمع خودی ها با مهربانی برخورد می کند.

خبرگزاری دانا

مشاور عالی فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه در دهه دوم و سوم انقلاب اسلامی، هراس دشمن از قدرت منطقه‌ای ایران بود، گفت: در دهه پنجم انقلاب اسلامی دشمنان که می‌بینند ایران به یک بازیگر جهانی تبدیل شده است، به دنبال ایجاد بی‌ثباتی در داخل کشور هستند.

خبرگزاری دانا

آیت الله جوادی آملی اظهار داشت: اگر سواد فعلی و امید آینده بود، نتیجه اش پایداری مردم در جنگ هشت ساله علیه نظام اسلامی است، اما اگر نه سواد فعلی بود و نه امید به آینده، هم فرار مغزها خواهد بود و هم مشکلات اقتصادی در ازدواج و اشتغال و مسکن جوانان و هم این قرآن سوزی ها و مسجد سوزی ها.

خبرگزاری دانا

وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در بیانیه‌ای به مناسبت فرارسیدن یوم‌الله 9 دی بر شکست خورده بودن تلاش‌های نافرجام و مفتضحانه برای جداسازی ملت از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تأکید کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: مشاور فرمانده کل سپاه به تلاش آمریکا و اسرائیل و هم‌پیمانانشان برای ایجاد اغتشاشات و تضعیف ایران اشاره کرد و گفت: آن‌ها خودشان فهمیده‌اند که اشتباه کرده‌اند و اکنون پیغام خصوصی می‌دهند که به مذاکرات برگردید.

خبرگزاری مهر

وزارت دفاع در بیانیه‌ای به مناسبت فرارسیدن یوم‌الله 9 دی تلاش‌های نافرجام و مفتضحانه برای جداسازی ملت از نظام، طرحی شکست خورده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

یک عقاب مادر در سرما و یخ بندان از فرزندان خود مراقبت می کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

نخست وزیر مکلف به تشکیل کابینه اسرائیل در توییتی نوشت: کابینه جدید اسرائیل به کار بر حذف برنامه هسته‌ای ایران ادامه خواهد داد.

خبرگزاری مهر

هویزه - رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان هویزه گفت: مضیف های (اتاق‌های پذیرایی بزرگ) عشایر عرب هویزه میزبان مراسم یادبود شهید قاسم سلیمانی و ابو مهدی المهندس هستند.