سه‌شنبه 24 مهر 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

وب‌گاه خبر آنلاین

تسنیم نوشت: ستاد کل نیروهای مسلح تاکید کرد: ضمن تاکید بر رسیدگی به مشکلات اقتصادی و معیشت مردم توسط دولتمردان، با آمادگی و اقتدار اجازه نخواهند داد آسیبی به امنیت مردم و انقلاب اسلامی وارد شود و تحرکات و شیطنت دشمنان نظام به ویژه آمریکا و رژیم جعلی صهیونیستی را با هوشمندی رصد نموده و زیر نظر دارند و هرگونه خطای احتمالی از سوی آنان در هر مکان و هر زمان را با قاطعیت پاسخ داده و مبدا آن...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

مشاور فرمانده کل سپاه گفت: آمریکایی‌ها می خواستند که پس از ایران به سراغ روسیه بروند و با دادن تجهیزات به اوکراین به روسیه حمله کنند و این کشور را وارد چالش کنند

وب‌گاه اقتصاد نیوز

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت که شبکه‌های معاند به مانند ایران اینترنشال، بی‌بی سی بسیج شدند تا کشور را نابود کنند.

وب‌گاه خبر آنلاین

فصل سوم برنامه تلویزیونی «ملک سلیمان» ویژه ایام سومین سالگرد شهادت سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی روی آنتن شبکه یک می‌رود.

خبرگزاری دانا

ستاد کل نیروهای مسلح در بیانیه‌ای اعلام کرد: مجموعه نیروهای مسلح هرگونه خطای احتمالی از سوی آمریکا و رژیم جعلی صهیونیستی را در هر مکان و هر زمان را با قاطعیت پاسخ داده و مبدأ آن را مورد آماج حمله خود قرار خواهند داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

طائب با بیان اینکه آمریکا و اسرائیل در فشار حداکثری به ایران شکست خوردند، گفت: آنها پنج راهبرد شامل بی ثبات کردن منطقه، اغتشاشات، اجماع بین المللی علیه ایران، مسائل حقوق بشری و معتبرسازی جنگ را پیش رو داشتند که شکست خوردند و اکنون برای مذاکره پیغام خصوصی می دهند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

فصل سوم برنامه تلویزیونی «ملک سلیمان» ویژه ایام سومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی از امشب (چهارشنبه 7 دی ماه) ساعت 20 از شبکه یک سیما پخش می شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

ستاد کل نیرو‌های مسلح اعلام کرد: هرگونه خطای احتمالی از سوی آمریکا و رژیم جعلی صهیونیستی را در هر مکان و هر زمان با قاطعیت پاسخ می‌دهیم.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نعمت‌الله ایزدی درخصوص تاثیرات نزدیکی موضع ایران به روسیه در بحران اوکراین، بر احیای برجام گفت: «از یک جهت غربی‌ها بودند که ترجیح دادند این مسئله روشن شود و تا آن زمان آن را به تعویق بیندازدند، هرچند که نسبت به احیای برجام هم بی‌تمایل نبودند.»

وب‌گاه 55 آنلاین

کارشناس سیاسی تلویزیون: با یک ملت، نمی‌شود درافتاد.

وب‌گاه عصر ایران

اگر در مسئله مبارزه با بی‌حجابی، رهبری و نظام وارد فعالیت شوند و مردم بی‌تفاوت باشند، این شگرد دشمن تثبیت خواهد شد که بگویند حجاب اجباری و حکومتی است.

خبرگزاری دانا

100 نفر از سفرای سابق رژیم صهیونیستی در نامه‌ای به نخست‌وزیر رژیم درباره روی کار آمدن دولت او به عنوان دولتی راست‌گرا و افراطی ابراز نگرانی کردند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

شبان شهیدی مؤدب، از مدیران و صاحب نظران رسانه‌ای و سیاسی کشور، دیروز سه شنبه در سن 70 سالگی در پاریس در گذشت.

خبرگزاری تسنیم

علی سلیمیان، شاعر همزمان با فرا رسیدن سالروز ارتحال علامه مصباح یزدی، شعری را تقدیم به روح این مجاهد انقلابی کرده است.