سه‌شنبه 24 مهر 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

وب‌گاه مشرق نیوز

هم‌زمان با فروکشیدن شعله‌های اغتشاشات جنسی در چند محله، برای زنده نگه‌داشتن جریان آشوب و افزایش عمق و هم‌افزایی اجتماعی آن بازهم بحث دروغین تجاوز در زندان با هدایت از داخل موردتوجه قرارگرفته است.

خبرگزاری مهر

ستاد کل نیروهای مسلح در بیانیه‌ای تاکید کرد: مجموعه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران تحرکات و شیطنت دشمنان نظام به ویژه آمریکا و رژیم جعلی صهیونیستی را با هوشمندی رصد کرده و زیر نظر دارند.

وب‌گاه مشرق نیوز

سخنگوی دولت گفت: هشت فرمان خودرویی رئیس‌جمهور در حال تحقق است و یکی از کارهای بسیار جدی که دولت در حوزه خودرو کرده، این بود که خودروسازهای مختلف خصوصی و دولتی را در تولید برخی از محصولات با هم شریک کرده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سخنگوی دولت گفت: هروقت کشور در مسیر پیشرفت حرکت کرده دشمنان تمام قد وارد عمل شده اند تا این حرکت شتابان را متوقف کنند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

پنجمین شب مراسم عزاداری حضرت زهرا سلام‌الله‌علیها با حضور رهبر انقلاب برگزار شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

عماد افروغ می گوید: در سال98 از مردم پرسیدند که چنددرصد به اصلاح‌طلبی و اصولگرایی گرایش دارید، که 74درصد گفتند به اینها تمایل و گرایشی نداریم و شاهد بودیم در همان سال هم شعار «اصلاح‌طلب، اصولگرا دیگه تموم ماجرا» سر داده شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

دکتر شبان شهیدی مؤدب، از مدیران و صاحب نظران رسانه‌ای و سیاسی کشور، دیروز سه شنبه در سن 70 سالگی در پاریس در گذشت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

شبان شهیدی مؤدب، از مدیران و صاحب نظران رسانه‌ای و سیاسی کشور، دیروز سه شنبه در سن 70 سالگی در پاریس در گذشت.

وب‌گاه فرارو

بهادری جهرمی تصریح کرد: همان زمان رئیس وقت بانک مرکزی در مورد آثار برجام صراحتاً گفت «تقریباً هیچ» ولی امروز آمارهای اقتصادی نشان می دهد این وضعیت در سایر بخش‌ها نیز وجود داشته و در طول یک دهه اخیر نه تنها پیشرفت نداشتیم بلکه پسرفت نیز کردیم؛ زیرا رقبای ما هم‌زمان در حال پیشرفت بودند و اگر با خلق پول، تورم ایجاد نمی‌شد، سفره مردم کوچک نمی‌شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

روزنامه فرهیختگان نوشت: وزیر کشور که باید ضامن مردم‌سالاری دینی در فضای سیاسی باشد، صریحا وجود مشکلی برای گفت‌وگو در جامعه را رد می‌کند و استنادش به سفرهای رئیس‌جمهور و گفت‌وگو با طیفی از مردم است، این خوانش نه‌چندان امیدوارکننده از تغییر در وضع اجتماعی و سیاسی را بگذاریم کنار تابلوهای صرافی در میدان فردوسی.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

پنجمین شب مراسم عزاداری حضرت زهرا (س) با حضور رهبر انقلاب اسلامی در حال برگزاری است.

خبرگزاری دانا

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان خوزستان با اعلام اینکه ذخایر راهبُردی به دلیل اهتمام دولت در خرید کالای اساسی در سطح قابل قبولی قرار دارد، گفت: 209 شناور تا دی ماه امسال 12 میلیون تن کالای اساسی را در بندر امام خمینی (ره) تخلیه کرده‌اند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

اسلامی اعلام کرد که با توجه به تمایل نشان داده شده از سوی آژانس هماهنگی‌ها برای سفر به ایران بعد از تعطیلات ژانویه انجام می‌شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

یهادری جهرمی با بیان اینکه در حال حاضر بازار کاذبی در حوزه ارز ایجاد شده که موقتی است، گفت: این دولت با ضرر زدن به مردم در بورس برای خودش منفعت ایجاد نمی‌کند.

خبرگزاری تسنیم

پنجمین شب مراسم عزاداری ایام شهادت حضرت زهرا سلام‌الله‌علیها امشب با حضور رهبر انقلاب اسلامی و جمعی از مردم، در حسینیه امام خمینی (ره) درحال برگزاری است.