سه‌شنبه 24 مهر 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در بیانیه ای به مناسبت فرا رسیدن 9 دی بر شکست خورده بودن تلاش های نافرجام و مفتضحانه برای جداسازی ملت از نظام تاکید کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سخنگوی دولت با بیان اینکه در حال حاضر بازار کاذبی در حوزه ارز ایجاد شده که موقتی است، گفت: این دولت با ضرر زدن به مردم در بورس برای خودش منفعت ایجاد نمی‌کند.

خبرگزاری تسنیم

ستادکل نیرو‌های مسلح در بیانیه‌ای اعلام کرد که تحرکات و شیطنت دشمنان نظام با هوشمندی رصد نموده و هرگونه خطای احتمالی از سوی آنان در هر مکان و هر زمان را با قاطعیت پاسخ داده و مبدا آن را مورد آماج حمله خود قرار خواهند داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

«کتابِ کارِ بیانیه گام دوم انقلاب» برآمده از بیانات مقام معظم رهبری در دیدار دانشجویی، مبنی بر هندسه کلی بیانیه از نگاه مقام معظم رهبری (حفظه‌الله) است و فهرست کلی آن بر همین اساس تشکیل شده است.

خبرگزاری دانا

پنجمین شب مراسم عزاداری ایام شهادت حضرت زهرا سلام‌الله‌علیها امشب با حضور رهبر انقلاب اسلامی و جمعی از مردم، در حسینیه امام خمینی (ره) درحال برگزاری است.

وب‌گاه مشرق نیوز

پنجمین شب مراسم عزاداری ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) با حضور رهبر معظم انقلاب اسلامی در حال برگزاری است.

وب‌گاه الف

پنجمین شب مراسم عزاداری حضرت زهرا سلام‌الله‌علیها در حسینیه امام خمینی (ره) با حضور رهبر انقلاب اسلامی برگزار شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

پنجمین شب مراسم عزاداری ایام شهادت حضرت زهرا سلام‌الله‌علیها امشب با حضور رهبر انقلاب اسلامی و جمعی از مردم، درحال برگزاری است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بنیامین نتانیاهو نخست وزیر ملکف رژیم صهیونیستی امروز چهارشنبه «یوآف گالانت» را به عنوان وزیر جنگ و «یسرائیل کاتز» را به عنوان وزیر خارجه اشغالگران قدس معرفی کرد.

خبرگزاری مهر

پنجمین شب مراسم عزاداری ایام شهادت حضرت زهرا سلام‌الله‌علیها امشب با حضور رهبر انقلاب اسلامی و جمعی از مردم، در حسینیه امام خمینی (ره) برگزار شد.

خبرگزاری دانا

مرجع تقلید شیعیان گفت: باید از واگذاری مسئولیت به آدم‌های خوب بی‌عرضه در کشور جلوگیری شود و همچنین جلوی آدم‌های بد اختلاسی و نجومی نیز گرفته شود.

خبرگزاری دانا

آیت الله مکارم شیرازی در دیدار با رییس مجلس با بیان این که مسائل اقتصادی برای مردم به یک معضل و معما تبدیل شده است، گفت: تورم در بعضی کالاها افزایش شدید داشته است

خبرگزاری دانا

مرجع تقلید شیعیان گفت: بیکاری، گرانی کم ارزشی پول ملی این ها اموری هستند که باعث ناراحتی مردم شده و باید مسئولین امر برای حل این مشکلات و رفع این کمبودها تمام توان و سعی خود را به کار بگیرند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - پنجمین شب مراسم عزاداری ایام شهادت حضرت زهرا سلام‌الله‌علیها امشب با حضور رهبر انقلاب اسلامی و جمعی از مردم، در حسینیه امام خمینی (ره) برگزار شد.