سه‌شنبه 24 مهر 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در پی انتشار برخی اخبار مبنی بر نقض حکم اعدام حمید قره حسنلو در دیوان عالی کشور، امیر هاشمی توئیتی را در این باره متتشر کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

حجت الاسلام حسین طائب با بیان اینکه تحلیل های آمریکا در مواجهه با ملت ایران با شکست همراه شده است، گفت: آمریکا با اعمال فشارهای مختلف به دنبال بازگشت به میز مذاکره است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزارت دفاع در بیانیه‌ای به مناسبت فرا رسیدن 9 دی بر شکست خورده بودن تلاش‌های نافرجام و مفتضحانه برای جداسازی ملت از نظام تاکید کرد.

خبرگزاری تسنیم

دبیر هیئت عالی گزینش کشور با بیان اینکه زمینه ارتباط با مخاطبان از طریق "سامانه انتخاب برتر" فراهم شده و اطلاع‌رسانی صحیح در خصوص گزینش صورت می‌پذیرد، گفت: "سند تحول گزینش کشور" تدوین شده و به‌زودی رونمایی می‌شود.

خبرگزاری مهر

کرمانشاه - مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران با بیان اینکه تحلیل های آمریکا در مواجهه با ملت ایران با شکست همراه شده است، گفت: آمریکا با اعمال فشارهای مختلف به دنبال بازگشت به میز مذاکره است.

وب‌گاه عصر ایران

شبان شهیدی که از دوستان نزدیک مرحوم حجت الاسلام دعایی بود، تا یک ماه پیش و قبل از ابتلا به بیماری سرطان، مرتبا برای روزنامه اطلاعات مقاله می‌نوشت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

«یواو گالنت» به عنوان وزیر جنگ کابینه نتانیاهو منصوب شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

شریف با اشاره به اینکه آمریکا بارها اعلام کرده که توان تحمل جمهوری اسلامی را ندارد، افزود: جمهوری اسلامی برای دیگر کشورهای منطقه و آزادی‌خواه الهام بخش بوده و در حال خنثی‌سازی برنامه‌های آمریکا در منطقه است و به این دلیل دشمن سعی در انقلاب در کشور دارد.

خبرگزاری مهر

سخنگوی سپاه گفت: شبکه‌های معاند علیه جمهوری اسلامی فعالیت کرده و بسیج شدند اما چنان تسلطی به آنها داریم که به تک تکشان پاسخی پشیمان کننده خواهیم داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

«یواو گالنت»، به عنوان وزیر جنگ دولت جدید رژیم صهیونیستی انتخاب شده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

فارس نوشت: سردار شریف با بیان اینکه شبکه‌های معاند به مانند ایران اینترنشال، بی‌بی سی و... بسیج شدند تا کشور را نابود کنند، گفت: جمهوری اسلامی پاسخی محکم به عوامل رسانه‌ای دشمن و منافقین آلبانی‌نشین خواهد داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم برنامه ثبت نام اولیه دیدار و تشرف مردم انقلابی قم به محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی در سالگرد قیام یوم الله 19دی را اعلام کرد.

وب‌گاه فرارو

پلیس جابه‌جایی مسافر در جاده‌های بین‌شهری توسط تاکسی‌های اینترنتی و همچنین خودرو با پلاک شخصی را ممنوع اعلام کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

آیت الله نوری همدانی خطاب به قالیباف گفت: باید توجه داشته باشید بیت المال برای مردم است نباید هیچگونه تبعیضی وجود داشته باید تفاوت‌ها از بین برود و شاهد رفاه و گشایش اقتصادی و ارزانی در سر سفره‌های مردم باشیم. متاسفانه چیزی از گرانی و مشکلات مردم کم نشده است. در این چند سال چیزی ارزان نشده است. متاسفانه مردم به لحاظ قدرت خرید دیگر آن توان سابق را ندارند.