سه‌شنبه 24 مهر 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

وب‌گاه عصر ایران

طبق این نامه فعالیت به عنون راننده درجاده‌های کشور نیازمند طی مراحل قانونی و دریافت مدارک و مجوزهای لازم از قبیل پروانه فعالیت شرکت ارائه کننده خدمات کارت سلامت راننده، کارت هوشمند رانندگی، کارت هوشمند ناوگان، دفترچه ثبت ساعت، گواهی معاینه فنی است اما تاکسی‌های اینترنی و رانندگان با پلاک شخصی هیچکدام از این مجوزها را ندارند.

خبرگزاری تسنیم

سخنگوی سپاه گفت: شبکه‌های معاند علیه جمهوری اسلامی فعالیت کرده و بسیج شدند اما چنان تسلطی به آنها داریم که به تک تکشان پاسخی پشیمان کننده خواهیم داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

عبدالملکی دبیر شورای عالی مناطق آزاد، سرپرست منطقه آزاد کیش را انتخاب کرد.

خبرگزاری تسنیم

در آستانه سومین سالگرد شهادت سردار قاسم سلیمانی، مراسم قرائت دعای کمیل روی آنتن می‌رود.

وب‌گاه خبر آنلاین

مهر نوشت: آیت الله سبحانی در دیدار با قالیباف گفت: آنچه شما از آن فرمودید تدوین قانون است ولی از آن مهم تر، عمل به قانون است. باید علاوه بر تدوین ها به دنبال عمل باشید.

وب‌گاه عرشه آنلاین

دینداران وقتی متصدی دنیای مردم می شوند اگر دنیای مردم را خوب نسازند به دین مردم لطمه زده اند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

حسن روحانی: خزانه را پر تحویل دادیم / راهکار حل مشکلات اقتصادی «احیای برجام» است / جاذبه صندوق رأی را از بین نبرید / حاکمیت یک گروه و کنار زدن باقی گروه ها، موجب اعتراض مردم می شود

خبرگزاری دانا

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فلاورجان گفت: مراسم افتتاحیه اولین کنگره شهدای کارگری با حضور سردار فداء فرمانده سپاه صاحب الزمان در شهرک صنعتی اشترجان برگزار می شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مشاور رئیس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد تجاری صنعتی و ویژه اقتصادی، در حکمی «سعید پورزادی» را به عنوان «سرپرست سازمان منطقه آزاد کیش» منصوب کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مسابقات فوتسال بانوان تهران به مناسبت گرامیداشت سومین سال شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی از فردا (هشتم دیماه) آغاز می‌شود.

خبرگزاری دانا

رئیس کل دادگستری استان اردبیل در مراسم خاکسپاری پیکر مطهر شهید گمنام در صدا و سیمای اردبیل به پیام شهدا اشاره کرد و گفت: ترویج فرهنگ صلح و سازش در جامعه و استقامت در برابر استکبار پیام شهدا به مردم و مسئولین است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

حسن روحانی گفت: تا تحریم برداشته نشود و رابطه با دنیا بهبود نیابد، سختی‌های اقتصادی برطرف نمی‌شود. برخی فکر می‌کنند با تعامل، نفوذ خارجی ایجاد می‌شود، اما این انزواست که نفوذ ایجاد می‌کند.

خبرگزاری مهر

فرمانده مرزبانی انتظامی کشور با بیان اینکه مرزبانان سینه های ستبر و چشم های بیدار نظام جمهوری اسلامی ایران هستند، گفت: دشمن می خواهد ما یاد و خاطره شهدا را فراموش کنیم.