سه‌شنبه 24 مهر 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

وب‌گاه اقتصاد نیوز

رئیس‌جمهور سابق ایران تاکید کرد: دولت سیزدهم اگر می‌خواست، می‌توانست از اجرایی شدن برجام به خوبی استفاده کند. اگر بخواهند در مسائل اقتصادی تحول رخ دهد یک شرط آن احیای برجام است.

وب‌گاه خبر آنلاین

جماران نوشت: سید حسن خمینی گفت: یکی از فجایع بعدی که مسئولین باید برای آن فکری کنند بحث «فرار مغزها» است؛ اندیشمندانی که سر سفره این مردم تربیت می شوند، اما به عللی مهاجرت می کنند.

وب‌گاه فرارو

وزیر ورزش هند می‌گوید این کشور برای میزبانی المپیک 2036 نامزد خواهد شد.

خبرگزاری تسنیم

طی حکمی از سوی عبدالملکی دبیر شورای عالی مناطق آزاد، سرپرست منطقه آزاد کیش منصوب شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مفاد طرح 10 ماده‌ای ولادیمیر زلسنکی برای اعلام صلح در اوکراین اعلام شد.

خبرگزاری دانا

فرماندار سرعین به لزوم تداوم راه شهدا در جامعه پرداخت و گفت: راه شهدا، مصداق راهیان صادق است و تداوم راه شهدا حرکت در مسیر اهداف تعالی بخش اسلام است.

وب‌گاه خبر آنلاین

خبرآنلاین در گفتگو با عماد افروغ که به تازگی بیماری سرطان را پشت سر گذاشته، به آینده جریان های سیاسی اصلاح طلب و اصولگرا پرداخته است. عماد افروغ به جریان اصولگرای اصلاح طلب در ساحت معنایی و نه سیاسی آن است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، پیکر مطهر 200 شهید گمنام دفاع مقدس روز گذشته سه‌شنبه ششم دی‌ماه بر دستان شهیدپرور شهر تهران از دانشگاه تهران به سوی معراج شهدا تشییع شد. درباره محل تدفین پیکر مطهر‌های این لاله‌های فاطمی با سرهنگ حمزه علی نادری معاون امور مناطق و شهرستان‌های موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس گفتگو کردیم. وی با اشاره به اینکه 17 مکان برای تدفین پیکر مطهر شهدای گمنام...

خبرگزاری دانا

سردار جوانی، معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه جنگ ترکیبی دشمن به خاطر ترس از آینده انقلاب اسلامی است، گفت: رویکرد جهاد امروز «جهاد تبیین» است؛ در این جهاد باید دروغ‌ها را افشا کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

جزئیات ثبت‌نام یارانه نقدی برای جاماندگان و اجرای طرح کالابرگ الکترونیک اعلام شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، آیت الله ناصر مکارم شیرازی در دیدار دکتر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی ضمن تسلیت ایام شهادت صدیقه طاهره (س) با بیان اینکه مردم از اوضاع اقتصادی به شدت گلایه‌مند و نگران هستند، افزود: مسائل اقتصادی برای مردم به یک معضل و معما تبدیل شده که نمی‌توانند آن را حل کنند. وی افزود: شرایط به گونه‌ای است که نه تنها رو به بهبود نیست، بلکه تورم در بعضی کالا‌ها...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

سخنگوی کاخ کرملین گفت: هر طرح صلحی برای اوکراین که واقعیت‌های امروزی در مورد خاک روسیه و الحاق مناطق جدید به فدراسیون را در نظر نگیرد، نمی‌تواند ادعای مسالمت‌آمیز بودن داشته باشد

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیرکل بنادر و دریانوردی استان خوزستان با اعلام اینکه ذخایر راهبُردی به دلیل اهتمام دولت در خرید کالای اساسی در سطح قابل قبولی قرار دارد، گفت: 209 شناور تا دی ماه امسال 12 میلیون تن کالای اساسی را در بندر امام خمینی (ره) تخلیه کرده‌اند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رادیو اسرائیل از انتخاب رئیس جدید کنست خبر داد.