سه‌شنبه 24 مهر 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

وب‌گاه مشرق نیوز

یکی از اساتید سطوح عالی حوزه گفت: نباید مسئولیت‌های اجرایی را به آدم‌های خوبِ بی عرضه و یا بدِ اختلاسی داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

اگر کسی معاند است به تدریج تبدیل به مخالف شود و مخالف را تبدیل به موافق کنیم. الان چه می‌شود؟ موافق را کم‌کم می‌کنیم مخالف و مخالف می‌شود معاند. نسل جوان و نوجوان فرزندان این مرز و بوم هستند. بیش از 40 سال این فرزندان در اختیار ما بودند، اگر مدارس و دانشگاه و صداوسیما و مراکز فرهنگی متعدد اشکالی داشته، باید آن را حل کنیم.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

کنعانی در توئیتی نوشت: از نظر آمریکا و اروپا، این همه جنایت رژیم صهیونیستی حتی علیه زنان و کودکان نه تنها نقض حقوق بشر نیست، بلکه شایسته حمایت است!

وب‌گاه مشرق نیوز

آیت‌الله مکارم‌شیرازی با بیان اینکه مردم از اوضاع اقتصادی به شدت گلایه‌مند و نگران هستند، گفت: شرایط به گونه‌ای است که نه تنها رو به بهبود نیست، بلکه تورم در بعضی کالاها افزایش شدید داشته است.

وب‌گاه خبر آنلاین

قم نیوز نوشت: آیت الله مکارم شیرازی گفت: وقتی می‌شنویم که مثلا دلار فلان مقدار شده، هیچ عکس العملی از مسئولین نمی‌بینیم و حتی ابراز هم نمی‌کنند که ما وضعیت را درست می‌کنیم و نمی‌گذاریم به این صورت باقی بماند و به سادگی از کنار قضایا عبور می‌کنند. ما همانطور که معتقد به تقویت نظام و مسئولین نظام هستیم، معتقدیم باید به مشکلات مردم هم توجه جدی داشته باشیم.

خبرگزاری تسنیم

در سومین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی، نمایشگاه منتخب آثار نقاشی، پوستر و نگارگری با عنوان "سردار دل‌ها" در گالری ابوالفضل عالی برگزار می‌شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: از نظر آمریکا و اروپا جنایات رژیم صهیونیستی، نه تنها نقض حقوق بشر نیست، بلکه شایسته حمایت است!

خبرگزاری دانا

مدیرکل مشارکت‌های اجتماعی و فعالیت‌های داوطلبانه جوانان با اشاره به نقش سازمان‌های مردم نهاد به عنوان کنشگران فرهنگی و اجتماعی در جامعه امروز گفت: سازمان مردم نهاد جوانان باید خود به صورت داوطلبانه کارشان را انجام دهند و البته لازم است که ما در حوزه توانمندسازی سمن‌ها گام برداریم.

وب‌گاه خبر آنلاین

حضرت علی، کمیل را مسئول منطقه ای، نمود دشمن به این منطقه حمله بردند و غارت کردند...

خبرگزاری تسنیم

نمایش میدانی «جان فدا» با موضوع زندگی شهید حاج قاسم سلیمانی به نمایش در می‌آید.

وب‌گاه مشرق نیوز

پلیس جابه‌جایی مسافر در جاده‌های بین‌شهری توسط تاکسی‌های اینترنتی و همچنین خودرو با پلاک شخصی را ممنوع اعلام کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

این روزها و در پساآشوب 1401، با یک جنگ حقوق بشری علیه ایران اسلامی روبرو هستیم که اضلاع مختلفی هم دارد.

خبرگزاری تسنیم

فصل سوم برنامه تلویزیونی «ملک سلیمان» ویژه ایام سومین سالگرد شهادت سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی روی آنتن شبکه یک می‌رود.

خبرگزاری دانا

رضا رویگری گفت: همه جوانان و همه نسل‌های انقلاب شهید سلیمانی را ستایش می‌کنند.