سه‌شنبه 24 مهر 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

خبرگزاری خبرنگاران جوان

بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، میانگین کیفیت هوای تهران هم اکنون با میانگین 130 در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس است و 17 ایستگاه در شرایط آلوده قرار دارند.

خبرگزاری دانا

گرزین گفت: مردم در 9 دی بصیرت تاریخی را به نمایش گذاشتند؛ در این روز با آرمان‌های انقلاب تجدید پیمان کردند و بساط فتنه و فتنه‌گران را برچیدند.

خبرگزاری دانا

حجت‌الاسلام و المسلمین صغیرا گفت: گاهی تصور بر این است که اگر فردی عالم باشد و سواد و تحصیلات عالی داشته باشد، بصیر است، اما باید بگوییم بصیرت به معنای سواد نیست، بلکه به معنای بینش است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

فصل سوم برنامه تلویزیونی «ملک سلیمان» ویژه ایام سومین سالگرد شهادت سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی روی آنتن شبکه یک می‌رود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - نمایش میدانی «جان فدا» از 8 دی با موضوع زندگی سردار مقاومت سپهبد حاج قاسم سلیمانی روی صحنه می‌رود.

وب‌گاه خبر آنلاین

مهر نوشت: نمایش میدانی «جان فدا» از پنجشنبه 8 دی در بوستان ولایت تهران روی صحنه می‌رود.

خبرگزاری دانا

علمای اهل سنت کردستان در سخنانی از 9 دی ماه سال 88 به عنوان واقعه‌ای تاریخی برای همه ایرانیان یاد کردند و خواستار پاسداشت همیشگی این روز شدند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - فصل سوم برنامه تلویزیونی «ملک سلیمان» ویژه ایام سومین سالگرد شهادت سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی روی آنتن شبکه یک می‌رود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حکمرانی مطلوب، ایده‌ی اصلی تمامی انقلاب‌ها، رفرم‌ها و تغییر در ساختار و لایه‌های پنهان و آشکار زیست اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و فرهنگی جوامع در طول تاریخ بوده و انسان‌ها از دیدگاه فلسفی و روانشناختی نیز همواره به دنبال شکل بهتری از حاکمیت بوده‌اند؛ پشتوانه‌ای برای اجرای بهتر و سریع‌تر قوانینی که با هدف بهبود زندگی بشر، وضع یا از منبعی فراتر از عقل...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی که صبح امروز با آیات عظام جعفر سبحانی، ناصر مکارم شیرازی، عبدالله جوادی آملی و حسین نوری همدانی دیدار و گفت‌وگو کرد.

خبرگزاری دانا

نمایش میدانی «جان فدا» از 8 دی با موضوع زندگی سردار مقاومت سپهبد حاج قاسم سلیمانی روی صحنه می‌رود.

خبرگزاری دانا

رئیس مجلس شورای اسلامی که صبح امروز (چهارشنبه، 7 دی‌ماه) به منظور دیدار با مراجع عظام تقلید به شهر مقدس قم سفر کرده است، با آیات عظام جعفر سبحانی، ناصر مکارم شیرازی، عبدالله جوادی آملی و حسین نوری همدانی دیدار و گفت‌وگو کرد.

خبرگزاری دانا

حجت‌الاسلام مشرفی گفت: در حالی که فتنه 88 از خرداد تا دی به طول انجامید، اما در فتنه 1401 با اینکه جنگ دشمن ترکیبی و پیچیده بود و ابعاد مختلف را در بر می گرفت، بصیرت مردم و ایستادگی آنها پای اعتقادات و باورهایشان باعث شد تا این فتنه طی دو سه ماه جمع شود که این موضوع نتیجه درس گرفتن از فتنه 88 است.