سه‌شنبه 24 مهر 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

وب‌گاه عرشه آنلاین

سه بازیکن مصدوم تیم فوتبال استقلال در تمرین امروز تیم‌شان حضور داشتند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

من هرگز از دخترم ایوانکا و دامادم جارد کوشنر نخواسته‌ام که در کارزار انتخاباتی من در انتخابات ریاست‌جمهوری 2024 شرکت کنند.

خبرگزاری مهر

معاون اول رئیس‌جمهور گفت: مولدسازی دارایی‌های دولت در حقیقت به معنای خروج از انجماد دارایی‌ها و آزادسازی ثروت ملی حبس شده که باید تلاش کنیم از این طریق، شاهد کارآیی و بازدهی باشیم.

خبرگزاری دانا

نخستین جلسه هیأت عالی مولدسازی دارایی های دولت ظهر امروز (چهارشنبه) به ریاست محمد مخبر معاون اول رئیس‌جمهور برگزار شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

پس از حدس و گمانه‌زنی‌ها مبنی بر اینکه دختر و داماد دونالد ترامپ از این رئیس‌جمهوری سابق آمریکا دوری می‌کنند، ترامپ گفت که از ایوانکا و جارد کوشنر خواسته تا در کارزار انتخاباتی‌اش برای ریاست‌جمهوری 2024 شرکت نکنند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

وقتی رییس دادگاه چندبار تکرار کرد که مصدق باید در مورد صلاحیت یا عدم صلاحیت دادگاه صحبت کند، مصدق کماکان حرف خودش را زد. دادگاه از مصدق می‌خواهد که داخل در موضوع صحبت کند و او تاکید می‌کند: «قربان، شما اگر نمی‌گذارید سرجای خود می‌نشینم و مرا محکوم کنید. شما می‌خواهید یک دکتر مصدق نخست وزیر مملکت را اعدام کنید، ولی نمی‌خواهید به حرف‌های او توجه کنید.»

خبرگزاری دانا

فتحی گفت: "ماه و مه" و "است بدون رونوشت" دو نمایش با موضوع سردار سلیمانی است که در دهه مقاومت در استان البرز به روی صحنه می‌رود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - نماز عبادی - سیاسی جمعه تهران به امامت آیت‌الله کاظم صدیقی در مصلی امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.

وب‌گاه عصر ایران

وابستگی پایه های اقتصادی کشور به دلار سبب افزایش نرخ دلار در کشور شده، اما از مسئولین تصمیم گیری خاصی دیده نمی شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

عشق های دوران نوجوانی گرچه شیرین اند، اما همیشه ماندگار نیستند یا به ازدواج منتهی نمی شوند. اما وقتی این اتفاق رخ می دهد، رابطه ی آن زوج بسیار ویژه به نظر می رسد، چرا که شناخت شان از یکدیگر به دوران نوجوانی بازمی گردد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

این زن و همدستش دختر 4 ساله را به یکی از استان‌های غربی ایران بردند و با تهدید به قتل کودک قصد انتقام‌گیری از پدر وی را داشتند.

وب‌گاه خبر آنلاین

مجلسی که ما داریم بیشتر مجلس شورای نگهبان است و به تعبیری مجلس نظام است، مجلس بر آمده از آرای عمومی و آزاد و مستقل مردم نیست. اما در همین حال باز هم ما می بینیم انواع محدودیت ها و انواع تحمیل ها و سخت گیری ها درباره این نهاد اعمال می شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

هادی چوپان که با قهرمانی در مسابقات مستر المپیا، مبلغ 400 هزار دلار جایزه دریافت کرده است، بعد از قهرمانی در یک پست اینستاگرامی درباره دزدان زندگی و دوست‌نما‌های خیانتکارش نوشت.

خبرگزاری تسنیم

فراخوان همایش بین‌المللی «کتابخانه‌های عمومی و کسب‌وکارهای کوچک» از سوی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور و انجمن علمی ارتقای کتابخانه‌های عمومی ایران منتشر شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

عیسی آل کثیر مذاکرات خود برای پوشیدن دوباره پیراهن پرسپولیس را در حالی با سران این باشگاه ادامه می‌دهد که با درخواست نجومی او مخالفت شد.

خبرگزاری دانا

رئیس مجلس شورای اسلامی صبح امروز در سفری یک‌روزه به قم به دیدار مراجع عظام تقلید رفت.