جمعه 20 مهر 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

خبرگزاری تسنیم

اکنون که شرایط کشور تا حد زیادی آرام و حقیقت پشت‌پرده اغتشاشات که چیزی جز تجزیه کشور و پروژه سوریه‌سازی ایران نبود، برای اکثریت مردم آشکار شده است، بهتر می‌توان شرایطی که در پسا اغتشاشات با آن روبه‌رو هستیم را بررسی کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

با اعلام معاونت آموزش دانشگاه صنعتی شریف، دانشجویان کلیه مقاطع تحصیلی این دانشگاه می‌توانند نسبت به حذف اضطراری تک درس اقدام کنند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سخنگوی وزارت امور خارجه چین گفت: ایران اخیرا در خصوص برخی از مسائل باقی مانده درباره مذاکرات هسته ای حسن نیت و انعطاف نشان داد و آمریکا باید به این موضوع به طور مثبت پاسخ دهد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی عصر امروز چهارشنبه در جلسه شورای‌عالی محیط‌زیست اصل پنجاهم قانون اساسی، سیاست‌های کلی حفاظت محیط‌زیست ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری، بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و سند تحول دولت مردمی را 4 سند مهم و بالادستی در حوزه محیط زیست برشمرد و افزود: در همه اسناد بالادستی کشور تاکید شده که هر گونه توسعه فرع بر حفظ محیط‌زیست است،...

وب‌گاه ورزش سه

کادر فنی گل‌گهر حتی یک روز استراحت هم پس از بازگشت تیم از اردوی ترکیه برای بازیکنان درنظر نگرفته است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: خانواده شهید مولوی عبدالواحد ریگی طی صدور پیامی از عنایت مقام معظم رهبری، سران قوا و نهادهای ذی‌ربط امنیتی و انتظامی و شورای تامین سیستان و بلوچستان قدردانی کردند.

وب‌گاه مشرق نیوز

خانواده شهید مولوی عبدالواحد ریگی از عنایت مقام معظم رهبری، سران سه قوه و نهادهای ذی ربط امنیتی و انتظامی و شورای تامین استان سیستان و بلوچستان قدردانی کردند.

وب‌گاه عصر ایران

امیرسعید ایروانی: ایالات متحده برای دستیابی به هدف سیاسی نامشروع خود، سوء استفاده و منحرف کردن مفاهیم ارزشمندی مانند حقوق بشر را به یک رویه استاندارد تبدیل کرده و با استفاده از پلتفرم ها و منابع سازمان ملل به نوعی به آن دست یافته است.

خبرگزاری مهر

رئیس جمهور تاکید کرد: محیط‌زیست سرمایه بزرگ ملی و مولد ثروت و عامل اشتغال‌زایی است و توسعه زمانی پایدار و سالم است که با رعایت مباحث زیست محیطی توام باشد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رییسی درباره اجرای کامل قانون مقابله با آلودگی هوا گفت: کوتاهی در اجرای قانون از هیچ دستگاهی پذیرفتنی نیست و دستگاه ها باید در این زمینه پاسخگو باشند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس‌جمهور کشورمان از متولیان حفاظت از محیط‌زیست خواست در اجرای اصول و قوانین حفاظتی نهایت دقت را به عمل آورند تا هم از منابع و عرصه‌های طبیعی به بهترین شکل ممکن حفاظت به عمل آید.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس جمهور گفت: محیط‌زیست سرمایه ملی و عامل اشتغال‌زایی است و توسعه زمانی پایدار و سالم است که با رعایت مباحث زیست محیطی توام باشد.

وب‌گاه گسترش

رییس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی در نامه‌ای به رئیس جمهوری خواستار برگشت به کار و استخدام بدون آزمون پرستاران، کادر بهداشت و درمان و مدافعان سلامت شد که در ایام کرونا خدمت کرده‌اند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بعد از مدت ها اختلاف میان ایران و آژانس و صدور 2 قطعنامه در شورای حکام امروز محمد اسلامی رئیس سازمان انرژی اتمی ایران در جمع خبرنگاران خبر داد: مسئولان آژانس در روزهای آینده به تهران می‌آیند. این خبر در واقع در شرایطی که بازار ارز تهران ملتهب شده موجب شد قیمت دلار از ریل صعود خارج شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: عده‌ای تلاش دارند ضعف‌های مدیریتی خود را گردن اتفاقات اخیر بیندازند؛ شرکت رایتل از گذشته مشکلات مالی داشته است و در حال بررسی این نامه هستیم اما ورشکستگی محرز نشده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس جمهور تاکید کرد: محیط‌زیست سرمایه بزرگ ملی و مولد ثروت و عامل اشتغال‌زایی است و توسعه زمانی پایدار و سالم است که با رعایت مباحث زیست محیطی توأم باشد.