جمعه 20 مهر 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: پرواز هواپیمایی معراج از تهران به مقصد استانبول که مقرر بود ساعت 10 صبح انجام شود، با تاخیر چند ساعته مواجه شده و درنهایت از سوی این ایرلاین، پرواز جایگزین در ساعت 17 در نظر گرفته شده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مد نظر من کسانی بوده اند که آمده اند و سوءقصد، ارعاب، تخریب و محاربه کرده اند که حکم آنها نهایتا مشخص و البته در حیطه اختیارات قوه قضائیه است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سفیر و نماینده دائم ایران در سازمان ملل، درخواست غیرقانونی آمریکا برای پایان دادن به عضویت ایران در کمیسیون مقام زن را متصاد و متضاد با روح و متن منشور سازمان ملل دانست و گفت: حاکمیت قانون را در سازمان ملل تضعیف می‌کند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

توصیه می‌شود در روزهای سرد سال جهت تقویت معده و رفع سردی گوارش از دم‌کرده دانه هل استفاده کنید.

وب‌گاه عرشه آنلاین

اگرچه برای برآورد نهایی قیمت سکه برای نوسان گیری و محاسبه درصد باید منتظر پایان ماه بود تا میانگین قیمت دقیق به دست آید، اما حداقل تفاوت رقم سکه از سال 1396 که حدود یک میلیون و 200 هزار تومان بوده است تا اکنون که به رقمی حدود 19 میلیون تومان رسیده است به خوبی نشان می‌دهد که سکه طی فقط 5 سال گذشته چه مسیری را طی کرده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

جزئیات تبدیل وضعیت استخدامی معلمان و ایثارگران وزارت آموزش و پرورش اعلام شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سردار محمدرضا نقدی روز چهارشنبه در دیدار با دانشجویان دانشگاه فرهنگیان کردستان در سنندج، اظهار داشت: شما دانشجویان اهل تحقیق هستید و باید برای هر چیز یا دلیلی بیاورید یا دلیلی بخواهید. وی با بیان اینکه در ارتباط با مرگ خانم ژینا امینی دلیل و مدرک قانع کننده‌ای توسط دشمن برای اثبات قتل این خانم وجود نداشت تا ارائه دهند، افزود: دشمن به واسطه مرگ خانم...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سید مصطفی میرسلیم درخواست کرده که بازداشت شدگان ناآرامی‌های باید در فاصله 5 یا 10 روز بعد از دستگیری اعدام شوند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، عصر روز گذشته (سه شنبه 22 آذر) هفتمین جلسه قرارگاه پیگیری اجرای فرامین و سیاست‌های مقام معظم رهبری در قوه قضاییه به ریاست معاون اول قوهقضاییه و با حضور رئیس دیوان عالی کشور، رئیس حوزه ریاست قوهقضاییه، دادستان انتظامی قضات، رئیس مرکز حفاظت اطلاعات قوهقضاییه، معاون راهبردی قوه قضاییه، معاون مرکز آمار و فناوری قوه قضاییه و سایر مدیران ستادی و سازمانی...

وب‌گاه مشرق نیوز

نیمه‌شب دوشنبه بیست‌ویکم آذر امسال قتل مردی به بازپرس کشیک قتل تهران گزارش شد و با دستور او، تیمی از ماموران اداره دهم پلیس آگاهی تهران به مقابل مغازه بستنی‌فروشی در حوالی محله قلهک اعزام شدند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

روزنامه فرهیختگان نوشت: اعضای اقتصادی دولت نه تدبیر موثری برای کنترل قیمت ارز دارند نه با مردم حرف می‌زنند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سخنگوی آژانس بین‌المللی انرژی اتمی خبر داد که تیم فنی این آژانس هفته آینده جهت حل‌وفصل مسائل پادمانی به ایران سفر خواهد کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سفیر و نماینده دائم ایران در سازمان ملل، درخواست غیرقانونی آمریکا برای پایان دادن به عضویت ایران در کمیسیون مقام زن را بر اساس ادعاهای بی‌اساس و استدلال‌های ساختگی با استفاده از روایت‌های جعلی و متصاد و متضاد با روح و متن منشور سازمان ملل دانست و گفت: حاکمیت قانون را در سازمان ملل تضعیف می‌کند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

یک معتمد دلگانی بر اثر تیراندازی افراد ناشناس به قتل رسید

وب‌گاه عرشه آنلاین

وزیر خارجه ایتالیا امروز از قصد این کشور برای احضار سفیر ایران در ساعات آینده به بهانه های حقوق بشری خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

پرواز هواپیمایی معراج از تهران به مقصد استانبول که مقرر بود ساعت 10 صبح انجام شود، با تاخیر چند ساعته مواجه شد.