جمعه 20 مهر 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

وب‌گاه مشرق نیوز

استاد انصاریان با بیان اینکه شعار اغتشاشگران که عالم را بزنید و کفن کنید، شعار جدیدی نیست و در طول تاریخ بوده است، گفت: شهوت رانان و هواپرستان همیشه برای رسیدن به امیال شیطانی خود، این شعار را می‌دادند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

معاون ارزی اسبق بانک مرکزی اظهار داشت: قیمت ارز در بانک مرکزی تعیین نمی‌شود بلکه قاچاق و خروج سرمایه قیمت ارز را مشخص می‌کنند و 35 درصد ارز کشور مورد مصرف این دو عامل اثرگذار هستند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

شفقنا نوشت: آیت الله اراکی رئیس جمهور چین را دروغگو نامید و گفت: اگر آنها به دنبال ایجاد ثبات در منطقه هستند چرا از عربستان نخواستند نیروهای خود را از یمن بیرون بکشند.

خبرگزاری تسنیم

رئیس جمهور تاکید کرد: محیط‌زیست سرمایه بزرگ ملی و مولد ثروت و عامل اشتغال‌زایی است و توسعه زمانی پایدار و سالم است که با رعایت مباحث زیست محیطی توأم باشد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

تصویری از جایزه کفش طلا منتشر شده است.

وب‌گاه فرارو

4 منطقه تهران براساس اطلاعات شرکت کنترل کیفیت هوای تهران طی امروز به عنوان آلوده‌ترین نقاط تهران معرفی شدند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

ایسنا نوشت: نماینده ایران در سازمان ملل گفت: جمهوری اسلامی ایران پیش نویس قطعنامه E/2023/L.4 برای پایان دادن به عضویت ایران در کمیسیون مقام زن را قاطعانه رد و به شدت محکوم می کند و از اعضای اکوسوک تقاضا دارد که به این پیش نویس رای منفی بدهند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رحم‌های مصنوعی مجهز به دوربینی‌اند که با هوش مصنوعی کار می‌کند و به طور مداوم جنین را از نظر ناهنجاری‌های ژنتیکی بالقوه زیر نظر می‌گیرد

وب‌گاه عرشه آنلاین

مقامات اوکراین می‌گویند 13 پهپاد ساخت ایران همزمان با به صدا درآمدن آژیر حمله هوایی در پایتخت و مناطق اطراف آن سرنگون شدند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در تصویر زیر اسامی کشورهایی که به حذف ایران از کمیسیون مقام زن سازمان ملل رای دادند، را مشاهده می کنید.

وب‌گاه عرشه آنلاین

تصاویر منتشر شده در شبکه های اجتماعی از درگیری مرزی اخیر چین و هند با چوب و چماق در منطقه مورد مناقشه لداخ خبر می دهد را ببینید.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، قطعنامه لغو عضویت ایران از کمیسیون مقام زن سازمان ملل با 29 رای موافق، 8 رای مخالف و 16 رای ممتنع به تصویب رسید. نمایش ضدایرانی آمریکا به بهانه حمایت از زنان ایرانی و همسو با مخالفان جمهوری اسلامی ایران روز چهارشنبه به وقت محلی در مقر سازمان ملل متحد برای لغو عضویت ایران در کمیسیون مقام زن برگزار شد. دولت جو بایدن و متحدان غربی آن، به رغم ادعای...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سید مصطفی میرسلیم نماینده مردم تهران در مجلس، درخواست کرده که بازداشت شدگان ناآرامی‌های باید در فاصله 5 یا 10 روز بعد از دستگیری اعدام شوند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

کریستیانو رونالدو برای انجام تمرینات شخصی خود به باشگاه رئال مادرید بازگشت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

ایران از کمیسیون مقام زن سازمان ملل اخراج شد