پنج‌شنبه 19 مهر 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

وب‌گاه عرشه آنلاین

در پی حادثه‌ی ناگوار ربایش و شهادت جناب مولوی عبدالواحد ریگی، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای طی پیامی ضمن اظهار تاثر از این حادثه، بر تعقیب و مجازات سریع و جدی جنایتکاران از سوی دستگاههای مسئول تاکید کردند.

خبرگزاری تسنیم

رهبر معظم انقلاب طی پیامی در پی شهادت مولوی عبدالواحد ریگی ضمن تسلیت، بر مجازات سریع و جدی جنایتکاران از سوی دستگاه‌های مسئول تأکید کردند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

روزنامه رسالت نوشت: مردم از خود سؤال می‌کنند خاتمی، موسوی و کروبی چرا الان وارد ماجرای فتنه جدید شده‌اند؟ پاسخ روشن این است، دشمن در جنگ شناختی کم آورده سربازان ذخیره خود را احضار کرده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

روزنامه رسالت نوشت: یک حادثه مهم و یک رویداد مهم حقوقی در حال اتفاق است! آن هم این‌که یک قرائت جدید از کاپیتولاسیون توسط ارتش رسانه‌ای غرب با نمایندگی از سوی اصلاح‌طلبان درداخل در حال شکل‌گیری است!

وب‌گاه 55 آنلاین

مدت‌هاست که مساله جاماندگان سهام عدالت مطرح است و قرار است حدود سه میلیون نفر مشمول سهام عدالت جدید شوند. اما جاماندگان سهام عدالت باید به کجا مراجعه کنند؟

خبرگزاری خبرنگاران جوان

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی در پیامی درگذشت سردار مهندس رستم قاسمی از مدیران انقلابی و خستگی‌ناپذیر را تسلیت گفتند.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: رهبر معظم انقلاب در پی درگذشت آقای رستم قاسمی پیامی صادر کردند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

جو بایدن رئیس جمهوری آمریکا سه‌شنبه شب لایحه حمایت از ازدواج همجنس‌گرایان را امضا و به قانون تبدیل کرد.

خبرگزاری تسنیم

مدیر نشر جمال معتقد است بازار کتاب لبنان یکی از بازارهای مهم منطقه‌ای برای عرضه آثار ایرانی به شمار می‌آید و ایران می‌تواند از این فرصت به شکل معنادارتری بهره برد.

خبرگزاری تسنیم

رهبر انقلاب اسلامی در پیامی ضمن تسلیت درگذشت رستم قاسمی فرمودند: ایشان از جمله مردان انقلابی و خدمتگزار و خستگی‌ناپذیر کشور بودند و در عرصه‌های گوناگون خدمات ارزشمندی کردند.

وب‌گاه مشرق نیوز

رهبر انقلاب اسلامی در پیامی، درگذشت آقای رستم قاسمی از مدیران انقلابی و خستگی‌ناپذیر را تسلیت گفتند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

بایدن لایحه حمایت از ازدواج همجنس‌گرایان را امضا و به قانون تبدیل کرد.

خبرگزاری مهر

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان بهزیستی کشور درباره وجود بیش از 2 میلیون و 100 هزارمددجوی تحت پوشش بهزیستی جامانده از دریافت سهام عدالت توضیحاتی ارائه کرد.

خبرگزاری دانا

رهبر انقلاب اسلامی در پیامی، درگذشت مرحوم رستم قاسمی را به عنوان یکی از مدیران انقلابی و خستگی‌ناپذیر تسلیت گفتند.

وب‌گاه مشرق نیوز

وزیر کار در مورد کالابرگ گفت: کسانی که احساس می‌کنند به جای یارانه نقدی به کالا نیاز دارند، قبل از موعد یارانه می‌توانند از طریق حساب پشتیبان 11 قلم کالای اساسی مورد نیاز خود را دریافت کنند.