سه‌شنبه 17 مهر 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

وب‌گاه عرشه آنلاین

هر گرم طلای 18 عیار در بازار تهران یک میلیون 554 هزار تومان است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

علیرضا زاکانی به بازیکنان تیم ملی فوتبال در بازگشت به کشور پیام داد.

وب‌گاه عصر ایران

بچه‌های بسیج و سپاه از خود این مردم هستند، ما منت مردم را می‌کشیم و نازشان را می‌خریم و عزیز بودن این مردم، آرزوی ماست؛ اجازه نمی‌دهیم کسی آرامش این مردم را به هم بزند، آرزو می‌کنیم که هرچه درد و بلای این مردم است، به ما بخورد.

خبرگزاری دانا

فرمانده سپاه پاسداران با تاکید بر اینکه ریشه ناخشنودی دشمن، این است که نمی‌تواند پیشرفت ایران اسلامی را ببیند، گفت: ما معتقدیم امنیت باید همراه با پیشرفت، آسایش و آرامش باشد و ما در این راه تلاش می‌کنیم.

وب‌گاه عرشه آنلاین

این بیماری در سراسر جهان عمدتا از راه رابطه جنسی محافظت‌نشده منتقل می‌شود و در میان افرادی که پارتنرهای جنسی متعدد دارند شیوع بالایی دارد؛ همین امر موجب شد همواره یک «اَنگ اخلاقی» به دنبال این بیماری بویژه در کشورهای اسلامی وجود داشته باشد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

«بنیامین نتانیاهو»، نخست وزیر آینده رژیم صهیونستی گفت: اسرائیل آماده است بدون توجه به تأیید آمریکا خودش اقدامات لازم را انجام دهد.

خبرگزاری تسنیم

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با بیان اینکه فرهنگ ایثار و شهادت عامل پیروزی انقلاب شد، گفت: مردم همچنان برای دین و آرمان‌هایشان حاضر به ایثار و فداکاری هستند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

نخست وزیر موقت لبنان دعوت نامه‌ای رسمی از طرف پادشاه عربستان برای حضور در اجلاس سران کشورهای عربی و چین در ریاض دریافت کرد.

وب‌گاه فرارو

تیم ملی فوتبال ایران با استقبال پرشور مردم شامگاه چهارشنبه 9 آذرماه وارد تهران شدند. شمار زیادی از هواداران تیم ملی فوتبال ایران برای استقبال از ملی‌پوشان، در فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) حاضر شدند. تیم ملی فوتبال ایران در سومین دیدار خود در جام‌جهانی قطر یک بر صفر برابر آمریکا شکست خورد و با 3 امتیاز نتوانست راهی مرحله یک هشتم نهایی شود.

خبرگزاری تسنیم

تشکیل‌صندوق ثروت حاکمیتی (مدیریت درآمدهای ارزی) و صندوق ثروت ملی (مدیریت دارایی دولت برای تامین منابع طرح‌های تملک دارایی سرمایه‌ای) ذیل صندوق توسعه ملی از جمله پیشنهاداتی است که در راستای اصلاح ساختار بودجه باید مورد توجه قرار بگیرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

نمایندگان مجلس در صحن علنی دیروز چهارشنبه با پرچم ایران دور افتخار زدند!

وب‌گاه فرارو

بازیکنان و کادر فنی تیم ملی فوتبال ایران پس از حذف از رقابت های جام جهانی 2022 قطر شامگاه پنج شنبه (10 آذر 1401) در میان استقبال جمعی از مردم در فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) وارد کشور شدند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

نمازجمعه این هفته تهران به امامت آیت‌الله کاظم صدیقی در مصلی امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، متن پاسخ آیت‌الله خامنه‌ای به استفتاء درباره «وصیت به تقسیم نشدن ارث» منتشر شد. متن پرسش و پاسخ منتشرشده به این شرح است: پرسش: آیا شرعاً می‌توان وصیت کرد ارثیه‌ای که پس از مرگ به جا می‌ماند تا وقتی که یکی از وارثانِ معین زنده است، تقسیم نشود؟ (یعنی تقسیم ارث موکول شود به پس از فوت آن وارث معین)؟ پاسخ: اگر همه وارثان در زمان حیات یا بعد از فوت...

خبرگزاری مهر

مشهد تولیت آستان قدس رضوی روابط دوستانه و برادرانه مردم دو کشور ایران و عراق را غیرقابل‌گسست دانست و گفت: اعتاب مقدسه ایران و عراق عامل روابط دوستانه تاریخی دو ملت است.