سه‌شنبه 17 مهر 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

وب‌گاه خبر آنلاین

مبلغ نوشت: یکی از اشکالات مخالفین فلسفه نسبت به فلسفه این است که می‌گویند شما می‌خواهید بگویید خداوند علت و عالم معلول است و بین خدا و خلق خدا جدایی بیندازید و این جدایی کفر و شرک است.

وب‌گاه گسترش

رئیس جمهور به منظور افتتاح طرح تأمین آب شرب سالم و پایدار و نیز دیدارهایی جداگانه با علما و اقشار مختلف مردم وارد سنندج شد.

وب‌گاه 55 آنلاین

فیلم لو رفته پوتین از لحظه بوسیدن یک زن را در ادامه تماشا کنید.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: هیچکس با اعتراض به حق مردم مشکلی ندارد، اما دشمن به دنبال این است که اغتشاش را اعتراض جلوه دهد.

خبرگزاری دانا

حجت‌الاسلام سید ابراهیم رییسی رییس جمهور کشورمان، صبح امروز پنجشنبه به منظور بهره‌برداری از طرح انتقال آب سد آزاد به سنندج، وارد این شهر شد.

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری تسنیم

«انقلاب اسلامی و آینده جهان» نوشته حجت الاسلام محمد شجاعی یکی از قابل توجه‌ترین کتاب‌هایی است که اخیراً وارد بازار کتاب ما شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

«بنیامین نتانیاهو» رهبر حزب لیکود مدعی شد که چشم‌اندازی برای احیای توافق هسته‌ای با ایران وجود ندارد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

فیلمی از تلاش پوتین برای بوسیدن یک زن مسلمان در شبکه های اجتماعی خبرساز شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، هفته‌ای که گذشت، خبر‌هایی از جنس صنفی، فرهنگی و دانشجویی در سطح دانشگاه‌ها منتشر شد. برخی از این اخبار دانشجویان زیادی را دربر گرفت و برای آن‌ها حائز اهمیت بود. گزیده‌ای از مهم‌ترین اخبار صنفی و فرهنگی دانشگاه‌ها در هفته گذشته را مرور می‌کنیم. ثبت‌نام 12 هزار زوج برای ازدواج دانشجویی مدیر مرکز مدیریت خانواده و ازدواج نهاد رهبری در دانشگاه‌ها...

خبرگزاری مهر

عضو هیئت رئیسه مجلس توضیحاتی درباره اقدامات مجلس یازدهم در حوزه قانون‌گذاری و نظارتی داد و تاکید کرد مجلس در ادامه مسیر خود نیز تمام تلاشش را برای رفع مشکلات مردم به کار می‌گیرد.

وب‌گاه 55 آنلاین

تهدید نظامی ایران از سوی اسرائیل | بدون معطلی به ایران حمله می‌کنیم

وب‌گاه دنیای اقتصاد

یک زن مسلمان اهل چچن از در آغوش گرفتن رئیس جمهور روسیه در دیدار ولادیمیر پوتین با مادران سربازان شرکت کننده در جنگ اوکراین خودداری کرد.

وب‌گاه عصر ایران

ملت ایران از این جماعت یک سؤال دارند و آن همیشه بی‌پاسخ مانده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

یک زن مسلمان اهل چچن از در آغوش گرفتن رئیس جمهور روسیه در دیدار ولادیمیر پوتین با مادران سربازان شرکت کننده در جنگ اوکراین خودداری کرد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - حجت‌الاسلام سید ابراهیم رییسی رییس جمهور کشورمان، صبح امروز پنجشنبه به منظور بهره‌برداری از طرح انتقال آب سد آزاد به سنندج، وارد این شهر شد.