سه‌شنبه 17 مهر 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

وب‌گاه عرشه آنلاین

با اقدام اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان در اطلاعات سپاه استان فارس، عوامل بمب‌گذاری ناموفق و خنثی‌شده مهرماه شیراز شناسایی، تعقیب و دستگیر شدند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بنیامین نتانیاهو رهبر حزب لیکود مدعی شد که چشم‌اندازی برای احیای توافق هسته‌ای با ایران وجود ندارد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

به بهانه پررنگ شدن موضوع سختگیری‌ها درباره حجاب، به اظهار نظر روسای جمهور در ارتباط با این موضوع نگاهی می‌اندازیم.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - آیت الله سید ابراهیم رییسی، رییس جمهوری اسلامی ایران که به سنندج سفر کرده است عصر امروز از بازار اصلی این شهر بازدید کرد.

خبرگزاری دانا

بی‌شک فقیه مجاهد و عالم پرهیزگار حضرت آیت‌الله مدرس (ره) یکی از چهره‌های درخشان و برجسته تاریخ ایران و بلکه جهان تشیع به شمار می رود که زندگی و اخلاق و رفتار و جهت‌گیری‌های سیاسی و اجتماعی ایشان، می تواند برای علماء، سیاستمداران و مخصوصاً نمایندگان مجلس شورای اسلامی، نمونه و الگوی کاملی باشد. او همان‌گونه بود که می‌گفت و همانطور می‌گفت که خود بود؛ لذا کلام و سیره ایشان در بقیه افراد...

خبرگزاری تسنیم

انیمیشن لوپتو پشتکار و تلاش را لازمه موفقیت بچه‌ها می‌داند و محصول کار گروهی از کرمان است. گروهی که کار خود را از یک مسجد شروع کردند و بدون وابستگی به تهران یا خارج از کشور، یک پویانمایی جذاب ساختند.

خبرگزاری مهر

اهواز - هوای 6 شهر خوزستان بر اساس اعلام سامانه پایش کیفی هوای کشور در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس قرار گرفت.

خبرگزاری دانا

مسئول هماهنگ‌کننده اردو‌های جهادی اداره کل دامپزشکی استان اصفهان گفت: مقرر است در این اردوی جهادی 250 هزار راس گوسفند و بز عشایری از ایل بختیاری که هم اکنون در مناطق قشلاقی خوزستان مستقر هستند و تابستان در مناطق ییلاقی اصفهان مستقر خواهند شد، واکسینه شوند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: با ادامه اعتراضات در چین، شهرهای گوانگژو و چونگ کینگ کاهش محدودیت‌های مربوط به جلوگیری از شیوع کووید19 را اعلام کردند.

وب‌گاه عصر ایران

مطالب بولتن ها که در اختیار معدودی از افراد قرار داده شده، هیچ‌گونه اعتبار و ارزش اسنادی ندارد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

«بنیامین نتانیاهو» رهبر حزب لیکود مدعی شد که چشم‌اندازی برای احیای توافق هسته‌ای با ایران وجود ندارد.

خبرگزاری دانا

دادستان کل کشور با اشاره به اینکه باید با پدیده شوم بی حجابی با راه حلی مدبرانه برخورد شود، گفت: بزرگترین خیانت دولت قبل علاوه بر تاکیدات فراوان رهبر معظم انقلاب عدم راه اندازی شبکه ملی اطلاعات بود.

وب‌گاه خبر آنلاین

اقتصادنیوز نوشت: به بهانه پررنگ شدن موضوع سختگیری‌ها درباره حجاب، به اظهار نظر روسای جمهور در ارتباط با این موضوع نگاهی می‌اندازیم.

وب‌گاه مشرق نیوز

دشمنان از ابتدای انقلاب با ترورهای کور سعی کردند ملت ایران را در برابر خواسته‌هایشان به ستوه آورده و تسلیم کنند که در این مسیر همواره ناکام بوده اند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: منبع مطلعه به ایرنا گفت: مطالب منتشر شده در فضای مجازی و انتساب آن‌ها به رهبر معظم انقلاب اسلامی فاقد اعتبار است.

خبرگزاری تسنیم

معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: دولت‌های گذشته وظیفه خود در مورد سیستان و بلوچستان را به درستی انجام ندادند اما دولت سیزدهم توجه جدی به این استان و خوزستان دارد.