سه‌شنبه 17 مهر 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

وب‌گاه عرشه آنلاین

آنتونی بلینکن، وزیر امور خارجه آمریکا در گفت‌وگویی در پاسخ به سوالی درباره افزایش ظرفیت غنی‌سازی اورانیوم در ایران، گفت نه تنها ما، بلکه دیگر شرکای اروپایی‌مان هم با صراحت به آن‌ها [ایران] گفته‌ایم که نباید اقدامات اضافی برای بالا بردن ظرفیت هسته‌ای‌شان انجام دهند، از جمله از طریق غنی‌سازی اورانیوم در سطوح بالاتر. اگر این مسیر را ادامه دهند، برای پاسخ به آن آماده خواهیم بود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: فیلمی از دختران دهه هشتادی در یگان‌های ویژه کشور را مشاهده کنید.

وب‌گاه عرشه آنلاین

دیوان عدالت اداری یکی از معاون مسکنی وزیر راه و شهرسازی را به 3 سال انفصال از خدمت محکوم کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سردار حسین سلامی، فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: ایران توانسته امروز در صدر جهان به عنوان یک قدرت مقتدر ظاهر شود.

خبرگزاری دانا

سرپرست فرمانداری کهگیلویه، بخشدار مرکزی و مدیر ومسئولان شبکه بهداشت و درمان شهرستان با حضور در بخش‌های مختلف بیمارستان امام خمینی (ره) با اهداء گل و شیرینی روز پرستار تبریک گفتند.

خبرگزاری دانا

سردار مقواساز گفت: ایران قوی از مسیر بسیجی بودن و الگوگیری از فرهنگ دفاع مقدس محقق خواهد شد و همه باید در راستای نهادینه کردن فرهنگ بسیجی تلاش کنند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سردار سلامی در فارس گفت: تمام‌شکوه و عظمت یک‌کشور، بر امنیت استوار است و دشمن همین را نشانه گرفته و نمی‌خواهد آسایش و آرامش برای این مردم باشد و از رفاه مردم ناخشنودند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

ابراهیم رئیسی که صبح امروز به کردستان سفر کرده بود به اعتراضات سنندج در میان مردم این شهر واکنش نشان داد.

خبرگزاری دانا

سردار سلامی با بیان اینکه با وجود بسیجیان تمام نقشهای دشمن با شکست رو به رو می شود، گفت: همگی در کلام مثل هم عمل می‌کنند و آمده‌اند که نور بسیج را خاموش کنند چرا که از این تجلی نورخدا هراس دارند.

خبرگزاری مهر

کاشمر نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: آیت الله مدرس همزمان در مقابل استبداد، استکبار و استعمار که مرزهای نامشخصی داشت، ایستادگی کرد.

خبرگزاری تسنیم

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه در حال حاضر کشورهای غربی پیغام‌هایی می‌فرستند، گفت: اگرچه امروز در سختی به سر می‌بریم اما در آینده‌ای نه چندان دور گشایش‌هایی ایجاد می شود که دنیا مجبور خواهد شد به سمت ایران بیاید.

خبرگزاری دانا

سردار سلامی با تاکید بر اینکه ریشه ناخشنودی دشمن، این است که نمی‌تواند پیشرفت ایران اسلامی را ببیند، گفت: ما معتقدیم امنیت باید همراه با پیشرفت، آسایش و آرامش باشد و ما در این راه تلاش می‌کنیم.

خبرگزاری دانا

این روزها اتفاقاتی مشابه اغتشاشات داخلی ایران با همان الگو و روش در چین و روسیه در حال وقوع است، که نشان دهنده یکی بودن عامل همه این اتفاقات است.

خبرگزاری دانا

نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی به صورت گسترده با نفوذی ها مواجه بود اما در سایه بصیرت و هوشمندی مردم در امان ماند اما قیام میرزا از نفوذی ها شکست خورد گفت: فتنه 88 نماد اظهر حضور نفوذی ها در نظام بود.