دوشنبه 16 مهر 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

خبرگزاری خبرنگاران جوان

جزئیاتی از محور‌های پیگیری هیئت اعزامی رهبر معظم انقلاب به سیستان و بلوچستان منتشر شد.

خبرگزاری دانا

گزارش تفصیلی هیئت اعزامی به استان سیستان و بلوچستان به رهبر انقلاب تقدیم شد، در این گزارش پیگیری برای تحقق کامل تدابیر رهبری در چهار محور «آزادی دستگیرشدگانی که جرم سنگین و مؤثری مرتکب نشده بودند»، «برخورد قاطع و بدون تسامح با خاطیان»، «رسیدگی به وضعیت آسیب‌دیدگان»، «اعطای عنوان شهید به جان‌باختگان بی‌گناه» ذکر شده است.

وب‌گاه عصر ایران

هیأت اعزامی مقام معظم رهبری همچنین از پیگیری تدابیر مقام معظم رهبری در چهار محور اصلی یعنی «آزادی دستگیرشدگانی که جرم سنگین و مؤثری مرتکب نشده بودند»، «برخورد قاطع و بدون تسامح با خاطیان»، «رسیدگی به وضعیت آسیب‌دیدگان»، «اعطای عنوان "شهید" به جان‌باختگان بی‌گناه پس از رسیدگی بنیاد شهید به پرونده‌های تشکیل شده» خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزیر امور خارجه آمریکا اظهار کرد که راهبرد روسیه در جنگ اوکراین، باعث ایجاد تفرقه میان حامیان کی‌یف نمی‌شود.

وب‌گاه عصر ایران

نماینده ویژه آمریکا در امور ایران: زنان ایرانی اکنون در حال نوشتن تاریخ هستند و ما طرفی نیستیم که مطالبات مردم ایران را تعیین کنیم.

وب‌گاه عصر ایران

کوشکی فعال رسانه ای اصولگرا: باید پیام رسان ها به طور کامل بسته شود./ آذری جهرمی (وزیر سابق ارتباطات) 4 سال پیش: مدینه فاضله بعضی ها بستن اینترنت است

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: تیم فوتبال تونس با نتیجه یک بر صفر برابر فرانسه مدعی اول قهرمانی جهان به پیروزی رسید اما از صعود به مرحله بعدی جام جهانی بازماند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزیر امور خارجه آمریکا گفت که راهبرد روسیه در جنگ اوکراین، باعث ایجاد تفرقه میان حامیان کی‌یف نمی‌شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - هیأت اعزامی رهبر معظم انقلاب اسلامی برای بررسی وقایع اخیر سیستان و بلوچستان، در بیانیه‌ای خطاب به مردم شریف استان، با اشاره به سفر یک هفته‌ای این هیات و دیدارها و ملاقات‌های متعدد با بزرگان، علما و سران طوایف و نخبگان و جوانان و قشرهای مختلف، از تقدیم گزارش این سفر به رهبر انقلاب اسلامی خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس‌جمهور اوکراین گفت که ولادیمیر پوتین از سلاح هسته‌ای برای حل بحران اوکراین استفاده نخواهد کرد.

وب‌گاه عصر ایران

با مقایسه این دو جامعه می‌توانیم بفهمیم درد کشور کجاست، اما مسئله این است که بخواهیم درد را دوا کنیم.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، هیأت اعزامی رهبر معظم انقلاب اسلامی برای بررسی وقایع اخیر به استان سیستان و بلوچستان در بیانیه‌ای خطاب به مردم شریف این استان با تشکر از الطاف آحاد مردم غیور استان، با اشاره به سفر یک هفته‌ای این هیئت و دیدارها و ملاقات‌های متعدد با بزرگان علما و سران طوایف و نخبگان و جوانان و قشرهای مختلف مردم، از تقدیم گزارش این سفر به رهبر انقلاب اسلامی و پیگیری...

وب‌گاه مشرق نیوز

معاون نخست وزیر روسیه اعلام کرد که مبادله ارزهای ملی بین پکن و مسکو به طور مستمر و افزایش یافته است و دو کشور در حال ایجاد یک سامانه برای دور زدن سوئیفت هستند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

امروز نمایندگان در صحن علنی مجلس پرچم ایران را بالا گرفتند.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایلنا نوشت: سردار سلیمانیاز مشارکت 47 سازمان جاسوسی در جنگ ترکیبی تمام عیار علیه جمهوری اسلامی ایران خبر داد و گفت: دشمن هم در جنگ رو در رو و هم جنگ ترکیبی شکست خورده و خود اسرائیلی‌ها و آمریکایی‌ها به این موضوع اعتراف کرده‌اند.