دوشنبه 16 مهر 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

خبرگزاری تسنیم

محمدرضا غلامرضا ارتقای مشارکت سیاسی در انتخابات را مهم‌ترین رویکرد دولت دانست و گفت از هم‌اکنون باید زیرساخت‌های لازم را برای برگزاری با شکوه دو انتخابات سال آتی، فراهم کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

نماینده حزب دموکرات کردستان عراق در پارلمان در سخنانی از احتمال حل و فصل اختلافات میان بغداد و اربیل در آینده نزدیک خبر داد.

خبرگزاری مهر

معاون سیاسی وزیر کشور با اشاره به دو انتخابات مهم سال آینده تاکید کرد: باید از هم اکنون زیرساخت‌های فنی و پشتیبانی لازم را برای برگزاری هر چه باشکوه‌تر این دو انتخابات فراهم سازیم.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

اعضای تیم ملی فوتبال ایران امشب از طریق فرودگاه امام خمینی (ره) وارد کشور می‌شوند.

وب‌گاه فرارو

از هفته‌ها پیش که بحث حضور پیکان در جام باشگاه‌های جهان جدی‌تر و پروسه فراهم آوردن مقدمات آن آغاز شد، یکی از اصلی‌ترین نام‌ها برای اضافه شدن به ترکیب این تیم، سید محمد موسوی بود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

یک نماینده مجلس گفت: دولت می توانست با آسودگی خاطر و بر اساس آنچه که در قانون برای استخدام معلمان به دو شیوه ورود به دانشگاه فرهنگیان و آزمون استخدامی دستگاه های دولتی مشخص شده است، نیاز خود را برطرف کند.

وب‌گاه خبر آنلاین

در حالی 70روز از آغاز اعتراضات سراسری می‌گذرد که تئوریسین های دولت و مجلس نظریات متفاوتی درباره چرایی اعتراضات بیان کردند. خبرآنلاین عدم شناخت صحیح دولت و مجلس از دلایل واقعی اعتراضات و استمرار آن را در گزارشی بررسی کرده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مسعود بیگی؛ * شاید داستان برخورد خیر و شر به همان لحظه‌ی آغاز خلقت انسان باز گردد که همه‌ی ما آن را نخوانده از حفظ بلدیم. اما شاید این ماهیت تکبر گونه‌ای که همه‌ی ما به نوعی از آن برخورداریم از همان الجَبَارُ المُتَکَبِرُ معروف آب بخورد که خداوند را غالب، و دشمنانش را مغلوب می‌داند. سخن صریح خدا درباره افرادی که اتفاقا نشانه‌های مشخص دارند. حالا...

خبرگزاری دانا

اقبال مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان یزد گفت: طی دو ماه اخیر و در راستای اجرای قانون جامع حدنگار و لبیک به فرمایشات مقام معظم رهبری، 140 دفتر حدنگاری در سطح استان یزد آغاز به کار کرده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

به مناسبت ولادت حضرت زینب کبری (س) لحظه باز کردن درب حرم مطهر حضرت عقیله بنی هاشم به دست شهید حاج قاسم سلیمانی را مشاهده کنید.

خبرگزاری مهر

معاون نخست وزیر روسیه اعلام کرد که مبادله ارز های ملی بین پکن و مسکو به طور مستمر و افزایش یافته است و دو کشور در حال ایجاد یک سامانه برای دور زدن سوئیفت هستند.

خبرگزاری دانا

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: کشور ما ظرفیت دارد و برای حل مشکلات به یک همت بلند احتیاج داریم، کافی است جلوی هزینه‌های غیر ضرور را بگیریم و همه را به سمت کارهای مفید و ماندگار هدایت کنیم.

وب‌گاه گسترش

بانک سپه طی آبان‌ماه سال جاری بیش از 35 هزار میلیارد ریال در قالب 75 هزار فقره تسهیلات، در حوزه‌های مختلف پرداخت کرده است.

خبرگزاری دانا

گودرزی گفت: در حال حاضر 200 طرح عمرانی در عتبات عالیات در دست اجراست که یکی از آنها ساخت صحن عقیله بنی هاشم در کربلای معلی است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

دبیر شورای نگهبان تاکید کرد: این نکته که امروز از شخصیتی مانند شهید مدرس (ره) با احترام یاد می‌شود اما آن دسته از نمایندگان هم‌دوره او که به وظایف خود در برابر مردم عمل نکردند، فراموش شده‌اند، نشان می‌دهد که مردم بصیر ایران قدر خادمان واقعی خویش را می‌دانند.