یک‌شنبه 15 مهر 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

خبرگزاری دانا

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اینکه پیروزی انقلاب اسلامی هندسه قدرت را در دنیا تغییر داد، گفت: آمریکا در مسیر فروپاشی و اضمحلال قرار گرفته است.

خبرگزاری تسنیم

رییس سازمان بسیج مستضعفین گفت: بسیج، پرچمدار گفتمان انقلاب اسلامی است و تفکر بسیجی در کشور ما حکمفرماست و ما امروز دارای یک ملت بسیجی هستیم.

وب‌گاه عصر ایران

ناطقی با بیان اینکه پرداختی کارانه‌های پرستاران در بسته جدید، نیازمند گرفتن استعلام از وزارت بهداشت است، گفت: این پرداختی‌ها علی الحساب است و این بسته اصلاح خواهد شد.

خبرگزاری مهر

آیت الله زند کرمانی تلاش بسیاری داشت تا به مردم ضرورت جمع میان علم و دین را متذکر شود. او با تسلط به زبان انگلیسی احاطه خوبی به دانش‌های روز داشت. ماجرای منبری شدنش جالب است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

قیمت نفت روز جمعه، در آخرین روز معاملات هفته جاری که تحت تاثیر نگرانیها نسبت به تقاضای چین برای سوخت و سقف قیمت غرب برای نفت روسیه قرار داشت، افزایش یافت.

وب‌گاه عصر ایران

تولیت آستان قدس رضوی: تمام نقشه‌ها و فتنه‌هایی که از سوی دشمنان و استکبار جهانی برای نابودی نظام جمهوری اسلامی ایران طراحی و در کشورمان پیاده‌سازی می‌شود، امتحان است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سردار محمدرضا نقدی گفت: لحظه شماری می کنیم برای زمانی که تهدید نظامی صهیونیست ها علیه ایران عملی شود تا آزادی فلسطین را کلید بزنیم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

سردار محمدرضا نقدی گفت: تا حالا هر کاری صهیونیست ها انجام داده اند، جوابش را گرفته اند؛ جواب بالاترش را گرفته اند و به شهادت رسیدن یکی از نیروهای هوافضای سپاه در سوریه را هم جواب می گیرند.

خبرگزاری دانا

بهمن امیری مقدم بر لزوم ویژه دیده شدن استان کرمانشاه در بازار سرمایه تاکید کرد.

وب‌گاه عصر ایران

ژورژ مالبرونو، خبرنگار روزنامه فیگارو، به نقل از منبعی در کاخ الیزه، گزارش داد که دفتر ریاست جمهوری فرانسه مایل نبود برنار هانری لوی، نویسنده فرانسوی و چهره رسانه‌ای مشهور در جریان دیدار امانوئل ماکرون با گروهی از زنان مخالف حکومت ایران در عکس‌ها دیده شود.

وب‌گاه عصر ایران

محمد اسماعیل اکبری: متاسفانه خانواده و جمعیت را به دلیل سواد گرفته ایم که این مشکلی در جامعه است و پس از ان نیز اشتغال و تغییر نگرش ها عواملی در کاهش جمعیت بود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

میخائیل اولیانوف گفت: وقت آن است دوباره گرد هم بیاییم و ماراتن مذاکره احیای برجام را کامل کنیم، تمامی شرایط برای این کار فراهم است.

خبرگزاری مهر

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران ضمن تسلیت درگذشت امیر سرتیپ علی کوچک‌زاده از پیشکسوتان لشکر 77 خراسان، گفت: وی در مقابله با ضدانقلاب اقدامات مؤثری انجام داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نماینده روسیه در سازمان‌های بین‌المللی در وین گفت: وقت آن است دوباره گرد هم بیاییم و ماراتن مذاکره احیای برجام را کامل کنیم، تمامی شرایط برای این کار فراهم است.

وب‌گاه خبر آنلاین

فعال اصولگرا و عضو پیشین شورای شهر تهران با انتقاد از عملکرد دولت سید ابراهیم رییسی می گوید:«فرد را اعدام می کنند به این دلیل که سکه طلا از 800 تومان به یک و نیم میلیون افزایش یافت. همین که داشتید آن شخص را اعدام می کردید به 5 میلیون تومان رسید. آن بقیه اش را کی اضافه کرده است؟ این یک مشکل حاکمیتی است. نقش باندهای سکوت کننده متصل به ثروت و قدرت را نبایم دست کم بگیریم.»