یک‌شنبه 15 مهر 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور گفت: از ابتدای امسال تاکنون 218 هزار فرصت شغلی توسط این نهاد در کشور ایجاد شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: آیت الله نوری همدانی گفت: مردم از اینکه قیمت برخی از محصولات و کالاها طی سال های اخیر افزایش چندین برابری پیدا کرده گلایه دارند.

خبرگزاری دانا

دوستدار گفت: تاکنون 200حلقه ی مردمی مقابله با اعتیاد در 200نقطه از استان پهناور فارس تشکیل شده و مردم خودشان برای کمک به هم محلی هایشان که گرفتار اعتیاد هستند آستین همت بالا زدند.

خبرگزاری دانا

سراج گفت: دشمنان در جنگ ترکیبی به دنبال بی‌ثباتی ایران بودند تا از این طریق بتوانند خواسته‌های خود را در قالب برجام و برای مهار ایران، عملیاتی و به کشور تحمیل کنند.

خبرگزاری دانا

سردار محمد کرمی، فرمانده قرارگاه قدس جنوب شرق نیروی زمینی سپاه گفت: هفته بسیج یادآور رشادت، شجاعت و روحیه انقلابی و جهادی معنوی بسیجیان در عرصه های مختلف است.

خبرگزاری دانا

کاردار سابق سفارت ایران در لبنان گفت: بی بی فارسی در فتنه 88 تأسیس شد، اینترنشنال، منوتو، بی بی سی العربیه و صدای آمریکا از جمله منظومه رسانه ای آمریکا هستند که اکثر اینها توسط عربستان تأمین می‌شوند و هم اکنون به اتاق جنگ ترکیبی، جنگ رسانه، جنگ شناختی و جنگ اطلاعاتی و نظامی تبدیل شدند.

خبرگزاری دانا

حجت الاسلام حسین طائب رئیس سابق سازمان اطلاعات سپاه که به استان بوشهر سفر کرده بود در گردهمایی سراسری دانشجویان استان بوشهر بوشهر به گفت و پرداخت که گزارش این گفت و گو که تا پاسی از شب ادامه داشت را در ادامه می خوانید.

خبرگزاری دانا

در حالی که یکی از خدمات در نظر گرفته شده برای بازنشستگان، پرداخت اقساط آنها از طریق کسر از حقوق برای عدم دغدغه و مراجعه آنها به بانک ها است، اما تاخیر در پرداخت این کسورات از سوی دولت و صندوق بازنشستگی، جریمه تاخیر را نیز بر بازنشستگان تحمیل کرده که این موضوع نارضایتی آنها را به دنبال داشته است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

معاون سیاسی وزیر خارجه کشورمان گفت: تأکید کنم که انتقاد و اعتراض یکی از ارکان دموکراسی و بر اساس اعتقادات دینی ما است که در قانون اساسی ایران نیز منعکس شده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

ورزش سه نوشت: دستیار ویژه ولادیمیر پوتین، عامل اصلی جدایی قربان بردیف از تراکتور تبریز است.

وب‌گاه مشرق نیوز

قاسملو که بختیار از او به عنوان فاحشه سیاسی یاد کرد، پس از پیروزی انقلاب به عنوان مزدور صدام علیه کردهای ایران جنگید. اکنون تروریست‌های طرفدار قاسملو از مهر 1401 به جان کردهای ایران افتاده‌اند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

معاون سیاسی وزیر خارجه ایران گفت: طبق آمار رسمی، 50 نفر از نیروهای پلیس در اغتشاشات به شهادت رسیده‌اند و چند صد نفر دیگر نیز زخمی شده‌اند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

معاون سیاسی وزیر امور خارجه گفت: «مردم آزاد هستند، آن‌ها با هیچ مانعی برای بیان آزادانه نظرات خود مواجه نیستند و ما برای آن‌ها چارچوب قانونی برای بیان دیدگاهها و نقطه‌نظرات خود داریم».

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گفت: نباید اتصال و ارتباط بچه‌ها با نشریات و کتاب‌های چاپی قطع شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

جانشین سازمان اطلاعات سپاه جزئیاتی از ماهیت شناسی فتنه اخیر در کشور را تشریح کرد.