دوشنبه 16 مهر 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

وب‌گاه دنیای اقتصاد

آنگلا مرکل، صدراعظم سابق آلمان گفته او در ماه‌های پایانی حضورش در قدرت نفوذی برای اثرگذاشتن بر تصمیم‌های «ولادیمیر پوتین»، رئیس‌جمهور روسیه نداشته است.

وب‌گاه خبر آنلاین

برنا نوشت: حجت الاسلام مختاری گفت: دشمن به حیا و عفاف و خلق و خوهای غیر سیاسی ضربه میزند که هیچ ربطی به رابطه مردم با حکومت ندارد.

وب‌گاه مشرق نیوز

دو ایرانی در استادیوم محل بازی ایران و ولز، تصاویری از حاج قاسم سلیمانی را به نمایش در آوردند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

نماینده ولی فقیه در سیستان‌وبلوچستان با بیان این که اقتدار نظام اسلامی در عرصه‌های مختلف بوده و عوامل و اسباب متعددی دارد، گفت: عرصه نظامی، دفاعی و امنیت که ارکان آن بسیج و نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی و در قالب نیروهای زمینی، دریایی و هوایی یکی از عوامل حفظ اقتدار نظام اسلامی که باید روز به روز برای حفظ و تقویت آن بکوشیم.

وب‌گاه مشرق نیوز

ایمان داشته باشیم که در روزگار سخت، در بحران‌هایی که ما را می‌فرساید، در اتفاقاتی که ما را اندوهگین می‌کند، این «ایران» است که یادآوری خواهد کرد ما یک ملت‌ایم حتی رنجیده و آزرده.

خبرگزاری دانا

آیت الله عابدینی گفت: کسانی وجود دارند که از فرصت‌های ورزشی هم برای اهداف استعماری خود استفاده می‌کنند، آنها با حیله و نیرنگ تلاش می کنند تا عزیزان ورزشکار ما نتوانند آزادانه در میدان ورزش به رسالت خودشان بپردازند.

خبرگزاری دانا

حجت الاسلام محمد علی نکونام گفت: بسیج متشکل از یک مجموعه انسان کارآمد و مومن است، بسیج لشکر مخلص خداست، شکل میگیرد تا از ارش های انسانی دفاع کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

شیخ تمیم بن حمد بن خلیفه آل‌ثانی امیر قطر پس از پیروزی تیم ملی فوتبال ایران برابر ولز؛ به تشویق بازیکنان تیم کشورمان پرداخت.

خبرگزاری دانا

حجت‌السلام و المسلمین مرتضی مطیعی گفت: بسیجیان و فرماندهان نباید به همین تعداد خود بسنده کنند و باید به دنبال کادر سازی و ترغیب بیشتر جوانان باشند چون بسیج در همه میدان ها و هرکجا که کاری برزمین مانده پیشقدم است و تفکر بسیجی باید در دنیا انتشار پیدا کند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

آیت‌الله مصطفی محامی امروز در خطبه‌های نمازجمعه این هفته زاهدان گفت: یکی از راه‌های حفظ و تحصیل تقوای الهی دل بستن به آمرزش، عفو، لطف، فضل الهی و درخواست از بارگاه خداوند متعال است.

خبرگزاری دانا

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: جوانان آگاه باشند که دشمنان با استفاده از فضای مجازی تلاش می کنند مطالبات مردم را منحرف کنند.

خبرگزاری دانا

سردار زارع کمالی گفت: چالش امروز دشمنان اسلام و استکبار جهانی با اسلام و شیعه نه از سر ضعف بلکه از سر اقتدار جمهوری اسلامی ایران است و این را خود ابرقدرت‌ها نیز اذعان دارند.

خبرگزاری دانا

حجت الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی، نماینده ولی فقیه دراستان و امام جمعه کرمان گفت: بسیج تحقق آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی است و یکی از ویژگی‌های بسیج مکتب محوری است که دین را خوب می شناسد و دیانت را خوب می فهمد.

خبرگزاری دانا

احمدی یقین گفت: حضور مردم در حماسه های چند هفته گذشته و خصوصا مراسم شهدا نشان از شکست راهبردی دشمن است و دشمن در سوریه سازی ایران اسلامی با شکست جدی مواجه شد.

خبرگزاری دانا

خطیب نماز جمعه همدان گفت: به قول امیرالمؤمنین علی علیه السلام یکی از نشانه های انسان های باشخصیت پشیمانی از بدی های گذشته و دیگری وطن دوستی است که نشانه باشخصیتی و هویت انسان است.