دوشنبه 16 مهر 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: حجت الاسلام والمسلمین مروی گفت: تمام نقشه‌ها و فتنه‌هایی که از سوی دشمنان و استکبار جهانی برای نابودی نظام جمهوری اسلامی ایران طراحی و در کشورمان پیاده‌سازی می‌شود، امتحان است، بدون شک نظام مقدس‌مان از این وقایع سربلند بیرون می‌آید.

وب‌گاه خبر آنلاین

مهر نوشت: سرلشکر موسوی ضمن تسلیت درگذشت امیر سرتیپ علی کوچک‌زاده از پیشکسوتان لشکر 77 خراسان، گفت: وی در مقابله با ضدانقلاب اقدامات مؤثری انجام داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

حق انتخاب کردن و انتخاب شدن، موضوعی که در قانون اساسی بر آن تصریح و تاکید شده و برعکس نظارت استصوابی شورای نگهبان، جلوی آن را گرفته است. برای انتخاب اصلح از سوی مردم نیازمند چه شرایطی هستیم؟

وب‌گاه عرشه آنلاین

امام جمعه پل‌دختر گفت: بسیج مدافع ولایت، نظام، انقلاب و امنیت مردم که تهدیدها را به فرصت تبدیل می‌کند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، حجت‌الاسلام سیدعلی موسوی، دبیر ستاد برگزاری هجدهمین سالگرد ارتحال حضرت آیت الله سعادت پرور (پهلوانی تهرانی) در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: مرحوم آیت‌الله سعادت‌پرور تهرانی در نوجوانی به حلقه درس مرحوم حاج شیخ محمد حسین زاهد وارد شد و بهره‌های اخلاقی و معنوی وافری برد. سپس از محضر مرحوم آیت الله حاج شیخ علی اکبر برهان دروس مقدماتی حوزه را فراگرفت...

وب‌گاه خبر آنلاین

تسنیم نوشت: خطیب جمعه مشهد گفت: امامین انقلاب به عنوان فقهای عالیقدر و دو مرجع تقلید، سخنشان مستند به حکم خدا و دستور قرآن است و حکمی که از جانب این دو امام بزرگوار صادر می شود، باید به گونه ای درنظر گرفته شود که گویا یک تکلیف صریح دینی است.

خبرگزاری دانا

آیت الله دری نجف آبادی گفت: بسیج نماد اقتدار و عزت ایران اسلامی و تجلی خدمت صادقانه در راستای پیشرفت و توسعه همه‌جانبه کشور است.

خبرگزاری دانا

حجت‌الاسلام محمدی گفت: دشمن‌شناس بودن و برخورد مناسب با دشمن بزرگ‌ترین تقوا است، کسی که دشمن‌شناس نیست و پازل دشمن را تکمیل می‌کند بی‌تقواترین انسان‌هاست.

خبرگزاری دانا

ائمه جماعت سیستان وبلوچستان ضمن تبریک به مناسبت هفته بسیج گفتند: بسیج برگرفته از مکتب اسلام است و اخلاص بسیجیان زبانزد خاص و عام است و ملت مسلمان ایران همیشه قدردان این فداکاری‌های بسیج و بسیجیان هستند.

خبرگزاری دانا

آیین عبادی سیاسی نماز جمعه در شهرستانهای آذربایجان غربی برگزار و مطالبی درباره مباحث روز مطرح شد.

خبرگزاری دانا

سردار گرمه ای گفت: امروز ایران قوی به سمت تمدن بزرگ اسلامی با شتاب حرکت می کند و به خاطر علم و پیشرفت و اقندارش، دشمنان انقلاب اسلامی را عاصی و وحشت زده کرده است.

خبرگزاری دانا

سردار گودرزی با بیان این که تفکر بسیجی در کل جهان نهادینه شده است گفت: قصد دشمن، تخریب انقلاب بوده ولی شکست نصیب آنها می شود.

خبرگزاری دانا

ائمه جمعه لرستان با اشاره به اینکه غنی سازی 60 درصد، سیلی محکمی به دشمنان مخصوصا آمریکا است، گفتند: بسیج یک تفکر بزرگ و تاثیر گذار در جامعه به شمار می رود.

خبرگزاری دانا

امام جمعه شهرکرد گفت: بسیج متشکل از یک مجموعه انسان کارآمد و مومن است، بسیج لشکر مخلص خداست، شکل میگیرد تا از ارش های انسانی دفاع کند.

خبرگزاری دانا

خطیب نمازجمعه این هفته تهران گفت: مسئولان ما در برابر جبهه غربی و اسرائیلی ایستادند و غنی‌سازی 60 درصدی را آغاز کردند که دست مریزاد دارد. کشورهای اروپایی بدانند پرونده‌شان در برابر ملت ایران مفتوح است و به وقتش جواب پس خواهند داد.

وب‌گاه عصر ایران

سید احمد علم الهدی: امر به معروف فریضه ای است که در تمام زندگی فردی و اجتماعی انسان جریان دارد و یک واجب فراگیر است که زمینه ساز ظهور امام زمان (عج) می‌شود.