یک‌شنبه 16 اردیبهشت 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

خبرگزاری تسنیم

سازمان بنادر و دریانوردی از تخلیه‌وبارگیری 55 میلیون تن کالا در 22 بندر کشور تا نیمه مرداد ماه امسال خبر داد.

خبرگزاری مهر

فیلم روضه‌خوانی در منزل سردار حاج قاسم سلیمانی در روزعاشورا توسط حاج محمود کریمی را مشاهده می‌کنید.

خبرگزاری مهر

مسئول قرارگاه فرهنگی اجتماعی بقیه‌الله الاعظم (عج) در پیامی درگذشت پدر رئیس سازمان بسیج مستضعفین را تسلیت گفت.

وب‌گاه مشرق نیوز

مشاور رئیس سازمان غذا و دارو با اشاره به اجرای طرح دارویار، گفت: نگرانی اصلی داروخانه‌ها اعتبارات بود که 2000 میلیارد تومان به آنها پرداخت شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

روزنامه کیهان مدعی شد: برخی حامیان سیاسی روحانی تصریح کرده‌اند روحانی حتی در دوره ترامپ، هرکاری که می‌توانست انجام داد و تشنج و بی‌ثباتی در کشور درست کرد تا بتواند (به هر قیمت) با آمریکا مذاکره کند.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایلنا نوشت: به اعتقاد برخی کارشناسان، تامین اجتماعی انبوه مسائل متعدد دارد که رفع آنها بیشتر از افزایش سن بازنشستگی در اولویت قرار دارد.

خبرگزاری تسنیم

مراسم عزاداری شام غریبان در حسینیه امام خمینی (ره)، با حضور رهبر انقلاب اسلامی و مداحی محمود کریمی برگزار شد.

وب‌گاه گسترش

با پایان این دور از مذاکرات در وین، پیش‌نویس نهایی توافق احتمالی از هماهنگ‌کننده برجام برای بررسی و اعلام نظر نهایی در اختیار طرفین توافق هسته‌ای و آمریکا قرار گرفت تا قطار ماه‌ها مذاکره به منظور احیای برجام، به ایستگاه پایانی خود نزدیک شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

به دنبال دوهفته بی خبری فخرالسادات محتشمی پور از وضعیت همسرش، حاضرین در این دیدار ابراز نگرانی خود را از بازداشت تاجزاده اعلام کردند.

خبرگزاری مهر

رئیس جمعیت دفاع از ملت فلسطین گفت: مجاهدت مظلومانه توأم با دلاوری، بار دیگر ثابت کرد که سلاح‌های مدرن و مرگ‌بار در برابر ایمان، اراده و اخلاص‌، ناکارآمد است.

خبرگزاری مهر

رئیس اتاق تعاون ایران گفت: بررسی‌های آماری اولین دوره پایش 10 ساله سند توسعه بخش تعاون منتهی به سال 1400 نشان داد معادل 21.06 درصد از اهداف سند اجرایی محقق شده است.

خبرگزاری مهر

سید ابراهیم رئیسی در طول یک سال گذشته 6 سفر خارجی انجام داد و این سفرها نشان می‌دهد، دولت سیزدهم با حرکت در «ریلِ جدید» برنامه خود را در حوزه سیاست خارجی دنبال می‌کند.

وب‌گاه الف

سرپرست معاونت محیط زیست طبیعی و تنوع زیستی سازمان حفاظت محیط زیست، ضمن هشدار نسبت به خطر برخورد با آخرین بازماندگان یوز ایرانی در محور میامی - عباس‌آباد، از انتقال تخمدان توله یوز ماده تلف شده بر اثر تصادف در همین جاده به پژوهشگاه رویان برای اولین بار خبر داد.

خبرگزاری مهر

سرپرست دانشگاه خوارزمی به منظور ارتباط مستمر با خانواده دانشجویان و کاهش آسیب‌های دانشجویی و استفاده از ظرفیت خانواده‌ها برای حل مشکلات دانشجویی خواستار تاسیس دفتر «خانه و خوابگاه» شد.